به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۱۲۲۷۱
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۵
تعداد نظرات: ۱ نظر

فتاحی: ورزشگاه تختی اهواز مشکلی ندارد

فتاحی: ورزشگاه تختی اهواز مشکلی ندارد

خوزستان اسپورت- مسئول برگزاری رقابت‌های لیگ برتر گفت که مشکلی برای برگزاری دیدار فولاد و گسترش فولاد در روز جمعه هفته جاری در ورزشگاه تختی اهواز وجود ندارد.

به گزارش خوزستان اسپورت، سعید فتاحی در گفت‌و‌گو با تسنیم، در مورد اینکه با توجه به همزمانی بازی‌های استقلال خوزستان و فولاد مقابل حریفانشان در هفته پایانی لیگ برتر و مخالفت شورای تامین خوزستان برای برگزاری بازی در ورزشگاه تختی اهواز تکلیف یکی از این دو بازی چه خواهد شد، گفت: باتوجه به حساسیت و اهمیتی که دیدار استقلال خوزستان و ذوب‌آهن در تعیین تکلیف تیم قهرمان لیگ دارد این بازی به طور قطع در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار می‌شود هرچند ورزشگاه اول تیم فولاد هم غدیر است.

وی افزود: اگر دیدار فولاد و استقلال اهواز در هفته بیست و هشتم لیگ برتر که همزمان با بازی استقلال خوزستان و راه‌آهن بود، به تعویق افتاد و در ورزشگاه تختی برگزار نشد به دلیل برگزاری مرحله دوم انتخابات بود که شورای تامین استان اعلام کرد این بازی را نمی‌توان برگزار کرد و با توجه به اینکه تاثیری در جدول نداشت آن را یک روز به تعویق انداختیم. در حال حاضر دلیلی ندارد دیدار فولاد و گسترش فولاد در ورزشگاه تختی برگزار نشود.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا امکان دارد شورای تامین استان خوزستان با برگزاری بازی تیم‌های فولاد و گسترش فولاد در ورزشگاه تختی مخالفت کند و اگر اینگونه شود این بازی به تعویق خواهد افتاد، گفت: مسئولان شورای تامین استان خوزستان پیش از آغاز لیگ اعلام کردند که مشکلی برای تامین امنیت در برگزاری بازی‌های تیم‌های اهوازی و بویژه تیم استقلال هواز که ورزشگاه تختی را به عنوان ورزشگاه اول خود معرفی کرده، ندارند بنابراین ما همه تلاش خود را می‌کنیم تا بازی تیم‌های فولاد و گسترش فولاد در ورزشگاه تختی برگزار شود و به تعویق نیفتد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
0
6
آقا تو تختی برگزارش کنید بره. بازی که تشریفاتی است. طرفداران استقلال خوزستان که میرن غدیر. طرفداران آبی تهران هم نصفشون میرن غدیر نصف دیگر هم پا تلویزیون.
پرسپولیسی ها هم که تو خونه تلویزیون بازی تیمشون رو نگاه میکنند.
فوقش کمتر از 50نفر تماشاگر تعصبی فولاد که قید غدیر رو زده باشند بیان.
آروم و بی حاشیه بی سر و صدا دور همی برگزارش کنید بره.یه چایی بیسکویت و هندوانه هم به عنوان عصرانه بین دو نیمه بزنید به بدن نوش جان
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها