به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۱۲۵۰۶
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۷

در حاشیه دیدار صنعت‎نفت - فجرسپاسی

در حاشیه دیدار صنعت‎نفت - فجرسپاسی

خوزستان اسپورت- نیمه اول دیدار تیم‎های فوتبال صنعت‎نفت آبادان و فجرسپاسی شیراز با یک گل به‎سود تیم میزبان خاتمه یافت.

به گزارش خوزستان اسپورت، در آخرین بازی از هفته پایانی لیگ دسته اول فوتبال کشور، تیم‎های صنعت‎نفت آبادان و فجرسپاسی شیراز با 13 دقیقه تأخیر در استادیوم تختی آبادان روبروی هم به میدان رفتند که نیمه اول این مسابقه با نتیجه یک بر صفر به‎سود زردپوشان آبادان خاتمه یافت.

حاشیه‎هایی از این مسابقه را مرور کنید:

* مطابق پیش‎بینی‎ استقبال خوبی از این دیدار به‎عمل آمد و در فاصله یک ساعت مانده به آغاز مسابقه، سکوهای ورزشگاه تختی در هوای 45 درجه آبادان لبریز از جمعیت شد.

* بیش از 15 هزار نفر در ورزشگاه تختی آبادان حضور دارند. این درحالی است که درهای ورزشگاه از حدود یک ساعت مانده به بازی بسته شده و حدود 2-3 هزار نفر تماشاگر پشت درهای بسته ماندند.

* حمید فرخ‌نژاد هنرپیشه سینما و تلویزیون که اهل آبادان است، یکی از تماشاگران ویژه دیدار صنعت نفت آبادان و فجر سپاسی است.

* منصور قنبرزاده مدیرعامل سابق باشگاه نفت تهران هم یکی از تماشاگران این بازی است.

* مردم از شهرهای مختلف خوزستان برای دیدن این بازی به آبادان آمده‌اند.

* بازی با 13 دقیقه تأخیر به‎دلیل وضعیت جایگاه تماشاگران تیم میهمان آغاز شد. این در حالی بود که تیم میهمان یعنی فجر سپاسی تماشاگری در ورزشگاه ندارد اما مسئولان مسابقه می‌گویند باید جایگاه تماشاگران میهمان خالی باشد ولی مشکل اینجا بود که جایی برای انتقال این تماشاگران در ورزشگاه وجود نداشت، چرا که روی دیوارهای ورزشگاه نیز تماشاگر نشسته بود.

* حسین زرگر داور مسابقه در اوایل نیمه اول از یک صحنه مشکوک در محوطه جریمه فجرسپاسی به‎راحتی عبور کرد و باعث اعتراض تماشاگران شد.

* محمد شادکام در دقیقه 32 دروازه فجرسپاسی را گشود تا استادیوم تختی آبادان غرق در شادی شود.

* داور مسابقه پس از گل صنعت‎نفت با توجه به گرمای هوای آبادان، سه دقیقه وقفه خنک شدن بازیکنان را اجرا کرد تا یاران دوتیم نفس تازه کنند.

* این دیدار از طریق چهار شبکه تلویزیونی آبادان، خوزستان، فارس و ورزش به‎صورت زنده پخش می‌‎شود.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها