به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 19
کد خبر: ۱۲۲۱۷
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۶

طالقانی: از اعضای مجمع فدراسیون تشکر می‎کنم

طالقانی: از اعضای مجمع فدراسیون تشکر می‎کنم

خوزستان اسپورت- عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: بنا به تفکر و شناختی که از کاندیداهای ریاست فدراسیون فوتبال داشتیم به طور کاملا مستقل رای دادیم و تحت تاثیر یک کاندیدا یا مقامات دولتی قرار نداشتیم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، عبدالکاظم طالقانی در مورد انتخابات فدراسیون فوتبال و روند برگزاری آن گفت: انتخابات خوب و سالمی بود و خوشبختانه مشکل خاصی نداشت. از اعضای مجمع که به من اعتماد کرده و رأی دادند تشکر می‌کنم و امیدوارم بتوانم خدمتگذار فوتبال کشورم باشم.

وی در پاسخ به این پرسش که با توجه به اتفاقات دیدار تیم‌های استقلال اهواز و پرسپولیس و هجمه‌ای که علیه او وجود داشت آیا فکر می‌کرد اعضای مجمع به او رأی بدهند، اظهار داشت: اعضای مجمع و مسئولان هیئت‌های استانی افراد حرفه‌ای هستند و با بررسی مسائل مربوط به بازی تیم‌های استقلال اهواز و پرسپولیس به این جمع بندی رسیدند که من در حد توان و امکاناتی که داشتم وظیفه‌ام را انجام دادم. خود آنها نیز در هیئت‌هایشان با مسائلی مشابه روبه‌رو بوده‌اند. از اعضای مجمع تشکر می‌کنم تحت تاثیر هجمه‌هایی که اخیرا علیه من ایجاد شده بود قرار نگرفتند.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در مورد انتخاب تاج به عنوان رئیس جدید فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: وقتی تاج 50 رأی می‌آورد نشان دهنده وحدتی است که بین اعضای مجمع وجود دارد. در واقع رأیی که اعضای مجمع دادند رأی به برنامه‌ها و عملکرد تاج بود.

 طالقانی در پاسخ به این پرسش که آیا بین اعضای هیئت رئیسه جدید فدراسیون شاهد همصدایی خواهیم بود، تأکید کرد: من فکر می‌کنم این اتفاق بیفتد. البته باید زمان بگذرد تا مشخص شود. امیدوارم مسائل و مشکلات فوتبال را در جلسات هیئت رئیسه حل کنیم و اجازه ندهیم کار به رسانه‌ها بکشد.

وی در مورد ادعاهای آجورلو مبنی بر دخالت معاون اول رئیس جمهور و یاسر هاشمی در انتخابات فدراسیون فوتبال که منجر به انتخاب تاج شد، گفت: این موضوع به هیچ وجه صحت ندارد. حداقل در مورد من و هم استانی‌هایم هیچ تماسی با واسطه یا بی‌واسطه از سوی مقامات دولتی گرفته نشده است. هر یک از ما بنا به تفکر و شناختی که از کاندیداهای ریاست فدراسیون فوتبال داشتیم به طور کاملا مستقل رأی دادیم و تحت تاثیر یک کاندیدا یا مقامات دولتی رأی ندادیم. شب قبل از انتخابات ما هیچگونه نشستی با مقامات دولتی و یا نماینده‌های آنها نداشتیم و اگر قرار بود با دخالت دولت فردی انتخاب شود، اسلامیان رأی می‌آورد.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها