به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 18
کد خبر: ۱۲۱۷۷
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۰

شریفی: بخشی از مصاحبه‎ام را سانسور کردند

شریفی: بخشی از مصاحبه‎ام را سانسور کردند

خوزستان اسپورت- مدافع میانی تیم فوتبال استقلال اهواز گفت: بخشی از مصاحبه‎ام در برنامه 90 سانسور شد و بخشی که خودشان تمایل داشتند را پخش کردند.

به گزارش خوزستان اسپورت، مکی شریفی مدافع باتجربه تیم فوتبال استقلال اهواز در رابطه با سقوط این تیم به لیگ دسته اول اظهار کرد: بهرحال قسمت این شد که تیم سقوط کند اما خوشبختانه تعدادی از جوانان مستعد از استقلال اهواز به فوتبال کشور معرفی شدند که می‌توانند به آینده این تیم و فوتبال خوزستان کمک کنند.

وی در رابطه با پخش مصاحبه‌اش در برنامه 90 عنوان داشت: بخشی از مصاحبه‎ام در برنامه 90 سانسور شد و بخشی که خودشان تمایل داشتند را پخش کردند. انتقادم این بود که چرا مالک باشگاه هیچ توجهی به مشکلات تیم ندارد و تمامی مشکلات به‌دوش مدیران و مربیان تیم افتاده است.

مدافع استقلال اهواز ادامه داد: ما بازیکنان همیشه آقای بختیاری‌زاده را می‌بینیم که از طرف آقای یعقوبی پیگیر رفع مشکلات تیم است. آقای یعقوبی که به‌عنوان مدیرعامل باشگاه از هیچ تلاشی برای ادامه حضور استقلال اهواز در لیگ برتر دریغ نکرده است و شاید اگر ایشان نبود، نمی‌توانستیم تا انتهای مسابقات دوام بیاوریم.

مکی شریفی در پایان گفت: استقلال اهواز تیمی مردمی است که طرفداران زیادی دارد و مسئولان استان باید توجه ویژه‌ای به این تیم داشته باشند تا انشاءالله بار دیگر به لیگ برتر بازگردد.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها