به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 17
کد خبر: ۱۲۲۸۸
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۳
تعداد نظرات: ۵ نظر

کاهکش: مردم از فولاد انتظارات بیشتری دارند

کاهکش: جایگاه فعلی تیم فولاد قابل قبول نیست

خوزستان اسپورت- سرپرست تیم فولاد خوزستان گفت: جایگاه فعلی فولاد در جدول رده‎بندی به‎هیچ وجه نمی‎تواند قابل قبول باشد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از سایت باشگاه فولاد خوزستان، علیرضا کاهکش در ابتدا به دیدار این تیم با نفت تهران اشاره کرد و گفت: متاسفانه در شرایطی که می‎توانستیم امتیاز کسب کنیم و جایگاه فولاد در جدول را بالاتر ببریم به دلیل مصدومیت و محرومیت 3 بازیکن خود با دست بسته مقابل تیم نفت تهران قرار گرفتیم و در نهایت نتیجه این دیدار خارج از خانه را واگذار کردیم.

وی کیفیت بازی فولاد در نیم فصل دوم را رضایت‎بخش دانست و اظهار داشت: برخلاف انتظارات با کوشش و تلاش بازیکنان و حمایت‎های مدیریت باشگاه، فولاد یک‎بار دیگر کیفیتش را در طول مسابقات نیم‎فصل دوم نشان داد و با کسب چندین پیروزی ارزشمند و جدا شدن از تیم‎های قعر جدول اکنون شاهد افزایش رضایت‎مندی هواداران هستیم. البته ناگفته نماند که جایگاه فعلی فولاد در جدول رده‎بندی به‎هیچ وجه نمی‎تواند قابل قبول باشد چرا که مردم از باشگاهی که سابقه 2 بار قهرمانی در لیگ برتر فوتبال کشور و نمایندگی فوتبال ایران در جام باشگاه‎های آسیا را داشته است انتظاراتی به مراتب بالاتر از جایگاه دوازدهمی دارند و تنها امیدوارم که با افزایش تلاش‎ها در فصل آینده یک‎بار دیگر فولاد را به جایگاه اصلی آن بازگردانیم.

سرپرست تیم فولاد خوزستان با اشاره به دیدار پایانی این تیم در لیگ پانزدهم مقابل تیم گسترش‎فولاد تبریز اظهار داشت: هفته پایانی حساسیت خاصی دارد و تکلیف بسیاری از تیم‎ها طی این مسابقات مشخص خواهد شد و این در حالی است که به دلیل جایگاه تیم‎های فولاد خوزستان و گسترش تبریز شاید این دیدار تحت‎الشعاع دیگر مسابقات حساس و از جمله بازی دیگر نماینده شایسته استان خوزستان مقابل تیم ذوب‎آهن اصفهان قرار بگیرد اما در مجموع این بازی می‎تواند فرصت مهمی برای افزایش امتیازهای ما باشد و نباید آن را به راحتی از دست بدهیم.

وی ضمن آرزوی موفقیت برای تیم فوتبال استقلال خوزستان در هفته پایانی لیگ برتر اظهار داشت: این تیم به شایستگی توانسته با هدایت عبدالله ویسی در صدر جدول قرار بگیرد و فوتبال استان خوزستان را در صدر نگاه دارد. به نمایندگی از باشگاه فولاد خوزستان برای این عزیزان و بازیکنان آن در مسیر کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر فوتبال کشور آرزوی موفقیت دارم.

کاهکش در پایان افزود: برای این دیدار که در استادیوم تختی اهواز برگزار می‎گردد، محروم نداریم ولی شریفات و بایرامی به دلیل مصدومیت نمی‎توانند در خدمت تیم باشند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۵
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۱
0
7
حرف حساب همینه. تیمی که قهرمان شده و آسیا رفته با بودجه بالایی که داره نباید ته جدول باشه. ولی بازم خداروشکر اتفاق بدتری نیفتاد و با این بازیکنها نرفتیم دسته یک چون احتمالش بود. هیات مدیره باید زودتر سرمربی جدیده انتخاب کنه با چندتا بازیکنم مذاکره کنه اکثر تیمها دست بکار شدند نباید فرصت از دست بدیم
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۱
0
7
از نظر کاهکش و اسکوچیچ بازی باید بعد از گلزنی فولاد تمام بشه .یکی نیست بگه آقا شایسته یعنی تیم نفت که تمام دقایق رو برای برد بازی کرد نه کادر فنی که خون مردم خوزستان رو تو شیشه کردن
maje m6
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۱
0
6
قهرمان يا نايب قهرمان و يا تو كورس قهرمانى . ما نميخوايم ميانه جدول و يا ته جدول باشيم . اين موضوع رو هرگز از ياد نبريد چون خواسته ى هواداراست
فولاد خورشید جنوب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۱
0
5
رحمت بر پدر و مادر هر کسی که حرف حساب بزنه
فولاد با اون سابقه ی درخشان و این ساختار و امکانات و هوادار و... جاش بالای جدوله
فولاد برای قهرمانی ساخته شده و باید برای قهرمانی بجنگه
هیچ وضعیت دیگه ای برای فولاد مقبول نیست
از نگهبان دم در باشگاه تا هوادار و مربی و مدیر عامل و رئیس هیات مدیره باید به قهرمانی فکر کنند و نه هیچ چیز دیگه ای
دنیا فقط فولاد قهرمان
فوتبالی
|
United Arab Emirates
|
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۲
0
0
اقای کاهکش عزیز تعاریف وتجزیه وتحلیل شما منطقی می باشند اما مگر جنابعالی در حال حاضر یکی از ارکان اصلی در مجموعه این اقایان نیستید؟ لطفا بفرمایید مخاطب شما کیست اگر مردم وهواداران هستند که درد ومشکل ما خیلی خیلی بالاتر از این حرفها می باشد . اگر مخاطب شما مجموعه خودتان می باشد چرا با وجود اگاهی کامل با استناد به گفته های خودتان با این آقایان همکاری می شود ؟
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها