به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۱۲۳۶۰
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۵
تعداد نظرات: ۴ نظر

زهیوی: شک ندارم که قهرمان می‎شویم

زهیوی: شک ندارم که قهرمان می‎شویم

خوزستان اسپورت- مهاجم تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: یحیی گل‎محمدی بازیکن و سرمربی پرسپولیس بوده و با این هدف می‎آید که تیم ما را متوقف کند اما بچه‎های استقلال خوزستان هم‎قسم شده‎اند که در بازی فردا پیروز شوند.

رحیم زهیوی در گفت‎وگو با خوزستان اسپورت، در رابطه با دیدار هفته پایانی استقلال خوزستان برابر ذوب‎آهن اصفهان، اظهار کرد: در این بازی محکوم به برد هستیم و با تمام توان بازی می‎کنیم تا قهرمان شویم. من شک ندارم که با یاری خدا قهرمان می‌‎شویم و جام را تقدیم مردم خوزستان می‎کنیم.

زهیوی در رابطه با فضای حاکم شده در سطح استان و انتظارات مردم برای قهرمانی استقلال خوزستان گفت: مردم همیشه با ما لطف داشته‎اند ولی در بازی فردا بیشتر از همیشه به وجود آن‎ها نیاز داریم. امیدوارم مردم خوزستان از همه شهرها، از آبادان و خرمشهر و مسجدسلیمان و سوسنگرد تا شوشتر و دزفول و ایذه و سایر شهرها به ورزشگاه غدیر بیایند و یاور ما باشند.

مهاجم استقلال خوزستان در خصوص بازی همزمان تیم پرسپولیس عنوان کرد: بازی پرسپولیس و راه‎آهن برای ما مهم است ولی باید خودمان کار را در اهواز تمام کنیم و منتظر آن بازی نباشیم.

وی همچنین با اشاره به تیم ذوب‎آهن اصفهان گفت: ذوب‎آهن تیم خوی و تاکتیک‎پذیری است که گل‎محمدی را به‎عنوان سرمربی دارد. گل‎محمدی بازیکن و سرمربی پرسپولیس بوده و با این هدف می‎آید که تیم ما را متوقف کند اما بچه‎های استقلال خوزستان هم‎قسم شده‎اند که در بازی فردا پیروز شوند.

رحیم زهیوی در پایان در رابطه با قرار گرفتن در لیست اولیه کارلوس کی‎روش به خوزستان اسپورت گفت: تمام تلاشم را می‎کنم تا در فهرست نهایی دعوت شدگان قرار بگیرم. اگر به تیم‎ملی دعوت بشوم، این اتفاق حاصل کار بچه‎هاست و امیدوارم که نماینده شایسته‎ای برای هم‎تیمی‎هایم باشم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
mohammad27
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۳
0
5
دمت گرم امیدوارم مثل بازی با راه آهن بترکونی
میرحسین ابراهیم وند
|
-
|
۰۷:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
0
2
زهیری دوست داریم گل زدن خوزستان برزیلته
سیدسعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
0
1
ازنظرماشماقهرمان واقعی هستید فارق ازهرنتیجه وامتیاز
مردم خوب فوتبال را میفهمندوهمه کارشناس هستن حالا
فدراسیون نشینان دست به هرکاری میزنند تا خواسته خود
رااعمال کنند ولی ما شما رو قهرمان میدانیم .
فقط امیدوارم تماشاگران بهانه دست کسی ندن
زنده باد خوزستان
محمود امان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
0
1
زهیوی جان خوزستان همیشه قهرمان است .چون با شرافت قهرمان است . نه با سکه وزرورق باند بازی تهرانیها. دمت گرم که خونت شرافت وایثار می باشد. بامید امشب با بالا بردن جام
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها