به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۱۲۰۰۹
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰
تعداد نظرات: ۳ نظر

زهیوی: امیدوارم جام را به اهواز بیاوریم

زهیوی: امیدوارم جام را به اهواز بیاوریم

خوزستان اسپورت- مهاجم تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: پرسپولیس فاصله 3 امتیازی به وجود آورده اما تمام تلاشمان را می‌کنیم تا در نهایت به قهرمانی برسیم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، رحیم زهیوی در مورد تساوی استقلال خوزستان مقابل گسترش فولاد تبریز، گفت:  اگر در بازی با گسترش فولاد پیروز می‌شدیم 3 امتیاز این بازی می توانست به ما کمک زیادی کند. به هر حال این مسابقه تمام شده و حالا بازی با راه آهن را در پیش داریم. امیدوارم با پیروزی در این بازی بتوانیم بازهم به عنوان یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در جدول باقی بمانیم.

وی در مورد اینکه آیا فاصله 6 امتیازی تیمش با تیم چهارم جدول سهمیه استقلال خوزستان در لیگ قهرمانان آسیا را قطعی کرده است، اظهار داشت: شک نکنید سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را به دست آوردیم. حاشیه امنیت خوبی در این مورد داریم و از این به بعد تمام تمرکزمان روی کسب قهرمانی است. از سه بازی آینده حداقل 7 امتیاز را کسب می‌کنیم.

مهاجم استقلال خوزستان در مورد اینکه پرسپولیس 3 امتیاز با این تیم فاصله گرفته است، تصریح کرد:‌ حضور پرسپولیس در صدر جدول و اینکه این تیم فاصله 3 امتیاز با تیم دوم به وجود آورده کار را سخت کرده است. سعی خودمان را می‎کنیم تا صدر را پس بگیریم اما این کار بسیار سخت است چرا که پرسپولیس به تیمی باج نمی‌دهد.

رهیوی با اشاره به اینکه تیمش تا به اینجا عملکرد بسیار خوبی داشته است، عنوان کرد:  عملکردمان در سال جاری بسیار خوب بوده است. در طول فصل دائم می‌گفتند که افت استقلال خوزستان از این هفته آغاز می‌شود اما اینطور نبود. بسیار یک‎دل هستیم و با بازیکنان به اتحاد رسیدیم تا قهرمانی را کسب کنیم. امیدوارم تلاشهایمان در فصل جاری منتج به کسب نتیجه شود.

وی در مورد دیدار مقابل راه آهن و اینکه آیا در این مسابقه می‌توانند به چند بازی ناکامی خود در کسب پیروزی پایان بدهند، گفت:‌  مطمئن باشید از این پس بازیکنان ما با تمام توان تلاش می‌کنند تا بهترین نتایج را بگیرند. شک نکنید که مثل نیم فصل اول در تمام بازی‌ها خوب ظاهر خواهیم شد و به این راحتی‌ها امتیازات باقی مانده را از دست نمی‌دهیم. امیدوارم خدا هم کمک کند تا با رقم خوردن اتفاقات خوب جام را به اهواز بیاوریم. استقلال خوزستان اول یا دوم خواهد شد.

زهیوی در مورد اینکه در هفته جاری باید مقابل راه آهن در ورزشگاه تختی به میدان بروند، گفت: بله. مجبور هستیم در تختی به میدان برویم. هر جایی که بازی کنیم باید برنده شویم. برایمان فرقی ندارد که در غدیر، تختی یا آزادی به میدان می‌رویم فقط باید به پیروزی برسیم.

مهاجم استقلال خوزستان در پایان اظهار داشت: امیدوارم هواداران روز پنج‌شنبه به ورزشگاه بیایند تا بتوانیم 3 امتیاز بازی را کسب کنیم و مسیر خود را برای قهرمانی هموار کنیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
فوتبالی
|
United Arab Emirates
|
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۷
0
6
بارها وبارها به اقای ویسی عرض شد که مشکل عمده تیم سرعت بازی می باشد که ایشان توجهی نکرد ونکرد اگر به این موضوع دقت کرده بود تیم چهار ویا پنچ هفته پیش قهرمان شده بود و نمی گذاشت کار به اینجا کشیده شود
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
1
1
اول فصل هيچكي اميد نداشت اين تيم ٧ تم هم بشه ' الان انتقاد فني مي كنيد از پرنده ليگ ؟!
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
0
1
هنوز برای قهرمانی امید هست سال 93 که فولاد قهرمان شد یک هفته مانده به اتمام لیگ در دیدار مقابل استقلال پایتخت نشین که همه جانبه حمایت میشد با گل آرش برهانی شکست خورد و خیلی از طرفداران امیدشون رو برای کسب جام از دست دادن ولی فولادی ها تا آخر با قدرت ادامه دادن و به حقشون رسیدن اس خوزستان هم تا پایان فصل سه بازی داره که میتونه سرنوشت قهرمانی رو رقم بزنه و مثل پرسپولیس به کورس قهرمانی برگرده تنها با یک لغزشه دردانه پایتخت
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها