به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 13
کد خبر: ۱۱۹۹۸
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۰
تعداد نظرات: ۵ نظر

سواری: موفقیت در فولاد دور از ذهن نیست

سواری: موفقیت فولاد دور از ذهن نیست

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال نوجوانان فولادخوزستان درخصوص قهرمانی تیمش در لیگ برتر کشور، گفت: با توجه به برنامه‎ریزی‌های باشگاه فولاد، چنین موفقیت‎هایی دور از ذهن و غیرطبیعی نیست.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، موسی سواری در خصوص قهرمانی قرمزپوشان در لیگ برتر نوجوانان کشور اظهار کرد: ما با توجه به کار آکادمیکی که طی سالیان اخیر آغاز کرده‌ایم توانستیم به این موفقیت‎ها دست پیدا کنیم.

وی ادامه داد: فولاد با توجه به کار آکادمیک و اصولی که دنبال می‎کند، به نوعی آبروی فوتبال خوزستان و ایران است. کار مهمی که ما انجام می‎دهیم این است که بازیکنان خوبی را به باشگاه‎ها و تیم‎ملی تزریق کرده‎ایم و می‎کنیم.

سرمربی تیم فوتبال نوجوانان فولادخوزستان با بیان این‎که در حال حاضر به هر باشگاهی که نگاهی انداخته شود، اثری از آکادمی فولاد در آن دیده می‎شود، گفت: با وجود این هیچ‎کس اشاره و توجهی به کارهای مثبت باشگاه فولاد نمی‎کند.

وی افزود: سال گذشته فولاد در تمام رده‎های سنی پایه مقام اول کشور را کسب کرد و تنها تیم نونهالان آن نایب‌قهرمان شد و با توجه به برنامه‎ریزی که باشگاه فولاد انجام می‎دهد، این موفقیت‎ها دور از ذهن و غیرطبیعی نیست.

سواری عنوان کرد: در سه سالی که تیم نوجوانان ما به صورت پیاپی مقام قهرمانی کشور را کسب کرد، همواره سعی کردیم بومی‎گرایی کنیم و توجه ویژه‎ای به بازیکنان اهوازی داشته باشیم و آن‎ها نیز نشان دادند، توانایی انجام کارهای سخت را دارند.

وی در خصوص رکورد 48 بازی بدون شکست تیم نوجوانان فولاد در لیگ برتر نیز اظهار کرد: ما در حال حاضر سومین فصل پیاپی است که نباخته‎ایم که واقعاً کار بزرگی است. در این مدت تنها باخت ما در فصل 93 – 92 مقابل پرسپولیس ارومیه در این شهر بوده است که در همان سال نیز قهرمان شدیم و خدا کمک کرد و دو فصل بعد از آن نیز باز هم به مقام قهرمانی رسیدیم.

سرمربی تیم نوجوانان فولادخوزستان راز تداوم و دفاع از عنوان قهرمانی تیمش را طی سه فصل نیز این‎گونه بیان می‎کند: "در ابتدا باید بگویم با توجه به این‎که در رده‎های سنی پایه شرایط به گونه‎ای است که با تغییر سن بازیکنان، رده سنی آن‎ها نیز تغییر می‎کند، برنامه‎ریزی من طوری است که همواره بازیکنان را با یک سال کمتر انتخاب می‎کنم تا در فصل بعد بتوانیم حداقل 50 درصد تیم را حفظ کنیم.

وی افزود: استراتژی که برای بازیکنان طراحی کرده‎ام این است که اولویت برای ما برد و باخت نیست بلکه نمایش فوتبال گروهی است و به این ترتیب استرس را از روی دوش بازیکنان بر می‎داریم و به همین دلیل است که آن‎ها خیلی روان بازی می‎کنند. در تیم ما بهترین بازیکن وجود ندارد و بهترین بازیکن ما، کل تیم است.

سواری در پاسخ به این سوال که چه برنامه‎ای برای فصل آینده دارد و آیا باز هم روی نیمکت قرمزپوشان می‎نشیند؟ عنوان کرد: باید ببینم برنامه باشگاه چیست و هنوز چیزی مشخص نیست.

او در پایان با تشکر از مجموعه شرکت و باشگاه فولادخوزستان گفت: جا دارد از مدیرعامل، مدیر تیم‎های پایه، همکاران در باشگاه و شرکت و همچنین دستیارانم تشکر ویژه‎ای داشته باشم که هیچ‎گاه دست از حمایت برنداشتند و همچنین از بازیکنانم نیز باید تشکر کنم که زحمات اصلی روی دوش آن‎ها بود.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۵
یه خوزستانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۷
0
3
دمت گرن جناب اقای سواری
یه خوزستان و یه دنیا فوتبال
فولاد خورشید جنوب
|
United States of America
|
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۷
0
2
والا هر جای دیگه ی دنیا بود باشگاهی مثل فولاد رو می ذاشتن رو سرشون
این همه به فوتبال یه کشور خدمت کنی بعد تمام ارگانها بهت حمله کنن تا بزننت زمین
به جهان سوم خوش امدید
داود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۷
0
2
چه فایده؟ نه تو تیم ملی اثری از این بازیکنا هست نه تو خود فولاد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تیم فولا دپر شده از بازیکنای بنجلی که وقت باخت به تیم می خندن، امثال خانزاده، آقای دورگ مهاجم اروپایی!!!!!!!!!!!!!! ما هم که توان یه نیمه بازی کردن داره، متاسفم برای دست اندرکاران تیم که عرضه ندارن این اسکو بزنن رو بندازنش بیرون.
زمان جلالی، فرکی ما تیم های تهرانی رو رفت و برگشت می بردیم حالا رفت و برگشت و حذفی و دوستانه همه رو باختیم، باز هم هی پز بدیم آکادمی خوبی داریم.
فوتبالی
|
United Arab Emirates
|
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۷
0
3
اقا داود چرا چه فایده ....از دل همین اکادمی با کمک وهدایت مدیریت اگاه و دلسوز و کاربلدی مانند اقای ازدری زاده عزیز بازیکنان بزرگ ومطرحی همچون فشنگچی ..خالدی ... کامل ..کوئه ماها ...ساسان انصاری ..خانزاده ..وامثال انها بیرون امده .بهتر از امثال شریفات ..بیت سعید ..عاشوری ...عقیل کعبی ...اهل شاخه ...جانفزا .. و امثالهم می باشند.که سر از تیم های خوزستانی در اوردند. و هیچ اکادمی هم را نگذرندند
فولادی 65
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۷
0
2
خسته نباشین.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها