به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 17
کد خبر: ۱۲۳۵۲
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۲
تعداد نظرات: ۷ نظر

کمالوند: با انگیزه اقتصادی به میدان می‎رویم

کمالوند: با انگیزه اقتصادی به میدان می‎رویم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: اگر به رده هشتم نرسیم، هفت درصد قراردادمان کسر می‌شود بنابراین با انگیزه بالا به دیدار فولاد می‌رویم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، فراز کمالوند در نشست خبری پیش از بازی با فولاد خوزستان اظهار کرد: با توجه به برنامه‌ریزی باشگاه گسترش و هدف‌گذاری که داشته است هدف برای رتبه‌ی هشتم بوده و قرارداد کادر فنی و بازیکنان به گونه‌ای بوده است که اگر از این هدف یک رده بالاتر برویم، هفت درصد به قراردادمان اضافه شود و اگر هر رده‌ای که پایین‌تر بیاییم، هفت درصد از قراردادمان کمتر شود و از این جهت بازیکنان تلاش می‌کنند تا به آنچه مدنظر بوده است دست پیدا کنیم و فردا با انگیزه‌ پیروزی حاضر می‌شویم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا با دید اقتصادی وارد بازی می‌شوید، گفت: قطعاً می‌تواند به همین صورت باشد. آن‌چه برای فوتبالیست‌ها مهم است مسائل اقتصادی را هم شامل می‌شود.

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد در ارزیابی تیم فولاد خوزستان عنوان کرد: تیم فولاد جوان است و به نظرم فردا می‌توانیم شاهد یک بازی جذاب باشیم ولی باید بگویم کسب سه امتیاز برای ما مهم است.

وی درباره سیاست‌های این باشگاه و ادامه همکاری با باشگاه گفت: صحبت‌های کلی و جامعی با باشگاه و هیئت مدیره، مالک و مدیرعامل انجام دادیم و پس از بازی فردا در یک هفته تا 10 روز استراحت روی جزئیات صبحت می‌کنیم.

کمالوند خاطرنشان کرد: سه سال است که گسترش فولاد در لیگ حضور دارد ولی امسال هنوز به صورتی است که اگر کمی دقت می‌کردیم به جایگاه بهتری هم می‌رسیدیم. قطعاً برای فصل آینده تلاش می‌کنیم تا شرایط بهتری نسبت به امسال داشته باشیم.

وی افزود: باشگاه ما به دلیل اینکه بخش خصوصی است و از جیب خودش خرج می‌کند خیلی به دنبال ریخت و پاش در فوتبال نیست و به جای اینکه بازیکن میلیاردی بگیریم به دنبال امکانات خوب سخت افزاری هستیم و اکنون هم در اختیار داریم. بنابراین بیش از توجه به اسم‌ها و هزینه کردن برای جذب بازیکنان میلیاردی هدف ما تأمین امکانات سخت‌افزاری برای داشتن یک باشگاه خوب در سطح آسیا است.

سرمربی تیم گسترش فولاد خاطرنشان کرد: دو سال گذشته گسترش فولاد استرس سقوط داشت ولی امسال دنبال جایگاه تک رقمی بود که امیدوارم خواسته باشگاه محقق شود. اولویت ما نیروهای بومی است و سعی می‌کنیم تعدادی در اختیار داشته باشیم.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا تبریز می‌تواند از حضور تیم سومش در لیگ هم استفاده کند گفت: به نظر من، توان داشتن سه تیم را داریم. ما استادیوم‌های خیلی خوبی داریم و امیدوارم حضور گسترش فولاد در لیگ و رسیدن تراکتورسازی به رده‌های بالاتر جدول نوید این را می‌دهد که می‌توانیم از حضور تیم سوم هم استفاده کنیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۷
حاتم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۳
0
6
اگه واقعا رتبه هشتم برات مهم بود که مقابل پرسپولیس 4تا نمیخوردی .مربی منشوری .
محمود امان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۳
0
2
اقای کمالوند نکنه دوست داری پولش را مثل هفته گذشته از اقای هدایتی بگیری؟ تو از زمانی که در اهواز کمک مربی استقلال اهواز بودی همه میدانستن کاره ای و اون هفته همه دیدند با بازی ندادن دروازبانت چه کاری کردید...
تعصب خوزستان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۳
0
1
اطلاعیه مهم: براساس گزارش کانون هوادران فولاد خوزستان، هواداران این تیم قرار است با پیراهن و لباس تیم فولاد برای تشویق تیم استقلال خوزستان به ورزشگاه غدیر بیایند که این کارشان جای تقدیر و تشکر داره؛ لیکن با توجه به حساسیت بازی و جهت افزایش روحیه بازیکنان و کادر فنی از تمامی هوادران استقلال خوزستان، استقلال اهواز، و همه فوتبال دوستان خوزستانی عزیز حتی فولادی ها تقاضامندیم حد الامکان با لباس های آبی رنگ به ورزشگاه غدیر تشریف بیاورند که جمعه رنگ آبی در ورزشگاه موج بزنه و ورزشگاه رو برای ذوب آهن اصفهان جهنم کنیم با کمال تشکر و آرزوی موفقیت برای تیم استانمان
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۳
0
3
کمالوند هیچوقت سالم کار نکرده . تراکتور را همین کمالوند با تقلب به لیگ برتر فرستاد. بازی با پرسپولیس هم تابلو راه داد .
فوتبالی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۳
0
0
این اقای به اصطلاح مربی تازه به دوران رسیده.بارها وبارها ثابت کرده تحت هر شرایطی ساز کمک برای تیم های ترجیحا استقلال وپیروزی تهران را زده .ویار دوازدهم این باشگاهها می باشد
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۳
0
1
جلو پرسپولیس هم با انگیزه اقتصادی بازی کردی کمالوند .اینجا برای اینکه اسکوچیچ نجات بدی قرار با دلال ها چه برنامه ای بریزید ؟
reza
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
0
0
متاسفم برای کمالوند که خودش رو فروخت به پرسپولیس و هدایتی
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها