به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 05
کد خبر: ۱۲۳۲
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۹

مدیرعامل استقلال: از میثاقیان و خداداد گلایه داریم

ارسطو جهانداری می گوید: قرارداد اتابک نمازی و مصطفی نوروزی از سوی کمیته انضباطی فسخ نشده است.
مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز با رد اظهارات اتابک نمازی مدافع نیم فصل اول این تیم گفت: اتابک نمازی و مصطفی نوروزی به شکل غیرقانونی استقلال اهواز را ترک کرده اند.

ارسطو جهانداری در گفت و گو با خوزستان اسپورت در خصوص مصاحبه اتابک نمازی مدافع نیم فصل اول این تیم گفت: پیگیری باشگاه استقلال اهواز مشخص کرد که کمیته انضباطی هیچ گونه حکمی مبنی بر فسخ یکطرفه قرارداد اتابک نمازی و مصطفی نوروزی صادر نکرده و این دو بازیکن بصورت غیرقانونی در تمرینات تیم های دیگر حاضر شده اند.

جهانداری ادامه داد: اتابک نمازی و مصطفی نوروزی درخواست هایی مبنی بر فسخ یکطرفه قرارداد تحویل سازمان لیگ فوتبال و کمیته انضباطی داده اند. این درخواست ها به ثبت رسیده و نامه هایی مبنی بر ثبت درخواست فسخ یکطرفه قرارداد به این دو بازیکن تحویل شده است. متأسفانه بازیکنان مذکور با همین نامه های مربوط به وصول شکایت راهی تیم های دیگر شده اند!

وی افزود: کمیته انضباطی در رابطه با شکایت نوروزی و نمازی از باشگاه استقلال اهواز استعلام کرده و ما نیز بلافاصله همه مستندات مالی را تحویل کمیته انضباطی دادیم. اکنون هم منتظر تعیین نوبت جلسه رسیدگی به این پرونده هستیم. پس از جلسه در صورتی که حق با نمازی و نوروزی باشد، کمیته انضباطی قرارداد آن ها با استقلال اهواز را فسخ خواهد کرد و در غیر اینصورت با دو بازیکن مذکور مطابق آیین نامه انضباطی فوتبال ایران برخورد خواهد کرد.

ارسطو جهانداری توضیح داد: فهمیدن این موضوع که کمیته انضباطی قرارداد نمازی و نوروزی را فسخ کرده یا خیر، بسیار ساده است. تمامی آرای کمیته انضباطی بلافاصله توسط سایت رسمی فدراسیون فوتبال منتشر می شود تا همه از آرای صادره مطلع شوند. آیا کسی دیده سایت فدراسیون فوتبال رأی مبنی بر فسخ قرارداد نمازی و نوروزی را منتشر کند؟!

مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز با ابراز ناراحتی از رفتار سرمربیان و مدیران باشگاه های شهرداری تبریز و مس کرمان گفت: من از اتابک نمازی و مصطفی نوروزی ناراحت نیستم. این دو بازیکن جوان هستند و ممکن است از برخی مفاد قانونی قراردادها اطلاع نداشته باشند. گلایه من ابتدا از مدیران باشگاه های شهرداری تیریز و مس کرمان است که چرا با وجود اطلاع از قوانین اقدام به جذب غیرقانونی این بازیکنان کرده اند. گلایه بعدی من هم از اکبر میثاقیان و خداداد عزیزی است که زمانی سرمربی استقلال اهواز بوده اند و نان و نمک باشگاه استقلال و مردم اهواز را خورده اند. به دلیل این رفتارها شکایت رسمی تنظیم و به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارائه کردیم تا از حق استقلال اهواز دفاع کنیم.

ارسطو جهانداری در خصوص شایعاتی مبنی بر احتمال جایگزینی یک مربی خوزستانی به جای حبیب خدریان گفت: این شایعه سازی ها برای تضعیف استقلال اهواز انجام می شود. ما اگر آن مربی را می خواستیم، همان موقع که صد نفر را واسطه قرار داد، او را به استقلال اهواز می آوردیم. سرمربی استقلال اهواز در نیم فصل دوم حبیب خدریان خواهد بود و هواداران استقلال باید از این مربی جوان و بازیکنان تیم حمایت کنند.

جهانداری در خاتمه صحبت هایش خطاب به هواداران استقلال اهواز گفت: در شرایط حساس فعلی از هواداران استقلال انتظار داریم که با تمام وجود از تیم محبوب خود حمایت کنند و تحت تأثیر شایعات قرار نگیرند. در چند روز باقی مانده تا آغاز دور برگشت لیگ دسته اول چند بازیکن جدید جذب خواهیم کرد و انشاءالله با قدرت وارد مرحله برگشت بازی ها خواهیم شد.

مدیرعامل استقلال: از میثاقیان و خداداد گلایه داریم


پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها