به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۱۲۰۳۱
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۶
تعداد نظرات: ۱۱ نظر

اسکوچیچ: از تغییر برنامه بازی تعجب نمی‎کنم

اسکوچیچ: از تغییر برنامه بازی تعجب نمی‎کنم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان می‌گوید به استقلال اهواز احترام می‌گذارد زیرا این تیم در بازی‌های اخیر نمایش خوبی داشته است.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، دراگان اسکوچیچ در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های فولاد خوزستان و استقلال اهواز درباره اینکه امتیازات این بازی چقدر برای او تیمش حساس است، اظهار کرد: در مجموع در همه بازی‌ها برای من کسب سه امتیاز مهم است. بدون اینکه بخواهیم توجه کنیم آن بازی اهمیت خاصی دارد یا خیر.

وی ادامه داد: من به تیم همشهری خودمان استقلال اهواز احترام می‌گذارم چرا که در بازی‌های اخیر خود فوتبال بسیار خوبی به نمایش گذاشته و شاهد این بوده‌ام که در بازی‌های اخیرشان استحقاق گرفتن امتیازات بیشترین را داشته‌اند.

سرمربی فولاد خوزستان با اشاره به بازی تیمش مقابل استقلال تهران عنوان کرد: در بازی با استقلال یک نیمه بسیار بد را از زمانی که من مربی فولاد هستم ارائه دادیم ولی با توجه به اینکه تمرکز ما بیشتر روی تیم خودمان است امیدوارم بازیکنان به اهمیت جایگاه خود و تیم واقف باشند و جایگاه فولاد را ارتقا بخشند.

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به شکست سنگین مقابل استقلال تا چه اندازه بازیکنان را از لحاظ روحی و روانی برای بازی با استقلال اهواز آماده کرده است گفت: هر باختی برای هر تیمی بد است و بدون اینکه تیمی زجر بکشد و یا فعالیت کند نمی‌تواند نتیجه بگیرد.

اسکوچیچ درباره محرومان و مصدومان این تیم برای بازی فردا نیز اسماعیل شریفات و مهرداد بایرامی را فردا به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم و محرومی هم نداریم.

وی درباره احتمال تعویق دو روزه بازی نیز خاطرنشان کرد: من هنوز اطلاع خاصی از این موضوع ندارم اما اگر برنامه بازی تغییر کند تعجب هم نخواهم کرد. در هر صورت ما برای هرچیزی و هر اتفاقی آمادگی لازم را داریم.

سرمربی فولاد درباره اینکه آیا برای برتری مقابل استقلال اهواز استراتژی مشخصی دارند گفت: همان گونه که گفتم استقلال اهواز تیم بسیار خوبی است و با توجه به چند بازی اخیر باید در این بازی حواسمان را جمع کنیم. اما آن چیزی که مهم است احترام به تیم خودمان است ضمن اینکه به سرمربی تیم حریف و بازیکنان این تیم نیز احترام خاصی می‌گذارم.

سرمربی تیم فولاد خوزستان در پاسخ به سئوالی درباره اینکه دلیل نیمکت نشینی‌های مهرداد جماعتی کاپیتان این تیم در این فصل چه بوده و آیا اصلا به این بازیکن اعتقاد فنی دارد یا خیر نیز عنوان کرد: من فقط می‌توانم در این مورد به یک نکته اشاره کنم و آن این است که در تیم ما کسانی می‌توانند بازی کنند که در بهترین فرم ایده‌آل خود باشند.

وی در این خصوص افزود: اگر او سال گذشته بازیکن ثابت ما بود، به این معناست که در سطح بالایی به لحاظ فنی بودند ولی همه می‌دانند که او این فصل حدود 5 ماه مصدوم بود. اگر امسال جزو بازیکنان اصلی و استاندارد ما نیست، دلایلی دارد که به خودمان مربوط می‌شود. مصدومیت جماعتی به گونه‌ای بود که ما نمی‌توانستیم حتی در لیگ قهرمانان آسیا نیز از او استفاده کنیم چرا که پزشک تاکید کرده بود وی اجازه سفر هوایی ندارد. مهرداد جماعتی هر موقع به فرم ایده‌آل خود برسد می‌تواند در ترکیب ثابت قرار گیرد گرچه اکنون نیز به این فرم نزدیک شده است اما فعلا با توجه به اینکه سه هفته به پایان لیگ داریم نمی‌توانیم امید زیادی داشته باشیم که جایگاه خود را در تیم به دست آورد. آن چیزی که در تیم ما مسلم است و خود او هم می‌داند در تیم ما به روی بازیکنانی که خوب بازی می‌کنند و فرم خوبی دارند باز است.

اسکوچیچ در پاسخ به سوالی درباره برنامه سال آینده خود نیز اظهار کرد: به هر حال چیزی که مسلم است این است که من یک سال دیگر با فولاد قرارداد دارم و همه چیز بر عهده کادر مدیریت باشگاه می‌باشد و فکر می‌کنم که این سوال را باید از مدیریت باشگاه پرسید. ما حرفه‌ای هستیم و کار خودمان را انجام خواهیم داد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۱
aliii
|
United States of America
|
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
0
5
بابا ما شمارو نميخواهيم ابرو تیم رو از لحاظ همه چی ( اخلاقی، فنی و...) بردین بعدم اقای به اصطلاح مربی بازیکنان اماده شما که بهتر از جماعتی هستند کدومان نکنه فشنگچی یا کومه ها رو میگین بخدا جماعتی نا اماده شرف داره به این جماعت که با دلال امدن ان شاء الله سال دیگه نه شما ونه این دوستانتان تو فولاد ما باشین.
تاابد فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
0
5
آقای جنتلمن تو که حرف از مسائل فنی بازیکن میزنی بگو ببینم چه چیز مثبتی از فشنگچی و کوئه ماها و خانزاده وامثالشون می بینی که ما نمی بینیم...فصل داره تموم میشه و فکر اینکه سال آینده تو و اژدری تو فولاد باشین رو از سرتون بیرون کن..میفهمی بیرون کن...در ضمن همین جماعتی صد بازیکن مثل فشنگچی و خانزاده می ارزه
رسولی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
0
5
با احترام باید خدمت شما بگم که تفکرات دفاعی توی فولاد جواب نمیده و موندن شما باعث میشه سال دیگه وضعیت بدتری داشته باشیم که از یه طرف فولاد ضرر میکنه از یه طرف جنابعالی. پس بهتره اگه واقعا همونطور که ادعا کردین پیشنهادی از جایی دارین برین اونجا انشالا که موفق بشین
ali
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
0
3
شما فوتبال مهردادو خراب كرديد خدا اون بالا هست سزاشم ديديد كه تيم قهرمان كجا رسيده،مهرداد خدايي داره!شما هم خدايي داريد!!مهرداد همه اهوازو خوشحال كرد،مهرداد مصدوم نيست ،شما لج كرديد باهاش الانم لجيد كه داره فصل تمام ميشه خرابش مي كنيد كه جايي نخوادش، اگه مشكلي داري برو حلش كن آقای ......
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
0
2
جریان استقلال چی شد؟؟؟ همش تبلیغات توخالی بود؟؟؟
jafar
|
Switzerland
|
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
0
2
بله آقای اسکو ما هم می دانیم که شما یک سال دیگه قرارداد داری ولی خودت بهتر میدانی که در اروپا وقتی یک مربی به هر دلیلی بعد از دو سال با تیمش نتواند نتایج خوبی بگیرد خودش با باشگاه به یک شکلی به توافق رسیده و قراردادش را فسخ می کند . ما هواداران فولاد تحمل یک فصل ضعیف دیگر برای فولاد را نداریم . کارنامه متوسط مایل به ضعیف تو از نظر نتایج و کارنامه بد و مشکوک تو در جذب بازیکنان مازاد پرسپولیس و غیره و رد کردن بازیکنان فولاد نوین همیشه مثل نقطه ای مبهم و سیاه در ذهن ما هواداران می ماند . تیم فولاد احتیاج به یک تغییر و تحول اساسی دارد و شما و بازیکنان سفارشی و بازیکنان ضعیف غیر بومی لطف کرده تشریف ببرید و بیش از این مردم را عذاب ندهید.
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
0
2
اسکوچیچ طماع بهترین حالت اخراج تو از فولاد است .اخراج وبس .بدترین مربی تاریخ فولاد بودی به لحاظ دانش نازل .اژدری یکبار گفت از استعفای اسکوچیچ استقبال میکنیم.فصل آینده فصل بختیار رحمانی و شریفات و وکیا و جماعتی و بیت سعید و افشین و زبیدی و والی وکاوه رضایی.. خواهد بود .فصلی که ابراهیمی و خانزاده و فشنگچی و کومه آ باید از فولاد اخراج بشن.فرکی بهترین گزینه است.
ایذه
|
United States of America
|
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
0
2
وای پست مهرداد جماعتی رو توو اینستا بخونین اسکوچیچ رو شسته گذاشته کنار.دمت گرم پسر دوست داشتنی فولاد
عشق یک کلام فقط فولاد
|
Germany
|
۰۱:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۹
0
2
فقط به دلیل زیرپا گذاشتن اخلاق و معامله با دلالان، برو . برو .........
سامی اهوازی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۹
0
2
من مستقیم اومدم تو نظرات که بگم اسکو سال دیگه ان شاالله تو اهواز نباشی
مرتضی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۹
0
1
اسکو فقط از تیم فولاد برای همیشه دور شو . به امید اینکه دیگر شما را در این تیم نبینیم. مربی بی دانش
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها