به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۰۲ خرداد ۱۴۰۳ May 2024 22
کد خبر: ۱۲۳۵۴
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۴
تعداد نظرات: ۱۰ نظر

نیکولیچ: استقلال با بازیکنان فولادنوین نتیجه گرفت

نیکولیچ: استقلال با بازیکنان فولادنوین نتیجه گرفت

خوزستان اسپورت- مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان از بازی آخر تیمش در فصل پانزدهم لیگ برتر به عنوان "محک بازیکنان جوان" برای فصل بعد یاد کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، نناد نیکولیچ در نشست خبری پیش از بازی با گسترش فولاد اظهار کرد: با توجه به این که آخرین بازی‌مان در فصل جاری است می‌خواهیم با خاطره خوب و برد این بازی را پشت سر بگذاریم و هر برد برای ما یک مرهم است.

وی ادامه داد: جا دارد برای تیم همشهری‌مان استقلال خوزستان نیز آرزوی توفیق داشته باشیم و امیدوارم فردا با یک بازی خوب این قهرمانی را برای استقلال خوزستان هم دلچسب‌تر کنیم.

نیکولیچ در پاسخ به این سوال که اسکوچیچ در فصل آینده در فولاد می‌ماند یا خیر عنوان کرد: به هرحال آنچه یقین است این که اسکوچیچ برای فصل آینده قرارداد دارد و ماندنش بستگی به او ندارد. در حال صحبت‌هایی هستند ولی جلسه دو روز پیش با مسئولان باشگاه راجع به وضعیت بودجه‌ای سال آینده بود و اسکوچیچ نقطه نظرات خودش را ارائه داد ولی تصمیم‌گیری نهایی صورت نگرفته است.

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در ارزیابی تیم گسترش فولاد هم گفت: تیم حریف را مانند حریفان قبلی‌مان بررسی و خودمان را برای این دیدار آماده کرده‌ایم. این دیدار بازی آخر ما است و سعی می‌کنیم محکی برای سال آینده‌مان با این تعداد بازیکن جوان باشد. ما در نیم‌فصل دوم از نظر امتیازگیری بعد از پرسپولیس، دوم بودیم.

وی در پاسخ به این سوال که سیاست باشگاه فولاد برای سال آینده چیست، عنوان کرد: اگر بودجه خوبی در اختیار ما قرار بگیرد و بازیکنان خوبی جذب کنیم، می‌توانیم جزو سه تیم اول جدول باشیم. اگر آن بودجه تصویب نشود با بازیکنان جوانی که در اختیار خواهیم داشت و همکاری کادر فنی و بازیکنان جزو تک رقمی‌ها خواهیم بود.

نیکولیچ ادامه داد: شرایط اهواز به گونه‌ای است که با توجه به شرایط آب و هوایی و محیطی، هر بازیکنی جذب اهواز نمی‌شود و بازیکنان اولویت‌شان را به تیم‌های تهرانی خواهند داد و تنها چیزی که می‌تواند آن ها را جذب تیم‌های خوزستانی کند قرارداد خیلی خوب است. ما امسال به پنج شش بازیکن جوان میدان دادیم و بازیکنان جوان دیگری هم داریم که برای فصل آینده می‌توانیم از آن ها استفاده کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا هدف فولاد برای فصل آینده جوان‌گرایی است گفت: بله هدف ما همین است، ولی اگر تمام تیم جوان باشد این موضوع نمی‌تواند جوابگو باشد و بر این اساس بحث‌هایی که این چند روز مدیریت و کادر داشتند راجع به بودجه و سیاست های آینده بود.

نناد نیکولیچ در پایان خاطرنشان کرد: خیلی خوشحالم که فردا استقلال خوزستان مدعی اصلی قهرمانی است. این تیم دو فصل گذشته برای بقا می‌جنگید ولی با توجه به تجاربی که کسب کرد و همچنین بازیکنانی که از فولادنوین جذب کرده‌اند اکنون در آستانه قهرمانی هستند. آقای ویسی از همکاران قدیمی من است و در گذشته در فولاد با هم کار کرده‌ایم. امیدواریم موفق باشد و جام را در خوزستان نگه دارد. جا دارد از هواداران واقعی فولاد بخواهم که فردا به استادیوم غدیر بروند و تیم دوست و همشهری مان را تشویق کنند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۰
سجاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۳
2
5
بجای این حرفهای بی معنی بهتره به اتفاق سرمربی و بازیکنهای ضعیفی که اوردین از فولاد برید تا یه نفس راحت بکشیم
تعصب خوزستان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۳
1
5
اطلاعیه مهم: براساس گزارش کانون هوادران فولاد خوزستان، هواداران این تیم قرار است با پیراهن و لباس تیم فولاد برای تشویق تیم استقلال خوزستان به ورزشگاه غدیر بیایند که این کارشان جای تقدیر و تشکر داره؛ لیکن با توجه به حساسیت بازی و جهت افزایش روحیه بازیکنان و کادر فنی از تمامی هوادران استقلال خوزستان، استقلال اهواز، و همه فوتبال دوستان خوزستانی عزیز حتی فولادی ها تقاضامندیم حد الامکان با لباس های آبی رنگ به ورزشگاه غدیر تشریف بیاورند که جمعه رنگ آبی در ورزشگاه موج بزنه و ورزشگاه رو برای ذوب آهن اصفهان جهنم کنیم با کمال تشکر و آرزوی موفقیت برای تیم استانمان
فولاد خورشید جنوب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۳
2
3
اقای نیکولیچ لطفا اباطیل تحویل ما نده
مربی بی جربزه تر از جنابعالی به عمرم ندیدم
تو و اون هم وطنهای بی لیاقتت فولاد رو به این روز سیاه انداختید
بازیکن اهواز نمی یاد ؟ پس تو و اسکوچیچ این جا چه کار می کنید ؟ شما برای چی اینجا موندید ؟ نکنه در راه رضای خدا کار می کنید ؟
لطفا جمع کنید برید یه جای خوش اب و هوا و اینقدر به شعور مردم توهین نکنید
اژدری تو هم گوشات باز کن
ما نه جوانگرایی می خوایم نه اینده نگری نه برنامه ی کوتاه مدت و دراز مدت و....
این خزعبلات رو برای خودت نگه دار
فولاد باید برای قهرمانی بسته بشه و لا غیر
اگه عرضه ی این کار رو داری بسم الله اگرم نه به سلامت
girl khz
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۳
2
2
شما ها که عرضه نداشتید ازشون استفاده کنید چی ؟؟؟؟ چقد رو دارن اینا خدا
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۳
0
2
آقای نیکولیچ لطفا هیچی نگو .همون بازیکنانی که اسکوچیچ گفت در حد لیگ برتر نیستن مدعی اول قهرمانی هستن ویسی عرضه داشت ازشون استفاده کرد اسکوچیچ هم فشنگچی و خانزاده و ... عتیقه جمع کرد .فولاد نیازی به بازیکن غیر بومی نداره.بودجه امسال تیم ویسی کمتر از نصف بودجه فولاد بود.
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۳
0
1
تو و اون اسکوچیچ طماع بی سواد که بخاطر پول کور و کر شدین و بازیکنان فولاد نوین رو ندیدین و البته مدیریت اژدری زاده که 17 میلیارد یا بیشتر را دود کرد و نابود کرد .از پول چن میلیارد فولاد نوین بگذریم که هنوز نامعلوم است. مدیریت اژدری تقریبا 30 میلیارد پول نابود کرد
mohammad27
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۳
0
1
اوووو تو و اسکوچیچ برید دیگ چه دلشون خوشه اسکوچیچ تازه برنامه هم داده . اسکوچیچ فردا ارزو میکنه استقلال خوزستان قهرمان نشه معلومه . فردا کل خوزستان اسکوچیچ گووووو اوت
عشق یک کلام فقط فولاد
|
Netherlands
|
۲۱:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۳
1
0
هرسال شما میگید میخوایم جوانگرایی کنیم! ببین تو و تمام همدستان و مدیرت مسخره اید نه مردم خوزستان! جوانان پارسال کجان؟ جوانان پریارسال کجان؟ وقتی یا روی نیمکتن یا تو تیمای مفتخور پس برا فولاد چه سودی دارند؟؟؟
بیرگانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
0
0
همش بهانه یا اب و هوا خوب نیست یا بودجه نیست.مثل اینکه فولاد در همین اب و هوا و با تکیه به بازیکن های اکادمی خود دو دوره قهرمان شد و استقلال خوزستان هم با کمترین بودجه و بازیکن های بومی انشاا... قهرمان میشه.مگه تیم های شهرهای خوش اب و هوای چون شیراز یا مشهد یا انزلی یا تبریز چند بار قهرمان لیگ برتر شدن که بهانه اب و هوای بد رو دارید.
خوزستانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
0
0
در مورد نیکولیچ اینجور نظر ندین. همه چیز رو سیاه سیاه نبینین.
آقای نیکولیچ سالیان دراز برای تیم های پایه فولاد زحمت کشیده و نتیجه زحمت هاش رو هم به وضوح دیدیدم.
لطفا اگر از هر کی عصبانی هستید سر همه خالی نکنید...
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها