به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 17
کد خبر: ۱۲۳۴۵
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۳
تعداد نظرات: ۲ نظر

باشگاه فولاد در انتظار ابلاغ رسمی

خوزستان اسپورت- باشگاه فولاد خوزستان در انتظار ابلاغ رسمی سازمان لیگ فوتبال در رابطه با محل بازی این تیم مقابل گسترش‎فولاد تبریز است.

به گزارش خوزستان اسپورت، محل دیدار تیم‎های فولاد خوزستان و گسترش‎فولاد تبریز که ابتدا قرار بود در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار شود، باتوجه به برگزاری دیدار مهم استقلال خوزستان و ذوب‎آهن اصفهان، تغییر پیدا کرد.

باشگاه فولاد خوزستان کماکان منتظر دریافت نامه رسمی از سازمان لیگ درخصوص برگزاری این مسابقه در ورزشگاه تختی یا محل دیگری است. فولادی‎ها برای اینکه هر احتمالی را در نظر بگیرند، از صبح امروز زمین چمن صنایع‎فولاد را آماده کرده‎اند تا اگر مسئولان ذیربط به‎هر دلیلی اجازه انجام مسابقه در استادیوم تختی را ندهند، این بازی در زمین چمن صنایع‎فولاد برگزار شود.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
maje m6
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۳
0
2
بزار برن افريقا بازى كنن .
اسكو و بازيكنان خاصش اونجا ميتونن بازى كنن .
تعصب خوزستان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۳
0
0
اطلاعیه مهم: براساس گزارش کانون هوادران فولاد خوزستان، هواداران این تیم قرار است با پیراهن و لباس تیم فولاد برای تشویق تیم استقلال خوزستان به ورزشگاه غدیر بیایند که این کارشان جای تقدیر و تشکر داره؛ لیکن با توجه به حساسیت بازی و جهت افزایش روحیه بازیکنان و کادر فنی از تمامی هوادران استقلال خوزستان، استقلال اهواز، و همه فوتبال دوستان خوزستانی عزیز حتی فولادی ها تقاضامندیم حد الامکان با لباس های آبی رنگ به ورزشگاه غدیر تشریف بیاورند که جمعه رنگ آبی در ورزشگاه موج بزنه و ورزشگاه رو برای ذوب آهن اصفهان جهنم کنیم با کمال تشکر و آرزوی موفقیت برای تیم استانمان
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها