به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۱۱۹۴۳
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۴
تعداد نظرات: ۱۸ نظر

انتقاد شدید بختیاری‎زاده از سازمان لیگ

انتقاد شدید بختیاری‎زاده از سازمان لیگ

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز به‎شدت از اتفاقات دیدار این تیم مقابل پرسپولیس تهران ناراحت است.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، سیاوش بختیاری‎زاده در مورد اتفاقاتی که در دیدار روز گذشته استقلال اهواز و پرسپولیس رقم خورد، اظهار داشت: هواداران استقلال اهواز واقعا مظلوم هستند. حق ما نیست که در ورزشگاه تختی و جایی که میزبان بودیم اینقدر تحت فشار قرار بگیریم و این شرایط را به وجود بیاورند. حالا هم دائم می‌گویند ما گفتیم بازی را در ورزشگاه غدیر برگزار کنید و شما قبول نکردید که این اتفاقات رقم خورد.

وی افزود: بنده سوالی را مطرح می‌کنم. ورزشگاه نفت مسجدسلیمان گنجایش بیشتری دارد یا ورزشگاه تختی اهواز؟ مگر پرسپولیس، استقلال، تراکتورسازی و ... برای برگزاری مسابقات‌شان فصل قبل به مسجدسلیمان نرفتند؟ چه ایرادی دارد که دیدارهای پرسپولیس و استقلال هم در تختی اهواز برگزار شود؟ مگر نباید طبق قانون 10 درصد جایگاه ورزشگاه به تیم میهمان اختصاص داده شود؟ چرا از ساعت 8 صبح درهای ورزشگاه را باز کردند تا هواداران پرسپولیسی که از تهران، اصفهان، ایلام،‌ بوشهر و ... به اهواز آمده بودند راهی ورزشگاه شوند و 60 درصد جایگاه‌های ورزشگاه را در اختیار بگیرند؟

سرمربی استقلال اهواز تأکید کرد: مسئولینی که در را باز کردند نگفتند هواداران استقلال اهواز که قصد دارند ساعت 4 به ورزشگاه بیایند کجا بنشینند؟ مهدی تاج که صراحتا می‌گوید، ورزشگاه تختی شایسته برگزاری این بازی نبوده است چطور در ورزشگاه صد هزار نفری آزادی برنامه‌ریزی می‌کنند که 20 هزار نفر را با در دست داشتن بلیت پشت در می‌مانند؟ آیا مسئولان این مسئله هم ما هستیم؟ ورزشگاه آزادی که دیگر ورزشگاه تختی نیست که 15 هزار نفر گنجایش داشته باشد. آنجا را هم ما باید مدیریت می‌کردیم؟ چون مسئولین ما مقابل خواسته‌های پایتخت‌نشینان ایستادند این برنامه‌ریزی علیه ما شد تا آن را خاری در چشمان ما کنند.

وی در ادامه تأکید کرد: هواداران پرسپولیس که از شهرهای مختلف آمده بودند 90 دقیقه من و نیمکتم را در تهاجم سنگ و آب معدنی قرار دادند و خدا را شکر که اتفاقی برای ما نیفتاد.

بختیاری‌زاده در پاسخ به این سوال که استقلال اهواز میزبان بوده و نمی‌توان گفت این سنگ‌ها از سوی هواداران پرسپولیس پرتاب شده است، تصریح کرد: رسانه‌ها در اختیار پایتخت است. دلم برای مسلم ساکی بازیکن تیمم سوخت که در پایان بازی سرش شکسته بود. خدا به من رحم کرد که آن همه سنگی که پرتاب شد به ما اصابت نکرد. این شرایط تمرکز را از تیم ما گرفته بود. واقعا دلم بعد از این اتفاقات شکست. تمدن و تاریخ 10 هزار ساله داریم که بسیاری از کشورها تمدن شان را از ما گرفتند و نباید این اتفاقات رخ می‌داد.

سرمربی استقلال اهواز در پاسخ به این سوال که آیا اعتقاد دارد از طرف سازمان لیگ برنامه‌ریزی شده بود تا این اتفاقات رخ دهد، گفت: نمی‌گویم از طریق سازمان لیگ اما آنهایی که دوست داشتند پرسپولیس ما را به راحتی ببرد چنین اقدامی کردند. آنهایی که می‌خواستند بازی را در ورزشگاه غدیر برگزار کنند تا پرسپولیس با تعداد گل‌های فراوان تیم ما را شکست دهد چنین اتفاقاتی را رقم زدند. هزاران سنگ هم که بیاید دیدید که حق با ما بود و با توجه به بازی خوبی که انجام دادیم توانستیم صلاحیت‌مان را به معرض نمایش بگذاریم. مگر می‌شود در ورزشگاه را زود باز کنند و هواداران رقیب جای ما را در ورزشگاه بگیرند آن وقت هوادار استقلال اهواز پشت در بماند و صدای تشویق ها را از بیرون بشنود. آیا این اقدامات درست است.

وی در مورد اینکه آیا مسئولان امنیتی ورزشگاه را مقصر اتفاقات بازی دیروز می‌دانند، عنوان کرد: از یگان ویژه تشکر می‌کنم. آنها تلاش زیادی کردند ولی واقعا دلم برای بازیکنانم می‌سوخت که آنطور سنگ‌ها به طرف‌شان پرتاب می‌شود.

بختیاری‌زاده در پاسخ به این سوال که اسماعیل حسن‌زاده اعلام کرده با وجود سقوط استقلال اهواز به لیگ دسته اول تنبیه‌های ویژه‌ای را برای این تیم در نظر می‌گیرند، گفت: چطور می‌خواهند ما را تنبیه کنند؟ ما که در بازی دیروز میهمان بودیم و تنها 40-30 درصد ورزشگاه را داشتیم. در بازی دیروز پرسپولیس میزبان بود و باید آنها را جریمه کنند. حسن‌زاده اگر تحقیقاتش را تکمیل کند به صحت حرف من پی می‌برد که آیا ما میزبان بودیم یا پرسپولیس؟ چطور افرادی که باعث شدند 20 هزار هوادار با در دست داشتن بلیت دربی پایتخت پشت در بمانند جریمه نمی‌شوند؟

وی در مورد اینکه چرا سازمان لیگ تأکید داشت بازی پرسپولیس و استقلال اهواز در ورزشگاه غدیر برگزار شود و آیا این به خاطر امنیت بهتر آن مکان نبود، گفت: بهتر است این مسئله را از سازمان لیگ بپرسید. متأسفانه دائم برای ما ضرب‌الاجل مشخص می‌کردند که بازی به ورزشگاه غدیر برود و تمرکزمان را به طور کامل گرفتند.

سرمربی استقلال اهواز در رابطه با اینکه آیا روز گذشته حسرت نخورد که ای کاش این جوانان را در ابتدای فصل جذب کرده بود، تصریح کرد: مگر ما در 8 روز می‌توانستیم به دنبال استعدادیابی باشیم و بخواهیم به جوان‌ها اعتماد کنیم؟ ابتدای فصل فقط 8 روز فرصت داشتیم و تا 3 روز قبل از برگزاری مسابقات 11 نفر نمی‌شدیم. در تعطیلی 40-30 روزه لیگ و در مقطع زمانی که همه تیم‌ها به ترکیه و کیش رفته بودند در حال استعدادیابی بودند و این جوان‌ها را پیدا کردند. خیلی‌ها در آن مقطع به من خندیدند ولی توانستیم توانایی‌هایمان را نشان دهیم.

وی در پاسخ به این سوال که دلیل اصلی حذف استقلال اهواز از لیگ برتر چه بود، گفت: نداشتن امکانات مهم‌ترین دلیل بود. در خیلی از مقاطع فصل زمین را خودم تعیین میکردم و با ماشین چمن زنی شرایط تمرین را فراهم می‌کردم. کدام تیم لیگ برتری این وضعیت را دارد؟ ما فقط برای اینکه وضعیت لیگ خراب نشود با وجود تمامی مشکلات کارمان را در مسابقات به پایان رساندیم.کار بسیار سخت بود و با مشکلاتی که داشتیم باید 10 هفته قبل کناره‌گیری می‌کردیم. ما ایستاده مردیم و مرگ ایستاده بسیار زیبا است.

بختیاری‌زاده تأکید کرد: مسئولان استان در حد دادن زمین تمرین هم به ما کمک نکردند. حتی راضی نمی‌شدند یک ساعت زمین در اختیار ما بگذارند. در این بین فقط کاظم طالقانی و علی طرفی مسئولان هیأت فوتبال بودند که به ما زمین دادند تا در هفته‌های پایانی کمی وضعیت بهتری پیدا کنیم.

سرمربی استقلال اهواز در رابطه با اینکه آیا این تیم در لیگ دسته اول هم با این شرایط می‌تواند به موفقیتی برسد، گفت: در این وضعیت فکر نمی‌کنم هیچ کدام از بچه‌ها در تیم بمانند. اگر امکانات نباشد روزهای بدی در انتظار تیم خواهد بود اما اگر به تیم اهمیت بدهند استقلال اهواز با این جوان‌ها می‌تواند به موفقیت برسد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۸
سینا شریفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
14
1
من دیروز در ورزشگاه بودم چند نکته بگم در مورد حرفهای اقای بختیاری زاده:
اولا درهای ورزشگاه رو ساعت 3 ظهر باز کردند نه 8 صبح ! دوما همه طرفدارن پرسپولیس از اهواز و روستاها و شهرهای اطارف امدند و تماشاگری از اصفهان و بوشهر و ایلام نداشتیم ! سومآ طرفدارن روبروی جایگاه سنگ اندازی میکردند و 30 دقیقه باعث توقف بازی شدند و 40 نفر از ادم های که سرشون شکسته شد پرسپولیسی بودن ایا اینارو هوادران پرسپولیس مضروب کردن یا استقلال ؟ خود شما نبودید که برای ورود بازیکنان پرسپولیس به رختکن دست به دامن روحانی حاضر در ورزشگاه شدی
و بعد از 30 دقیق با وساطت عادل کلاه کج و بازیکنان استقلال اهواز بازیکنان پرسپولیس وارد رختکن شدن .
پاسخ ها
بهبهانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
پرسپولیسی نامحترم لطفا نمی خواد اظهار نظر کنید همین شماها هستید که تیشه به ریشه خوزستان می زنید
داود
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
متاسفم که با افتخار می گی از شهرهای خوزستان جمع شدین و علیه تیم همشهریتون شعار دادین، خاک بر سرتون که با افتخار رفتین سوشا مکانی رو که با هزار تا پارتی و واسطه داره بازی می کنه رو تشویق کردید، خاک بر سرتون که حاضرین تیم خودتون قهرمان نشه تا تهرانی هایی قهرمان بشن که همه جوزه امکانات رو جمع کردن تا به یه قهرمانی برسن و ...
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
واقعا شرم بر اسماً خوزستانیهایی که طرفدار تیمهای تهرانی هستند استقلال اهواز یعنی میزبان بود در اهواز در شهر خودمون باید سنگ بخوریم از غریبه پرست هایی که ...
مگر پدر و مادر شما تهرانی هستند
اگر به در باشگاههای استقلال و پرسپولیس برید حتی جواب سلامتون رو نمیدم
توی آزادی که بری همه ورزشگاه شعارشون خوزستانی... هست(هرچی فحش بلدن جای نقطه چین می ذارند) بعد خوزستانیهای شیفته تهران خودشون رو میکشند برای تهرانیهایی که خوزستانیها رو آدم حساب نمیکنند
واقعا شرم بر شما باد که ننگ خوزستانید.
فوتبال و فرهنگ را خوزستان به تمام ایران صادر کرد الان برید هی استقلال و پرسپولیس تهران را تشویق کنید.
باعرض معذرت از تمام خوزستانیهای اصیل
jafar
| Switzerland |
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
تو که پرسپولیسی هستی و هیچ تعصبی به خوزستان نداری ؛ پس خوزستان چکار می کنی ؟ به خدا صد رحمت به مزد ورهای قدیم حداقل بی مزد و مواجب نبودند ؛ حداقل یک ذره تعصب به استانی که در اونجا بدنیا اومدی خوب چیزیه .
زرگاني
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
1
12
همه حرفاش بخدا درسته .تمام دسيسه تهرانيا بود هم جو خراب كنند هم پرسپوليسو قهرمانن كنند خدا از نمايندگان ومسئولين ما نگذره
بهبهانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
1
15
باید کسانی که از استان های دیگر به خاک پاک اهواز می آیند و تیم های تهرانی رو تشویق می کنند و باعث تخریب ورزشگاه و جریمه سنگین به تیم های خوزستانی میشند جوری تنبیه کرد و نابود کرد که تا عمر دارند دیگر به خوزستان نزدیک هم نشوند ‏،‏ خوزستان اسپورت عزیز خواهشا بچاپ
پاسخ ها
داود
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
بهترین کار همین کاری بود که دیروز کردند، اگه قرار باشه بازی های تیم های خوزستانی با حضور بعضی از طرفداران بی غیرت برگزار بشه بهتر بدون تماشاگر برگزار بشه، ما که ضرر نمی کنیم همین تیم های تهرانی دره پیت ضرر می کنن که تا الان با زور تماشاگر اومدن بالا.
بختیاری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
1
10
فقط تیم های خوزستانی به خدا خیلی ناراحت شدم دیروز
reza
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
1
11
این آقای حسن زاده جرات میکنه به تبریزیها چیزی بگه
اونجا امکان نداره از شهرهای دیگه بیان بر علیه تراکتوروباشن
foolad girl
|
Iraq
|
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
0
12
این یه چیز روشنه که از فوتبال خوزستان ترس دارند. هر وقت میان خوزستان همین شلوغ بازیا رو راه میندازن. ترسشون رو پشت این کاراشون پنهان می کنند.
آقای بختیاری راست میگه. انگار ما مهمان بودیم. الان هم پرسپولیسیا خوشحال از اینکه همه چیز رو روی سر استقلال اهواز میشکنند.
پرسپولیس هر جا که پا میذاره هواداراش هم مثل خودش شلوغ کاری و تشنج درست می کنند
برای اون عده خوزستانیایی هم که اینطوری برای یه تیم تهرانی همشهری خودشون رو زدند بی نهایت متاسفم. همین شماها پاتون برسه تهران ببینید با چه اوضاعی باهاتون برخورد می کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
خوب شد این اتفاق افتاد که دفعه بعد جرات نکنن بیان ورزشگاه.
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
10
1
مقصر خودتی سیاوش خان
استقلال اهوازی
|
Germany
|
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
0
11
سینا شریفی لطفا چیزی نمیدونی اظهار فضل نکن.
من خودم شخصا ماشین های زیادی دیدم که از ایلام لرستان و حتی در فلکه ساعت چند تماشاگر که از کازرون آمده بودند از من آدرس گرفتن.ضمنا درها خیلی زودتر از ساعت 3 باز شد به سایتهای خبری دیگر مراجعه کن.بعدشم صدا وسيما رسانه ها روزنامه ها سایتها دولتمردان رانتها فدراسیون و غیره...متعلق به پرسپولیس و استقلال و یکی دو تیم دیگه هستند شما حتی نمیتونی تحمل کنید و حقی قایل نمیشه که ما 90 وقیقه در شهر و ورزشگاه دلخواهمان میزبانی کنیم و طلبکارید.
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
1
5
ملکی خود پرسپولیسی است
همانطورکه تیم هارانبایدازشهری به شهر دیگربرد،ازجایی هم نباید برای خرید تیم بیاید،انهم ازایلام .
ملکی ایلامی میرفتی شهرت ابرو میبردی.البته اگراونجافوتبال اومده باشه

خواهشانمایش بدهید
افشین کهیش
|
Germany
|
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۵
0
4
میگم اقای حسن زاده این تبریزیها همش شعارهای مورددار میدادن چرا برخورد نمیکنید و خودت بهتر میدونی مشکلات فوتبال ایران از تبریز برخاسته میشود. واقعا بنازم این شجاعتت را.
rama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۵
0
2
سیاوش خان با این که طرفدار استقلال اهواز نیستم ولی تیمت مردونه جنگید بت تبریک میگم
کاش تمرکز بیشتری داشتین و رو گل اول غافلگیر نمیشدین
طرفدارتم و هر جا هستی خدا کمکت کنه با غیرتی که داری میتونی در آینده حرفای زیادی برا گفتن داشته باشی
پاسخ ها
زرگاني
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۵
درود به شرفت اينم يه حرف حساب
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها