به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 12
کد خبر: ۱۲۲۱
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۲

خدریان: باید در 90 دقیقه پیروز می‌شدیم

حبیب خدریان می گوید استقلال اهواز کاملاً استحقاق پیروزی مقابل استقلال خوزستان را داشت.
سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز گفت: امروز شایسته پیروزی بودیم و باید در 90 دقیقه پیروز میدان می شدیم.

به گزارش خوزستان اسپورت، حبیب خدریان پس از پیروزی تیمش مقابل استقلال خوزستان در جمع خبرنگاران گفت: بازی خوبی را شاهد بودیم. دو تیم جوانمردانه بازی کردند. ما ترجیح دادیم که در این مسابقه از تعدادی از بازیکنان جوان در کنار نفرات باتجربه استفاده کنیم. استقلال اهواز در طول مسابقه برتر استقلال خوزستان بود و باید در 90 دقیقه این تیم را شکست می دادیم. به هر حال در 90 دقیقه بدشانسی آوردیم و در وقت اضافی گل پیروزی را زدیم.

خدریان در خصوص تورنمنت چهارجانبه فوتبال خوزستان گفت: قبلاً هم گفته ام که زمان برگزاری این تورنمنت برای استقلال اهواز مناسب نبود اما امیدوارم در سال آینده شاهد برگزاری چنین تورنمنت هایی در خوزستان باشیم.

سرمربی استقلال اهواز درباره برنامه های بعدی این تیم گفت: آماده سفر به بندرعباس و برپایی اردوی 10 روزه می شویم. در بندرعباس بازیکنان جدیدی به تیم اضافه خواهند شد تا رفته رفته خودمان را برای حضور در مرحله برگشت لیگ دسته اول آماده کنیم.

گزارش خبرنگار خوزستان اسپورت حاکیست که تیم فوتبال استقلال اهواز طبق اعلام مدیرعامل این باشگاه قرار است روز شنبه 27 دی ماه از طریق شیراز عازم بندرعباس شود.


پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها