به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 17
کد خبر: ۱۲۰۹۵
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۵

محسن فروزان؛ دروازه‎بان دلخواه خوزستانی‎ها

محسن فروزان؛ دروازه‎بان دلخواه خوزستانی‎ها

خوزستان اسپورت- دروازه‎بان شمالی تیم فوتبال راه‎آهن تهران در لیگ پانزدهم برای تیم‎های خوزستانی خوش‎یمن بوده است.

به گزارش خوزستان اسپورت، تیم استقلال خوزستان که از ابتدای سال جاری در ورزشگاه غدیر اهواز پیروز نشده بود، با شکست دادن راه‌‎آهن تهران بالاتر از پرسپولیس قرار گرفت و زردپوشان راه‎آهن را در یک‎قدمی سقوط به لیگ یک قرار داد.

نکته جالب در این مسابقه حضور محسن فروزان درون دروازه تیم راه‎آهن بود؛ دروازه‎بان باتجربه‎ای که در لیگ پانزدهم برای تیم‎های خوزستانی بسیار خوش‎یمن بوده است.

محسن فروزان طی نیم‎فصل نخست در سه مسابقه با پیراهن تیم سیاه‎جامگان مشهد مقابل سه تیم خوزستانی به میدان رفت که هر سه مسابقه به‎سود نمایندگان خوزستان خاتمه یافت و استقلال اهواز تنها پیروزی دور رفت را به‎دست آورد.

این سنگربان 28 ساله که در نقل‎وانتقالات نیم‎فصل به راه‎آهن پیوسته بود، در بازی راه‎آهن مقابل فولاد غیبت داشت ولی در دو بازی بعدی مقابل استقلال اهواز و استقلال خوزستان درون دروازه تیمش ایستاد. تنها پیروزی استقلال اهواز در دور برگشت و اولین پیروزی استقلال خوزستان در ورزشگاه غدیر در سال 95 با حضور محسن فروزان درون دروازه راه‎آهن رقم خورد تا مشخص شود که حضور این سنگربان باتجربه برای تیم‎های خوزستانی بسیار خوش‎یمن بوده است.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها