به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 19
کد خبر: ۱۲۴۷۵
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۷
تعداد نظرات: ۷ نظر

نظرات علی پروین درباره قهرمانی فوتبال خوزستان

نظرات علی پروین درباره فوتبال خوزستان

خوزستان اسپورت- سرمربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس تهران و تیم ملی ایران می‎گوید اگر فوتبال در خوزستان زنده باشد، آن‎ها فوتبالیست‌های بهتری به فوتبال ملی تحویل می‌دهند.

به گزارش خوزستان اسپورت، علی پروین کاپیتان و سرمربی اسبق پرسپولیس و تیم ملی ایران در بخشی از مصاحبه امروز درباره قهرمانی تیم استقلال خوزستان و پتانسیل بالای فوتبال خوزستان صحبت کرده است.

پیشکسوت فوتبال ایران درباره قهرمانی تیم استقلال خوزستان در لیگ پانزدهم می‎گوید: قهرمانی استقلال خوزستان همه ما را شوکه کرد. اگر از خود من تا دو ماه پیش می‌پرسیدند که استقلال خوزستان قهرمان می‌شود یا خیر، من می‌گفتم نهایتا سهمیه آسیایی بگیرند. شاید خوشبین‌ترین هواداران هم فکر نمی‌کردند استقلال خوزستان قهرمان لیگ شود. اما این تیم با بازیکنان گمنام کاری کرد که تیم دیگری نتوانست انجام بدهد. استقلال خوزستان با کمترین هزینه دست به کار بزرگی زد و قهرمان شد. به نظرم استقلال خوزستان نشان داد که مثل لسترسیتی انگلیس می‌توان موفق شد و این موضوع اتفاق کوچکی نیست چرا که همه فهمیدند یک تیم برای موفقیت حتما نباید هزینه‌های میلیاردی انجام دهد چرا که در فوتبال ایران تیم‌هایی بودند که هزینه‌های زیادی کردند اما موفق نشدند.

علی پروین ادامه می‎دهد: عبدالله ویسی از مربیان توانای فوتبال ایران است که نمونه‌اش را در ایران کم داریم. در تاریخ فوتبال ایران کمتر تیمی بوده که با بازیکنان گمنام بتواند قهرمان شود. مردم خوزستان سرگرمی به جز فوتبال ندارند و خوشحالم که آنها قهرمان شدند و لذت بردند. خوزستان مهد فوتبال است و قطعا اگر فوتبال در خوزستان زنده باشد آنها فوتبالیست‌های بهتری به فوتبال ملی تحویل می‌دهند. امیدوارم مسئولان استان خوزستان از این تیم حمایت کنند تا در آسیا هم نتیجه بگیرند، نه مثل برخی تیم‌های شهرستانی که با وجود قهرمانی سال بعد افت شدیدی می‌کنند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۷
فوتبالی
|
United Arab Emirates
|
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۶
0
11
ضمن احترام به نظرات اقای علی پروین وحسن توجه ایشان این را اضافه کنم که اقای پروین عزیز .استعداد ذاتی بازیکنان خوزستانی مهمترین فاکتور بوده بازیکنان زیادی از خوزستان در زمان بازیگری خودتان با شما همبازی بوده اند مرحوم مهراب شاهرخ... صفر ایرانپاک ..ایرج سلیمانی ..عزیزی.. جاسمیان ... هیربد ...دستجردی ..وووووو شما قدر انها را دانسته اید اما حالا چی؟
فولاد
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۶
2
8
آقای اژدری زاده و هییت مدیره دیگه فرصت رو از دست ندین آقای فرکی تا با جایی قرارداد نداره برگردانید و ستاره های فولاد را هم احیا کنید چرا تعلل ؟ هوادارن را بدبین نکنید .گاهی احساس میشود عمدا تعلل میکنید تا مربی و بازیکن های تراز اول به فولاد نیاید .متاسفم اگه این هدف را دارید
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۶
0
10
در زمان حکومت آبی ها و قرمزها در تیمهای ملی بازیکن خوزستانی جایی در تیمهای آنها نداشتن .... آیا آقای پروین یا پورحیدری روزی این واقعیت ها رو فاش میکنن!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
rama
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
کی گفته جایی نداشتن چرا تو هوا و بدون تحقیق صحبت میکنی
این بازیکنا که تو استقلال و پرسپولیس بودن و خوزستانی بودن تیم ملی هم سالها هنرنمایی کردن
مرفاوی- عابدزاده-علی موسوی-خضیراوی-کلانی-شاهرخی-ایرانپاک-کعبی-برادران مظلومیو خیلی های دیگه اینا هم خوزستانی بودن هم تو تیم های تهرانی بازی کردن و هم تیم ملی

پس ربطی به خوزستانی بودن نداره صحبت شما
اگه منظورتون اینه که یه زمانی فقط از تیم های تهرانی به تیم ملی بازیکن دعوت میشد شاید درست باشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۶
9
2
علی پروین اسطوره همیشگی فوتبال ایران درود برتو.
مهدیار
|
Seychelles
|
۱۹:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۶
1
7
اتفاقا یکی از کسانی که چشم دیدم موفقیت خوزستانیهارو نداشت همین پروین بود قدیمیای فوتبال خوزستان بهتر میدونن اوج کارش هم اقدام بر علیه مرحوم پرویز دهداری بود که در زمستان سال 1367 اگر اشتباه نکرده باشم بود که در بازی با تیم ملی ژاپن با برف و فحاشی باعث شدن بنده خدا استعفا بده که خودش بیاد بشینه با ثمره و خون دلی که مرحوم دهداری پای تیم ملی اونزمان خورد قهرمانیه پکن رو بنام خودش بزنه و خیلی ناگفته های دیگه از این شخص"ادمین لطفا چاپ کن متشکرم
پاسخ ها
محمود
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
دقیقا درست فرمودی برادر همین آقا و دست پرورده هاش مثل پنجعلی و عربشاهی و کرمانی مقدم و پیوس به دهداری خیانت کردند. متاسفانه نسل جدید این مسائل رو ندیده و درکی از اون بی اخلاقی ها نداره.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها