به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 17
کد خبر: ۱۲۰۳۸
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۰

کاهکش: از استقلال خوزستان حمایت می‎کنیم

کاهکش: از نام خوزستان حمایت می‎کنیم

خوزستان اسپورت- سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان اعلام کرد هواداران این تیم در هفته پایانی لیگ برتر به ورزشگاه می‎روند تا استقلال خوزستان را تشویق کنند.

به گزارش خوزستان اسپورت، هتل اکسین اهواز برای برگزاری جلسات هماهنگی دو مسابقه عصر امروز این شهر میزبان نمایندگان سازمان لیگ، فدراسیون فوتبال، هیئت فوتبال خوزستان و سرپرستان چهار تیم استقلال خوزستان، فولاد خوزستان، استقلال اهواز و راه‎آهن تهران بود تا در دو جلسه جداگانه در خصوص دو بازی امروز اهواز هماهنگی لازم انجام شود.

علیرضا کاهکش سرپرست تیم فولاد خوزستان در جلسه هماهنگی دیدار فولاد خوزستان و استقلال اهواز در رابطه با محل برگزاری دو بازی همزمان تیم‎های فولاد و استقلال خوزستان در هفته‎های بیست‎وهشتم و سی‎ام لیگ برتر عنوان کرد: بازی ما باید با استقلال اهواز طبق برنامه باید در ورزشگاه غدیر انجام شود و انشاالله پس از این بازی آماده هرگونه همکاری با استقلال خوزستان هستیم.

سرپرست فولاد خوزستان افزود: اکنون تیم ما شرایط حساسی در جدول دارد و برای ماندن در لیگ برتر باید منتظر نتایج مسابقات امروز باشیم. انشاءالله نتایج طوری رقم بخورد که فولاد در لیگ بماند و پس از آن مشکلی برای بازی مقابل گسترش‎فولاد در ورزشگاه تختی نداریم.

کاهکش ادامه داد: تمام خوزستانی‎ها آرزو می‎کنند تیم استقلال خوزستان قهرمان لیگ برتر شود و بنده هم به‎عنوان یک خوزستانی چنین آرزویی دارم. اگر شرایط طوری رقم بخورد که تکلیف قهرمانی به هفته پایانی کشیده شود، حاضریم بازی آخر را در تختی برگزار کنیم تا استقلال خوزستان در استادیوم غدیر مقابل ذوب‎آهن بازی کند. مطمئن باشید تمامی هواداران فولاد در هفته پایانی برای تشویق استقلال خوزستان به ورزشگاه غدیر می‎روند و همه ما از نام فوتبال خوزستان دفاع می‎کنیم.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها