به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۱۲۴۷۹
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۸
تعداد نظرات: ۲ نظر

زهیوی: گفته بودم گل قهرمانی را من می‌زنم

زهیوی: گفته بودم گل قهرمانی را من می‌زنم

خوزستان اسپورت- چند هفته قبل رحیم زهیوی در مصاحبه‌ای گفته بود گل قهرمانی تیمش را مقابل ذوب آهن می‌زند. در آن زمان، خیلی‌ها فکر می‌کردند این رویای زهیوی است و احتمالا محقق نمی‌شود اما در بازی آخر همه چیز دقیقا مثل همان چیزی شد که زهیوی گفته بود.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایران ورزشی، رحیم زهیوی در بازی آخر مقابل ذوب‌آهن 2 گل زد و توانست جام قهرمانی را برای استقلال خوزستان به ارمغان بیاورد. برای تیمی که کمتر کسی آن را جدی می‌گرفت اما در نهایت موفق شد با بازیکنان و کادرفنی جوان و بومی‌اش به افتخار بزرگی دست پیدا کنند. رحیم زهیوی در مورد بازی با ذوب‌آهن، گل‌هایش، جشن قهرمانی و ... صحبت می‌کند.
 
انگار خانه‌تان خیلی شلوغ است.
 بله، از جمعه شب که به سوسنگرد آمدیم، دوستان و فامیل‌مان همه آمدند و تبریک گفتند.

به هر حال قهرمانی استقلال خوزستان با گل‌های شما بوده و این افتخار بزرگی برای مردم سوسنگرد است.
 ممنون اما من فکر می‌کنم دعای خیر همین مردم بوده که توانستیم به جام قهرمانی دست پیدا کنیم.

بازی با ذوب‌آهن چطور بود؟ برخلاف پرسپولیسی‌ها، ظاهرا شما استرس چندانی برای این بازی نداشتید.
 بازی خیلی سختی بود، واقعا ذوب بعد از پرسپولیس یکی از بهترین تیم‌های ایران است. البته ذوب در این بازی برای 3 امتیاز نیامده بود و آمده بود که بازی را خراب کند. مثلا نیمه اول بازی را خیلی خراب کرد و بیشتر کارشان بزن بزن و دعوا با داور بود. در کنار آن، بازیکنان هم خیلی خودشان را روی زمین می‌انداختند و در کل اصلا خوب نبودند. در نیمه دوم ما دیگر تمام تلاشمان را کردیم که هر جوری شده گل اول را بزنیم. خدا را شکر این اتفاق افتاد که همین مساله باعث شد جلو بیایند تا گل خورده را جبران کنند اما ما گل دوم را هم زدیم. ما می‌توانستیم حتی گل سوم و چهارم را هم بزنیم که دیگر نشد.

انگار باز هم می‌خواستی یک گل از روی کرنر بزنی.
 بله، نیمه اول یک کرنر خوب فرستادم که مستقیم توی دروازه ذوب برود اما دفاع آن را دفع کرد.

ظاهرا این نوع گل زدن فقط مختص خودت شده.
 گل زدن به این شکل را خیلی دوست دارم. من یک بار در سوپرلیگ استان، در یک بازی هم از روی کرنر سمت چپ و هم از روی کرنر سمت راست به همین صورت گل زدم. تقریبا 8 سال پیش بود. بعد از آن هم در بازی‌های مختلف یکی، 2 بار از روی کرنر گل زدم اما در بازی با ذوب موفق نبودم.

به هر حال 2 گل دیگر به ذوب زدی و باعث شدی استقلال خوزستان قهرمان شود.
 من اگر گل زدم واقعا تلاش بچه‌ها بود. اگر بچه‌ها پاس نمی‌دادند من نمی‌توانستم گل بزنم و اگر دفاع خوب‌مان و واکنش‌های خوب خسوس نبود، شاید قهرمان نمی‌شدیم. این حرف‌ها اصلا چاپلوسی نیست و من واقعیت را می‌گویم چون می‌دانم همه بچه‌ها بهترین بازی‌های‌شان را انجام دادند.

کدام گلت را بیشتر دوست داری؟
 گل اول را خیلی دوست دارم.

چون باعث شد ورزشگاه منفجر شود؟
 با گل دوم هم ورزشگاه منفجر شد اما گل اول را در شرایط خیلی سختی زدم که فکر می‌کنم قشنگ‌تر بود.

در مصاحبه‌ای که چند هفته قبل با ما داشتی گفته بودی گل قهرمانی استقلال خوزستان را مقابل ذوب‌آهن خودت می‌زنی. چطور شد که این فکر را کردی؟
 من از اول فصل خیلی زحمت کشیدم و فرصت‌های خوبی به دست می‌آوردم که گل نمی‌شد. آن زمان حس کردم خدا یک جا می‌خواهد جواب این زحمت‌های من را بدهد. از همان زمان می‌دانستم در یک فینال خیلی حساس من گل می‌زنم که همینطور هم شد.

این حس را از کی داشتی؟
 فکر می‌کنم از 10 هفته قبل چنین حسی در وجودم بود. خدا را شکر که توانستم جواب زحمت‌هایم را بگیرم.

آن موقع اصلا فکر می‌کردی استقلال خوزستان قهرمان شود؟
 بله، ما از نیم فصل به بعد می‌دانستیم تیم‌مان قهرمان می‌شود. اول فصل شاید فکر می‌کردیم حتی دهم هم نشویم اما وقتی نیم فصل قهرمان شدیم گفتیم مگر ما از تیم‌های دیگر چه چیزی کم داریم؟ پس ما هم می‌توانیم قهرمان شویم. با این تفکرات تلاش کردیم که توانستیم قهرمان شویم. البته باید بگویم این قهرمانی را مدیون مردم خوب خوزستان هستیم. مردمی که هر لحظه به ما روحیه می‌دادند.

فصل بعد در استقلال خوزستان می‌مانی؟
 معلوم نیست. من برای فصل بعد قرارداد مشروط دارم اما به احتمال زیاد می‌مانم.

به خاطر اینکه استقلال خوزستان آسیایی شده؟
 نه، اینجا راحت‌ترم. البته اگر بخواهم به تیم دیگری بروم، مطمئنا به تیمی می‌روم که آسیایی باشد. همه چیز به ماندن یا رفتن ویسی بستگی دارد. اگر ویسی بماند من هم می‌مانم و همین جا کارم را دنبال می‌کنم.

راستی، وسط بازی چطور متوجه نتیجه بازی پرسپولیس می‌شدید؟
 از بیرون به آقای ویسی می‌گفتند و آقای ویسی هم به ما می‌گفت. وقتی شنیدیم پرسپولیس گل نزده، ما هم دیگر مصمم شدیم که قهرمانی را به دست بیاوریم. انگار از آن لحظه، انرژی ما بیشتر شد و خدا را شکر توانستیم گل بزنیم و قهرمان شویم.

و بالاخره مثلث خط حمله کمک کرد استقلال خوزستان قهرمان شود.
 خدا را شکر که توانستیم به تیم کمک کنیم. جای مهدی زبیدی در این بازی‌های آخر خالی بود اما قول می‌دهیم باز هم این مثلث را تشکیل بدهیم و به همه حریفان گل بزنیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
mohammad27
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۶
0
7
درود بر بازیکنی که جامش رو به همه خوزستانی ها تقدیم کرد بازیکنی که بعد از دو گلش فقط میگفت (( خدا رو شکر که شرمنده این هوادارا نشدیم و امشب مردم خوزستان را خوشحال کردیم )) من یادمه ایشون بعد از نیم فصل اول گفت یه حسی دارم بازی اخر تو غدیر که فک کنم سرنوشت ساز باشه
رحیم زهیوی بازیکنی که تو نفت آبادان عالییی بود تو استقلال خوزستان اگر خود خواه بود شک نکید الان اقای گل مسابقات بود
ما خوزستانی ها دوست داریم فصل بعد تو اس خوزستان باشی وو اگر قصد جدایی داشته باشی بری تو فولاد فقط توروخدا پرسپولیس نرو که برانکو نیمکت نشینت میکنه و هدفش اینه که فوتبالت رو خراب کنه
jafar
|
Switzerland
|
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۶
0
7
با درود به آقای زهیوی ؛ گل اول تو نه تنها زیبا بود که خیلی خیلی مهم بود ولی چیزی که رسانه ها کمتر در موردش نوشتن در واقع پاس طلائی فیلیپه بازیکن برزیلی بود که با ضربه سر استثنائی شما همراه شد و قفل دروازه ذوب آهن شکست . جذب فیلیپه در نیم فصل به خوبی جواب داد.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها