به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 10
کد خبر: ۱۱۹۹۴
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۱:۴۷
تعداد نظرات: ۴۴ نظر

از گلايه سیاوش تا مواضع ضدخوزستانی فردوسی‌پور

پاسخ یک جمله‎ای سیاوش به نمایش 90؛ دلیل مواضع ضدخوزستانی فردوسی‌پور چیست؟!

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز پاسخی کوتاه و معنادار درخصوص پخش یک‌طرفه اتفاقات ورزشگاه تختی به مجری برنامه 90 داد.

به گزارش خوزستان اسپورت، همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد عادل فردوسی‌پور با موج رسانه‌ای ایجاد شده علیه فوتبال خوزستان همسو شد. مجری برنامه 90 در آیتم ویژه‌ای که به پخش اتفاقات دیدار استقلال اهواز و پرسپولیس اختصاص داشت، ضمن کتمان نیمی از اتفاقات ورزشگاه تختی که مربوط به تخلفات گسترده هواداران تیم میهمان در این مسابقه بود، سعی کرد همه تقصیرات را متوجه خوزستانی‌ها کند.

فردوسی‌پور در برنامه دوشنبه شب 90 کاملاً یک‌طرفه به قاضی رفت ولي این بار به‌قدري مبتديانه سعی در القای نظرات شخصی‌اش داشت که هیچ یک از مسئولانی که روی خط تلفني برنامه 90 آمدند، حاضر به پذیرش صحبت‌های جهت‌دار این مجری و گزارشگر محبوب ورزشی نشدند.

سیاوش بختیاری‌زاده سرمربی استقلال اهواز هم که قرار بود به‌عنوان نماینده تیم میزبان بازی روز جمعه گذشته فرصت صحبت در برنامه 90 را پیدا کند، وقتی مشاهده کرد نیمی از اتفاقات ورزشگاه تختی که مربوط به تخلفات طرفداران پرسپولیس بوده، در این برنامه به نمایش گذاشته نشده، پاسخ فردوسی پور که اصرار داشت سرمربی استقلال اهواز فقط یک دقیقه فرصت دفاع دارد را در همان جمله اول داد.

سیاوش خطاب به عادل گفت: ابتدا بابت صحنه‌های دردآوری که در ورزشگاه تختی اهواز رخ داد، از همه ملت ایران عذرخواهی می‌کنم و سپس جا دارد گلایه‌ کنم که ملت خوزستان همان‌طور که در از دست دادن آب کارون خیلی مظلوم واقع شدند، در نمایش فیلم امشب نیز مظلوم واقع شدند.

بختیاری‌زاده با این گلايه در واقع به یک قسمت از برنامه‌ 90 اشاره کرد که فردوسی‌پور در مقام دلسوزی برای زاینده‌رود در آمد و با پخش تصاویری از دوره بی‌آبی این رودخانه، همسو با جریان قدرتمندی شد که آب شیرین رودخانه کارون را برای آبیاری باغ‌های اصفهان به سمت این استان انتقال دادند.

به گزارش خوزستان اسپورت، بعد از پخش برنامه 90 دوشنبه ششم اردیبهشت 95 بار دیگر این سئوال برای خوزستانی‌ها مطرح شد که چرا عادل فردوسی‌پور همواره با فوتبال خوزستان زاویه داشته و طی سال‌های اخیر در تمامی اتفاقات ورزشی و حتی غیرورزشی مواضع دوستانه‌ای در مقابل خوزستانی‌ها اتخاذ نکرده است؟

به‌عنوان مثال، عادل فردوسی‌پور که بارها درخصوص حوادث طبیعی رخ داده در استان‌های مختلف ایران واکنش نشان داده و در اقدامی پسندیده با مردم حادثه دیده ابراز همدردی مي كرد، طی دو هفته اخیر که جمعیت زیادی از مردم خوزستان قربانی سیل ویرانگر همراه با آب رهاشده از سدهای این استان شده و خانه و دارایی خود را از دست داده‌اند، کوچک‌ترین اشاره‌ای به این موضوع نداشته است.
 
پاسخ یک جمله‎ای سیاوش به نمایش 90؛ دلیل مواضع ضدخوزستانی فردوسی‌پور چیست؟!

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴۴
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۷
4
43
مردم خوزستان باید برنامه نود رو تحریم کنند و یک کمپین بر علیه عادل فردوسی پور درست کند
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۷
کاملا فکر خوبیه
یک کمپین به اسم نه به استقلال و پرسپولیس تهران و نه به فردوسی پور
لطفا مسئولانه اطلاع رسانی کنید
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۷
1
34
ای اقا چه انتظاراتی دارید؟ انتظار داشتید فردوسی پور بیاد بگه چرا بجای 10 درصد اومدن 60 درصد ورزشگاهو دادن به تماشاچیای پرسپولیس؟ انتظار داشتید نشون بده که پرسپولیسیا دعوا رو شروع کردن و تماشاگرای اهوازو تحریک کردن؟ یادتون رفت توی قضیه کارت های پایان خدمت چه بلایی سر فولاد اورد و همه رو تحریک کرد که بازیکنها رو محروم کنن؟ یادتون رفت بازی فولاد و استقلالل تهران توی الغدیر همین امسال چه جوی علیه فولاد درست کرد؟ چرا توی کرمان که شهرش بود ورزشگاهو آتیش زدن نفسش بالا نیومد؟ علنا به فرماندار اهواز گفت ای اقا هیچ جا سنگ نمیزنن و هیچ جا تماشاگرنما نداره جز اهواز. همین اقای عادل هفته قبل داد میزد چرا تماشاگرای پرسپولیسو محروم کردین از بازی با سیاه جامگان! تماشاگرایی که با نارنجک و سنگ حمله کرده بودن به نیمکت تراکتور سازی یادیتون که نرفته همین چند روز قبل بود.
از همچنین آدمی توقع عدالت داشتن خیلی انتظار زیادیه.
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۷
1
32
با درود به شرف سیاوش بختیاری زاده عزیز.
فردوسی پور نشون داد اون شعارهایی که تبریزیا بهش میدادن حقش بوده.. یه تعداد آدم عافیت طلب تو مرکز دارن با پول این استان عشق دنیا رو میکنن تریبونم افتاده دستشون برای خودنمایی و ظاهر سازی ...
میگه جون انسانها مهمه برام! و دنبال مقصر میگرده! و دوست نداره حقیقت رو بدونه و بقیه بفهمن...
ایشان که خیلی استاد ربط دادن مسائل به هم هست چطور یک کلمه از دهنش بیرون نیامد که آقا چرااااا حق ده درصدددددددددددد رعایت نشد؟؟؟ سیاوشم که اینو مطرح کرد فردوسی پور طفره رفت از جواب دادن... دید نمیتونه جواب بده گفت باشه خداحافظ!!
تو تهران همین استقلال یا پرسپولیس که با تراکتور بخواد بازی کنه از یک هفته قبل تو بوق و کرنا میکنن که آقا ده درصد بیشتر به تراکتوریا جا نمیدیم! چون میدونن تو تهران از هوادارای خودشونم بیشتر میان... الان دو هفته دیگه که استقلال با تراکتور تو تهران داره ببینین چکار میکنن که تبریزا نیان...
با همه این حرفا باید یه جمله گفت ولاغیر...
از ماست که بر ماست!!
علی فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۷
0
29
اقا سیاوش ممنونم ازت بخاطر اون جوابی که قبل از بازی وسط زمین به اون گزارشگر پرسپولیسی 90 دادی .
اقا عادل متاسفم برای برنامت که مربی اس اهواز داشت به گزارشگر 90 میگفت اون چند نفر پیرهن قرمز پوشیدن دارن سنگ میندازن بعد گزارشگر 90 بهش میگه حتما پیرهن قرمز فولاده ولی اقا سیاوش دمش گرم که بش گفت ما و فولاد یکی هستیم اونها قرمز پرسپولیسن نه فولاد.
نمیدونم فولاد چه گناهی کرده این وسط وقتی بازی نداره هم میخای یه طوری بش ضربه بزنی ولی اینو بدون فولاد انشالا سال دیگه بدون دلال بازی تیمش اماده میکنه برا قهرمانی انشالا دوباره اقای فرکی و سعداوی برمیگردن و جام قهرمانی میاریم اهواز تا چشمتون در بیاد
rezaaa
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۷
4
17
چقدر این اقا علی دوستمون خوش خیاله اولا فرکی گفت تو شهرستان کار نمیکنه ..دوما فولاد هنوز تو منطقه سقوط سوما فولاد سال دیگه هم همینه ک میبنی چون اسکوچیچ یک سال دیگه قرارداد داره ..فولاد با این بازیکنا تیم ضعیفیه سال بعدم هرچی بازیکن خوبه یا میره سپاهان یا تراکتور یا تیما تهرانی ...بعد با حظور تیمایی مثل تراکتور و اس تهران ..پرسپولیس حتی سپاهان و ذوب اهن ک سال دیگه حتما قویتر از امسالن انتظار داری فولا د بیاد قهرمان بشه ؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۷
1
27
جالب بود یکی از تماشاگران زخمی می گفت من استقلالی ام و بین استقلالی ها نشسته بودم که سرم رو با سنگ شکستند ولی گزارشگر 90 بهش می گفت نه نه نه شما توی پرسپولیسی ها بودی و اهوازی ها با سنگ زدن توی سر شما!!!!!!
مجتبی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۷
0
26
خودمونو گول نزنیم خوزستانی ها بی زبان هستند

یکی مثل شفیع زاده باید جوابشو میداد

اقای نری میسا هم که رفیق شفیقه عادله

همین بی زبانی ها سبب شده حق خوزستانی ها سالهای سال خورده شه
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۷
0
26
ماهیت ضد خوزستانی ظالم فردوسی پور عشق پرسپولیسی به همه ثابت شده.سوالات مسابقه پیامکی هر هفته ربط به پرسپولیس داره و کاملا جهت دار هست.کاش سیاوش یا عبدا.. ویسی یا هر کی میاد رو آنتن مطرح کنه که فروردین 94 تو همه رده های پایه که بیشترین اهمیت رو برای فوتبال ملی داره فولاد خوزستان قهرمان لیگ برتر شد ولی حتی بهش اشاره هم نکرد.کافیه تیم پیشکسوتان پرسپولیس تو یه جام بی اعتبار یه مقام سومی کسب کنند تا نیم ساعت مانور بده و وقت بزاره.مدیریت تهرانی اصفهانی فوتبال چشم نداره موفقیت خوزستان رو ببینه.
reza
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۷
7
17
متاسفم از دیدن اون صحنه های وحشتناک اگر واقعا اینا کار اهوازیها باشه من از خوزستانی بودن شرمنده میشم
ولی در هر صورت تصاویر گلچین شده بود وگرنه از لهجه عزیزان مشخص بود از شهرهای استان اومده بودن ولی سنگ پرانی رو به شدت محکوم میکنم

اگر استقلال اهواز اعتبار گذشته خودش رو داشت دیشب تو نود اینقدر راحت نمیکوبیدنش پس انشالله سال آینده به لیگ برتر صعود کنه
ولی پرسپولیس فهمید بازهم اس اس اهواز لقمه گلو گیریه واسه پرسپولیس اونم با تعدادی بچه
داود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۷
1
14
باز هم تکرار می کنم این حرکت باید درس عبرتی بشه واسه اونهایی که می ان تو اهواز تیم تهرانی رو تشویق می کنن. مسئولین ورزشگاه که عرضه نداشتند راهشون ندن بذار حداقل خود مردم کاری بکنند، انشاءالله سایر شهرستان ها هم این کار رو تکرار کنند تا این دو تیم بفهمند دیگه مثل قدیم نیست که همه واسشون سر و دست بشکنند، در مورد کیروشی پور هم من دیروز گفتم این آقا خودش سردسته مافیای تهران، باید مثل تماشاگران تبریزی با این اقا رفتار کنیم.
jamaal
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۷
0
18
دروود به غیرت شرف سیاوش بختیاری زاده ،،، و متاسفم برای مسولین استان که یک نفر توشون پیدا نشد که بتونه چهارتا کلمه حرف بزنه و از خوزستان دفاع کنه ،، تمام چشم امیدم به سیاوش بود که جانانه از خوزستان دفاع کرد و البته عادل نا عادل نگذاشت حرف بزنه ،، حالم از عادل و برنامش به هم خورد
باقر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۷
0
15
من که گفتم این برنامه همش در مورد پرسپولیسه مجری بی عدالت از خدا نترس 2ساعت برنامه رو برای پرسپولیس اختصاص میده.دوستان بازی اینده بیایید توی استادیوم علیه فردوسی پور شعار بدیم
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۷
0
16
یکی نیست بگه مگر نا عادل فردوسی پور کیه که نظر ایشان اینقدر مهمه که همه را آزرده خاطر کرده ماهیت ایشان برای همه روشن و از تریبونی که در اختیارش گذاشته اند نهایت استفاده را میبرد ..بدلیل عدم حمایت مناسب مسولین استان در همه ضمینه ها همیشه مردم خوزستان مورد ظلم قرار گرفته اند.
علی
|
United Arab Emirates
|
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۷
15
6
با سلام به همشهریان خوبم
ولی بیام درست و بدون هر نوع تعصبی قضاوت کنیم
مهم اینه توی شهر ما و مردم ما این صحنه ها رو درست کردن مهم نیست طرفدار کدوم تیم بودن مهم اینه که خوزستانی ها این کاررو انجام دادن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۷
سلام همشهری عزیز
اتفاقا چند هزار نفر از تماشاگران از استانهای ایلام و لرستان و بوشهر و بقیه جاها اومده بودن همونایی که از ظهر رفتند داخل و پرسپولیسو تشویق کردن. چندهزارتا تماشاگر خوزستانیم پشت در موندن.
foolad girl
|
Iraq
|
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۷
1
17
دقیقا همون چیزی که انتظار میرفت. حنجرتون مشکل پیدا نکرد آقای عادل اینقد فریاد زدی و خواستی بگی حق با خودته؟ دائم میگه این بازی فرق میکنه! پرسپولیس شما هیچ فرقی با بقیه نداره.
این چه طرز صحبت درباره مسئولای ماست که بهشون میگی طلبکار؟ طلبکار شما هستی که تیمتون هر جا میره با اون شهر طلبکارانه رفتار میکنه. شمایی که چندین ساعت از وقت تلویزیون ملی رو صرف تیمتون میکنی. تیمای ما وقتی مهمانند توقعشون از میزبان فقط زمین تمرین دادنه. که اکثرا هم نمیدن!!
یعنی اگه غدیری نبود از بازی انصراف میدادین؟
بد نبود آمار بلیط فروشی و صندلیای اشغال شده که حق شما نبود رو هم نشون میدادی تا همه میفهمیدن کی جنجال رو راه انداخته

استقلال خوزستان ترس و استرس و هر چی که هست بذارید کنار و فقط کنترل بازی رو در اختیار بگیرید که با حمایت هوادارا انشالله جواب محکمی بهشون بدیم
الموج الازرق
|
Iraq
|
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۷
1
19
تنها چیزی که از مربیان و همه ی دست اندرکاران خوزستانی میخوام اینه که این برنامه ی جهت دار رو تحریم کنند....این اقا ضد خوزستانه...دیدید چن بار با حالت مسخره امیز میگفت جوانان مظلوم خوزستان جوانان مظلوم خوزستان.....این اقا سابقه ش به ما ثابت شده...یادتونه شهرام شفیعی زاده چی بهش گفت؟؟؟ گفت تو هر وقت یه ساندیس از جیبت خرج کردی اونوقت بیا حرف بزن......این اقا از تریبون دولت و با پول بیت المال داره از شهرها و تیم خاصی حمایت میکنه و علیه شهری بزرگ و معتبری مثل اهواز و تیم هایش شعار میده....خوزستان اسپورت چاپ کن
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۷
1
18
خوزستان مهد تمدن و ورزش کشور تبدیل به یکی از محروم ترین استان کشور شده
فردوسی پور درصدی از این اتفاقات را مقصره، مقصر اصلی خوزستانیهای تهران پرست هستی که یا هویت خوزستانی ندارند یا هویت خوزستانیشون رو از دست دادند همیشه دنبال استقلال و پرسپولیس تهران هستند
متاسفانه مسئولین استانی دیشب درست بلد نبودند جواب فردوسی پور رو بدن درسته در بازی سوء مدیریت بوده اما سوءمدیریت در انتخاب ورزشگاه نبوده در راه دادن بیش از حد تماشاگر مخصوصا تماشاگران پرسپولیس به ورزشگاه بوده
در این ورزشگاه بازیهای مهم تر از این هم برگزار شده حتی جام باشگاههای آسیا هم در تختی برگزار شده.
مسعود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۷
1
18
درود بر شرف سیاوش. همیشه حق خوزستانی ها توسط دیگر استانهای بزرگ کشور خورده میشه.
از درآمد نفت گرفته تا آب شرب و فوتبال!
هادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۷
1
15
چرا اتفاقاتی که تو بازی پلی آف استقلال خوزستان و مس کرمان افتاد که 10 برابر شدیدتر از اتفاقات اهواز بود. فردوسی پور حاضر نشد رو اون تصاویر مانور بده؟؟؟
rama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۷
0
18
از جبهه کیری یکطرفه عادل به سمت پرسپولیسی ها تعجب کردم و باورم نمیشد واقعا این عادل و این برنامه ارزش دیدن نداشت
من در قدیم طرفدار عادل و برنامش بودم ولی برنامه دیشب نشون داد فردوسی پور عادل نبود
حرفهای سیاوش کاملا درست بود و عادل به جای مجری گری خودش رو در نقطه قاضی گذاشته بود و برای کل خوزستان رو یکطرفه حکم صادر میکرد
اگه شروع مسابقه سنگ پراکنی ها از سمت دو طرف بود باید نماینده فدراسیون و داور بازی رو لغو میکرد
این استادیوم , استادیوم میزبان بود ولی نصف ورزشگاه در اختیار میهمان بود
چرا اجازه صحبت به آقای بختیاری زاده ندادی
چرا برای صحبت های مسوولین و سرمربی خوزستانی احترام نذاشتی و با تمسخر محاکمه کردی
فولادی
|
United States of America
|
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۷
0
13
عادل بی عدالته
maje m6
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۷
0
13
دستور از بالا گرفته .
مافياى تهران دستش تو كاره .
از على دايى گرفته تا خوردبين
و بهروان
و باقرى
اندى
مسئولان بى نام تهرانى
.آره خوزستان رو بكوبين جايى نمى رسين
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۷
0
12
ناعادل فردوسی پور
خوزستانی
|
United States of America
|
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۷
14
2
دوستان عزیز سلام اگه به عمق قضیه فکر کنید فردوسی پور از مردم و جوانان خوزستانی دفاع میکرد فرقی نمیکنه پرسپولیسی بوده یا استقلالی . ایشون روی سخنش با مسئولین برگزاری مسابقه بوده نه هواداران
پاسخ ها
باقر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۷
تو پرسپولیسی هستی ...
الموج الازرق
| Iraq |
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۷
پرسپولیسی و تهران پرست نظر نده
الموج الازرق
|
Iraq
|
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۷
0
16
شعار ما روز ٥ شنبه
استقلال خوزستان لستر انگلستان
اهوازي اهوازي سرت سلامت/ اين جام قهرماني اسمت در امد
عادل يادت باشه اهوازي سرورته
فردوسي پرو حيا كن صداوسيما رو رها كن
محمد حسن فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۷
0
16
شعار پنج شنبه عادل بی عدالت
میلاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۷
0
14
خیلی عجیبه خیلی... چطور تا دو سال پیش تمام بازی های استقلال و پرسپولیس تو تختی برگزار میشد و هیچ اتفاقی نمی افتاد ولی این بار پیش بینی حوادت ناگواررو کرده بودن ...استقلال اهواز حقش بوده میزبان بوده که ورزشگاهی که باهاش تمام بازی های لیگ و برگزار کرده برا این بازی میزبانی کنه چرا نکنه ..؟ مقصر اصلی اونای ان که بیشتر از ظرفیت ورزشگاه راه دادن مردم بیان داخل! دلیل نداره ورزشگاهی که 15 هزار تا جا داره 30 هزار تا جا بدی که همه بیان ببینن ! اعصابمم خورد از این مسولین که درست نکوبیدن تو دهن فردوسی پور ...
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۷
0
14
فلردوسی پور و سایت ... که مرکز دلالی فوتبال ایرانه دشمنی شون با فوتبال خوزستان آشکار هست
بهبهانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۷
0
13
از تمام خوزستانی های باغیرت خواهش دارم برنامه ظالم فردوسی پور رو تحریم کنند و روز پنجشنبه جواب ناعدالتی های فردوسی پور رو در بازی اس خوزستان در ورزشگاه تختی بدند
موسوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۷
0
13
با اینکه از دست مسئوولین ورزشگاه بخاطر راه دادن بیش از حد تماشاگرای پرسپولیس ناراحتم ولی دستشون درد نکنه که پشیزی ارزش برای حرفای معاندانه فردوسی پور قائل نشدند این آقا بظاهر برای تماشاگرا دلسوزی میکرد ولی در واقع داشت عقده های 17 ساله شو خالی میکرد از وقتی برنامش راه افتاده اولین بار بوده پرسپولیس تو اهواز استقلالو میبره
همشهری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۷
0
13
تمام انتقادات و جوسازی برنامه 90 و سایت ورزشی تهران (اگه اسمشو بیارم خوزستان اسپورت طبق معمول سانسور میکنه) بخاطر اینه که آقای طالقانی و بختیاری زاده از اسکوچیچ و دلالها انتقاد میکردن.
مطمئن باشید اگر روشون میشد اعلام می کردن نعیم سعداوی هم مقصره توی اتفاقاتی که افتاد. ولسلام
استقلال اهوازی
|
Germany
|
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۷
0
10
من در نظرات قبلی گفتم که این نا عادل جو و تشنجی درست میکنه بدتر از پرسپولیسیها.تریبون دستشه و وقایع رو هر طور میخواد پخش و تفسیر میکنه.مقصر صدا و سیمای خودمونه مقصر هیئت فوتبال و مسولان استانی که اکثر تیمهامون با حداقل بودجه در لیگ شرکت میکنند.واقعا مسولین استان نمیتوانند بودجه برای تیمهامون بگیرند زمین تمرین و امکانات اولیه؟ فقط مصاحبه بلدن! آقای نریموسا هم که هیییییییچ؟!!!
بهبهانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۷
0
14
خدایی این نریموسی گزارشگر شبکه خوزستان وقتی بازی داریم با تیم های تهرانی رو اعصابمه انگار که خوزستانی نیست و داره به نفع تیم های تهرانی گزارش میکنه بعضی موقع ها از بس که رو مخمه صدای تلویزیون رو قطع می کنم و بدون صدا فوتبال رو نگاه می کنم دریغ از یک کم تعصب تو وجود این فرد خوزستان اسپورت عزیز خواهشا بدون سانسور بچاپ
پدرام اهوازی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۷
13
6
من اصلا به هیچ کسی کاری ندارم از خودمون باید شروع کنیم ما چرا باید سنگ دست بگیریم به هر دلیلی که اینجوری سوژه بشیم؟چرا؟
jafar
|
Switzerland
|
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
0
12
این مجری خیلی وقته که مواضع ضد خوزستانی داره ؟! و متاسفانه تاریخ فوتبال ایران را هم مطالعه نکرده تا متوجه باشه زمانی که انگلیسی ها فوتبال را به خوزستان آوردند ؛ تهرانی ها و اصفهانی ها درشکه سوار می شدند و بجز هندونه و گردو و کلاه نمدی چیز گرد دیگری ندیده بودند ؛ بعدها فوتبال از خوزستان به آنجاها صادر شد . مسئله بعد اینکه اصلا تهرانی اصیل دیگر کم گیر میاد و تهران تشکیل شده از مهاجرین روستاها و شهرهای نقاط مختلف ایران که متاسفانه به محظ اینکه پاشون هم به اونجا میرسه اصل خودشون را هم فراموش می کنند و بیخودی قمپوز در می کنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۲
0
8
اگه سایر شهرهای خوزستان مثل مردم آبادان فقط طرفدار تیم شهر خودشون بودن و مثل آبادانیها اجازه نمیدادن در استادیوم کسی رنگی غیر از رنگ لباس صنعت نفت را بالای سر ببرد امروز گرفتار چنین وضعیتی نمیشدیم . وقتی اهواز دارای دو تیم قابلی هست چرا عده ای از مردم باید برن و از تیمهای سرخ ابی طرفداری کنند . آخه چه افتخاری نصیبتان میکنند . غیرتتون کجا رفته . بیشتر طرفداران سرخ آبی از شهرهایی مثل دزفول - بهبهان - ماهشهر - شوشتر و ..... به اهواز میان و این تیمها را تشویق میکنن والله خجالت داره .
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۵
0
4
پرمسلم از این بی غیرتی گزارشگر فوتبال صدا و سیمای خوزستان نسبت به تیمهای خوزستانی که هرچه بگوییم کم گفتیم این گزارشگر مشخصه دستش با جناب عادل خان برای تخریب وجهه مردم خوزستان توی یه کاسه است فکر می کنه با این کاراش ازس بخوان در مرکز تهران گزارشگری بکنه
ناشناس
|
Seychelles
|
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۶
0
1
چون مهد فوتبال ایرانه خوزستان و مسئولان باشگاه های خوزستان به این الف بچه باج نمی دن
اسكندري
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
0
1
تواين چند سال نديده بودم كسي مثل سياوش جلوي كيروش پور دربياد والحق ناعادل جلوي سياوش كم آوردكه صداشو قطع كرد
عماد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
1
0
با سلام خدمت هم استانی های عزیز.
دوستان باید قبول کنیم که کار خوبی صورت نگرفت در اهواز و ورزشگاه تختی اگر این سنگ پرانی در تبریز یا تهران یا اصفهان هم بود میگفتند تهرانی ها یا اصفهانی ها یا تبریزی ها سنگ زدند.من قبول ندارم فردوسی پور به خوزستان مغرضانه نگاه میکنه چرا که وقتی فولاد قهرمان شد واقعا برنامه نود سنگ تمام گذاشت .و شک ندارم امشب هم برای استقلال خوزستانی ها هم سنگ تمام میزاره.و خیلی جاها حمایت کرده از خوزستان.و باید قبول کنیم که طرفدارهای پرسپولیس از استقلال و تمام تیم ها بیشتر هستند.سنگ هایی که تو ورزشگاه زدند واقعا به کسی میخورد جونش در میومد.گناهشون چی بود؟
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها