به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۱۲۰۲۲
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۷
تعداد نظرات: ۵ نظر

درآمد میلیونی فدراسیون فوتبال از طریق فحاشی

درآمد میلیونی فدراسیون فوتبال از طریق فحاشی

خوزستان اسپورت- آرای صادره از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مبالغ زیادی را به حساب این فدراسیون واریز می‎کند.

به گزارش خوزستان اسپورت، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال طی دو روز اخیر احکام زیادی علیه تیم‎های مختلف حاضر در لیگ برتر یا دسته اول فوتبال باشگاه‎های کشور صادر کرده است.

اکثر احکام کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تحت عنوان «فحاشی» تماشاگران تیم‎ها صادر شده و بابت فحاشی در هر مسابقه، جرایمی با مبالغ متفاوت جهت واریز به حساب فدراسیون فوتبال صادر شده است که باعث می‎شود این فدراسیون طی دو روز اخیر مبلغ 840 میلیون ریال از قبال آن‎چه در احکام کمیته انضباطی با عنوان «فحاشی» تماشاگران ذکر شده، درآمدزایی داشته باشد.

به گزارش خوزستان اسپورت، خلاصه‌‎ای از احکام صادره کمیته انضباطی طی دیروز و امروز که روی خروجی سایت فدراسیون قرار گرفته است را مرور کنید:

* دیدار دو تیم ملوان بندر انزلی و پرسپولیس تهران روز 21 فروردین ماه برگزار شد و از سوی تماشاگران تیم ملوان بندر انزلی تخلفاتی همچون فحاشی و پرتاب بطری به داور و بازیکنان تیم مقابل صورت گرفت. تیم ملوان به پرداخت 150 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم است.

* تیم پرسپولیس نیز به خاطر فحاشی تماشاگران به تیم مقابل باید 100 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

* مسابقه دو تیم استقلال خوزستان و نفت تهران در هفته 26 برگزار شد و از سوی تماشاگران تیم استقلال خوزستان تخلفاتی مبنی بر فحاشی به مربی تیم مقابل رخ داد. این تیم به پرداخت 100 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

* مسابقه تیم های تراکتورسازی تبریز و صبای قم در هفته 26 برگزار شد. تماشاگران تیم تراکتورسازی در این دیدار فحاشی به بازیکن تیم حریف کرده که کمیته انضباطی طبق ماده 79 این تیم را به پرداخت 200 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

* دیدار دو تیم گیتی پسند و نفت آبادان 9 فروردین ماه انجام شد و پس از پایان مسابقه تعدادی از تماشاگران هر دو تیم نسبت به هم فحاشی و رفتار زننده داشتند، که هر یک از دو تیم منفردا باید 30 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کنند.

* همچنین مسابقه دو تیم صنعت نفت آبادان و خونه به خونه بابل در حالی 16 فروردین ماه در آبادان برگزار شد تیم صنعت نفت آبادان به دلیل فحاشی تماشاگران و پرتاب ترقه و بطری به داخل زمین 50 میلیون ریال جریمه شد.

* دیدار دو تیم گیتی پسند اصفهان و خونه به خونه بابل روز 23 فروردین ماه برگزار شدو از سوی تماشاگران تیم خونه به خونه بابل تخلفاتی مبنی بر فحاشی و اعتراض مکرر، پرتاب سنگ و اشیا صورت گرفت. این تیم با توجه به تکرار تخلفات به پرداخت 100 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

* به دلیل فحاشی تماشاگران تیم مسجد سلیمان در بازی برابر پارسه تهران، این تیم به پرداخت 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

* تیم نساجی مازندران به خاطر فحاشی تماشاگرانش در دیدار مقابل پارسه تهران، به پرداخت 70 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

برچسب ها: کمیته انضباطی
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۵
فولاد
|
United States of America
|
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
0
5
فدراسیونه بی عدالت همینه فقط بلده جریمه بزنه برا تیمهای شهرستانی
فولادی 65
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
0
2
دقیقا
فوتبالی
|
United Arab Emirates
|
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
0
1
سوال این است که کلیه احکام صادره از این نهاد به این شکل وشمایل .سندیت قانونی داشته .یا فقط براساس میل وسلیقه شخصی واحساسات خودشان حکم صادر میکنند .اگر سندیت قانونی داشته باشند .لازم است در هنگام صدور حکم باید قید گردد به استناد مثلا قانون 4 .ماده 3 یا فرضا تبصره 2 از ماده فلان. تیم الف بدلیل فحاشی مرتکب این مقدار جریمه گردید. لطفا در این زمینه اگر کسی اطلاعات جامع تری و دقیق تری داشته اطلاع رسانی بفرمائید.با تشکر
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
0
1
خدا برکت بدهد. در 2 روز 84 میلیون تومان به اسم فحاشی از تیمها جمع کردند غیر از بقیه جرایم بازیکنا و مربیان.
maje m6
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
0
0
گدا بازيه .
از يه طرف مستطيل سبز و از يه طرف مستطيل گدا بازى
حقيقت همینه
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها