به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 19
کد خبر: ۱۲۳۵۶
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۱
تعداد نظرات: ۲ نظر

طیبی: هواداران یار دوازدهم ما باشند

طیبی: ما فرزندان مردم خوزستان هستیم

خوزستان اسپورت- مدافع میانی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: هواداران یار دوازدهم ما باشند تا در کنار هم پیروزی را جشن بگیریم.

محمد طیبی در گفت‎وگو با خوزستان اسپورت، در رابطه با دیدار تیمش برابر ذوب‎آهن اصفهان، اظهار کرد: با همه وجود به میدان می‎رویم تا سه امتیاز را بگیریم و دل مردم خوزستان را شاد کنیم. از همه هواداران خوزستانی هم انتظار دارم که از تیم ما حمایت کنند، چون این بازیکنان فرزندان همین مردم هستند.

طیبی ادامه داد: ذوب‎آهن تیمی است که در آسیا خوب نتیجه گرفته و در لیگ برتر هم خوب کار کرده است. برای ما فرقی نمی‎کند تیم حریف در بازی فردا کدام تیم باشد، چون باید همه وجود خودمان را برای سه‌‎امتیاز بگذاریم. امیدوارم که هواداران یار دوازدهم ما باشند تا در کنار هم پیروزی را جشن بگیریم.

محمد طیبی درباره اهمیت دیدار پرسپولیس و راه‎آهن تصریح کرد: ما باید نیم‎نگاهی به نتیجه بازی تهران داشته باشیم اما اولویت ما شکست دادن ذوب‎آهن و کسب سه‎امتیاز بازی اهواز است.

کاپیتان تیم فوتبال استقلال خوزستان درخصوص بلند کردن جام قهرمانی پس از پیروزی احتمالی مقابل ذوب‎آهن گفت: به‎امید خدا اول سعی می‎کنیم بازی را ببریم و قهرمان شویم. جام را هم آقای خنیفر که از من قدیمی‎تر است، به‎عنوان کاپیتان اول بالای سر می‎برد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
خوزستان مهد فوتبال
|
United States of America
|
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۳
0
4
دمت گرم آقای طیبی عزیز خوشم اومد فرقی نمیکنه کی کاپ رو ببره بالا مهم پیروزی تو بازی فرداست.
كوهيار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۳
0
4
واييي دلم لك زده واسه اهواز و غدير.من تهرانم ولي قلبم اونجاست نميدونم چطور تا فردا دووم بيارم.بچه ها باوركنين خيلي از تهراني هاهم دوس دارن اس.خوزستان قهرمان بشه....دوستان دست هامونو ب سمت آسمان دراز ميكنيم و براي موفقيت اين بازيكنا دعا ميكنيم.خدايا خودت كمكشون كن
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها