به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۱۲۰۷۸
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۶
تعداد نظرات: ۳ نظر

روشنایی: از هواداران فولاد و استقلال اهواز ممنونم

روشنایی: از هواداران فولاد و استقلال اهواز ممنونم

خوزستان اسپورت- سرپرست تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: از هواداران فولاد و استقلال اهواز ممنونم که از تیم ما حمایت کردند.

به گزارش خوزستان اسپورت، بهمن روشنایی درباره دیدار استقلال خوزستان و راه‎آهن تهران اظهار داشت: بازی بسیار خوبی بود که چند گل داشت و باعث جلب رضایت هواداران شد. نکته‎ای که مرا بسیار خوشحال کرد، اتحاد و همدلی طرفداران فوتبال خوزستان بود که در ورزشگاه غدیر مشاهده کردم.

روشنایی ادامه داد: مردم نجیب خوزستان طی یک هفته گذشته مورد انتقادات ناجوانمردانه‎ای قرار گرفتند و هر جا که ما را می‎دیدند، از این موضوع گلایه می‎کردند. خدا را شکر می‎کنم که با وجود تمام جوسازی‎ها، طرفداران فولاد و استقلال اهواز در یک هوای گرم به ورزشگاه غدیر آمدند و در کنار طرفداران استقلال خوزستان به تشویق نماینده این استان پرداختند.

سرپرست استقلال خوزستان افزود: اگر طرفداران تیم‎های خوزستانی با هم متحد باشند، نتایج بهتری برای فوتبال این استان رقم می‎خورد. امیدواریم با قهرمانی در هفته پایانی بتوانیم دل این مردم خوب را شاد کنیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
الموج الازرق
|
Iraq
|
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۰
0
7
جان عزیزانتون فقط پدیده رو شکست بدید....روز اخر جهنم 50 هزار نفری در انتظار دوب اهنه.....روز اخر همه ایستاده تشویق میکنیم......روز اخر کسی حق نشستن نداره..
حمیدرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۰
0
2
ماهمه خوزستانیا دعا می کنیم که پدیده رو شکست بدید و هفته آخر همه تو ورزشگاه غدیر قهرمانی استقلال خوزستان رو جشن بگیریم انشاالله به یاری خداوند بزرگ
rama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۱
0
0
جناب روشنایی عزیز اتحاد مردم خوزستان همیشه بوده و خواهد بود تلاش استقلال خوزستان برای شادی مردم استان قابل ستایشه
بیرون کشیدن جام از دست مافیای تهران و قهرمانی استقلال خوزستان بدون شک کل استان رو شاد خواهد کرد
به بازیکنا بخاطر از خودگذشتکی و تلاش فراوان تبریک میگم و درخواست دارم این دو بازی آخر رو به اندازه دو برابر دوندگی داشته باشن
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها