به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 17
کد خبر: ۱۲۳۳۷
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۳
تعداد نظرات: ۴ نظر

کاهکش: فولادی‎ها به ورزشگاه غدیر بروند

کاهکش: فولادی‎ها به ورزشگاه غدیر بروند

خوزستان اسپورت- سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان از هواداران این تیم دعوت کرد برای تشویق تیم استقلال خوزستان راهی ورزشگاه غدیر شوند.

به گزارش خوزستان اسپورت، علیرضا کاهکش با اشاره به دیدارهای همزمان دوتیم فولاد و استقلال خوزستان، اظهار داشت: طبق برنامه اعلام شده از طرف سازمان لیگ باید دو بازی همزمان در اهواز انجام شود اما باتوجه به اهمیت بازی استقلال خوزستان مقابل ذوب‎آهن اصفهان، از همه هواداران خونگرم فولاد درخواست می‎کنم برای تشویق نماینده استان به استادیوم غدیر بروند.

کاهکش ادامه داد: فوتبال خوزستان در آستانه کسب یک افتخار بزرگ است و همه خوزستانی‎ها باید دست‎به‎دست هم بدهند تا برای کسب قهرمانی از تیم استقلال خوزستان حمایت کنند.

سرپرست تیم فولاد خوزستان افزود: طی چندسال گذشته در تیم فولادنوین اهواز افتخار همکاری با بازیکنان خوب و بااخلاقی چون حسن بیت‎سعید، مهدی زبیدی، عقیل کعبی، فرشاد جانفزا و علی‎اصغر عاشوری را داشتم و امیدوارم که این شیرمردان خوزستانی در کنار سایر بازیکنان لایق و کادر فنی و سرپرستی استقلال خوزستان جشن قهرمانی را در ورزشگاه غدیر برپا کنند.

علیرضا کاهکش در پایان گفت: طی چند روز گذشته، مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در تماس با مدیریت باشگاه استقلال خوزستان، آمادگی خود را برای هرگونه حمایت از نماینده فوتبال استان اعلام کرد. لیدرهای باشگاه فولاد همه راهی غدیر می‎شوند تا استقلال را تشویق کنند و آرزو می‎کنم که جام قهرمانی به خوزستان برسد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
امید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۳
1
8
اتحاده خوزستان برای قهرمانی ستودنیه
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۳
0
1
قطعا این حرف اقای کاهکش کاملا برای حمایت از خوزستان بود ولی باید بدونه ما از جنبه های دیگه این پیام هم خبر داریم و اینکه در صورت شکست احتمالی فولاد با توجه به نزدیکی به نیمکت ها و کوچکی ورزشگاه صدای مخالفت با اسکوچیچ و اژدری را نشنوید.
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۳
0
2
انشالله جام در اهواز می مونه. علی آقا آفرین که از بچه ها فولادنوین دفاع کردی. امروز اون مربی کرواته گفته اس صنعتی به لطف بچه ها فولادنوین نتیجه گرفته. خب باید بش بگید اگر مربی بودید تو و اقای اسکوچیچ، باید این بازیکنها رو حفظ می کردین
احسان بيگدلي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
0
1
آقاي کاهکش!

اين بازيکنهايي که شما نام برديد و در فولاد نوين خوزستان بودند و شما افتخار همکاري با آنها را داشتيد، دقيقا همان بازيکناني هستند که آقاي اسکوچيچ فرموده بودند در حد ليگ برتر نيستند و امروز به همگان ثابت شد نه تنها در حد ليگ برتر، بلکه فراتر از ليگ برتر هستند و تا به اينجا يکي از 3 نماينده ايران در فصل بعد آسيا هم هستند و به اميد خدا فردا جام قهرماني هم بالاي سر خواهند برد و حتي اگر اين اتفاق هم رخ ندهد براي همه ما "خوزستاني هاي واقعي" قهرمان هستند...

آنها با بازيکنان بومي استان خود ما در فکر بالا بردن جام و شما با بازيکنان غيربومي به فکر فرار از سقوط...

اين کجا و آن کجا!

بنازم به خدا که واقعا جاي حق نشسته!

ادمين محترم و زحمت کش سايت "خوزستان اسپورت" ممنون ميشم که اين درد دل محترمانه رو اجازه نشر بديد.

با تشکر فراوان و به اميد اينکه فردا همچين ساعاتي سايت خوزستان اسپورت تصاويري از بالا بردن جام توسط جوانان خوزستاني را منتشر کند.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها