به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 13
کد خبر: ۱۲۳۱۷
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۴

اسامی تیم‎های صعودکننده فوتبال پایه کشور

اسامی تیم‎های صعودکننده فوتبال پایه کشور

خوزستان اسپورت- مسئول برگزاری مسابقات رده‎های سنی پایه از پایان یافتن رقابت‎های مناطق رده‎های سنی (امید، جوانان، نوجوانان و نونهالان) فصل 95-94 خبر داد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فدراسیون فوتبال، رضا عبدی در این رابطه گفت: با پایان یافتن مسابقات مناطق رده‎های سنی پایه در فصل 95-94، تیم‎ها در رده‎های سنی امید، جوانان، نوجوانان و نونهالان به مسابقات لیگ صعود کردند.

وی در ادامه گفت: در رده امید تیم‎های پارس‎جنوبی جم ، ملی‎حفاری اهواز، سرخ‎پوشان خرم‎آباد و ملی‎حفاری اهواز به لیگ دسته اول امید در فصل 96-95 صعود کردن. همچنین در رده جوانان تیم‎های گیتی‎پسند اصفهان، شهرداری ارک، امید گلستان و ستارگان گرگان به لیگ دسته اول جوانان صعود کردند.

عبدی در ادامه درباره صعود تیم‎های رده نوجوانان گفت: تیم‎های نساجی مازندران، شهرداری نوشهر، مس رفسنجان و امید گناوه به لیگ قهرمانی نوجوانان فصل 96-95 صعود کردند.  در رده نونهالان نیز تیم‎های فولاد یزد، سپاهان یاسوج ، گسترش‎فولاد تبریز و آینده سازان سنندج به لیگ قهرمانی فصل آتی نونهالان راه پیدا کردند.

مسئول برگزاری مسابقات رده سنی پایه در پایان گفت: در این دوره از  مسابقات در هر رده سنی 54 تیم حضور داشتند که با برگزاری بیش از 60 تورنمنت در سطح استان‎ها برگزار شد. همچنین در این رقابت‎ها بیش از 400 مسابقه انجام شد.

برچسب ها: رضا عبدی
پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها