به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 17
کد خبر: ۱۱۹۴۰
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۳
تعداد نظرات: ۳ نظر

ملکی: چرا ما باید از میزبانی محروم شویم؟

ملکی: چرا ما باید از میزبانی محروم شویم؟

خوزستان اسپورت- مالک باشگاه استقلال اهواز گفت: باید آنهایی که مسئولیت تامین امنیت ورزشگاه تختی را داشتند پاسخگوی اتفاقات این ورزشگاه باشند نه ما و نمی‌دانم چرا ما باید از حق میزبانی خود محروم شویم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، محمد ملکی در مورد اتفاقات رخ داده در جریان دیدار تیم‌های استقلال اهواز و پرسپولیس و سقوط آبی‌پوشان هواز به لیگ دسته اول گفت: بازیکنان جوان ما با وجود شکست مقابل پرسپولیس عملکرد خوبی داشتند و اگر باتجربه تر عمل می‌کردند حتی می‌توانستند این تیم را در اهواز متوقف کنند، ضمن اینکه در این بازی بازهم از اشتباهات داوری مانند بازی‌های قبل که 12، 13 امتیاز از ما گرفته شد، ضربه خوردیم، چون پنالتی که برای پرسپولیس گرفته شد، درست نبود و خطا در بیرون از محوطه جریمه اتفاق افتاد. شاید اگر آن پنالتی گرفته نمی‌شد می‌توانستیم نتیجه را تغییر دهیم.

وی در ادامه افزود: درست است که سقوط کردیم اما مصمم به ادامه کار در لیگ دسته اول هستیم تا با پتانسیلی که از نظر بازیکنان جوان در اختیار داریم دوباره به لیگ برتر صعود کنیم.

مالک باشگاه استقلال اهواز در مورد اتفاقات رخ داده در جریان دیدار این تیم برابر پرسپولیس که به‌احتمال فراوان از سوی کمیته انضباطی منجر به محرومیت آبی‌پوشان اهوازی خواهد شد، تأکید کرد: اتفاقات زشتی را که در جریان بازی استقلال اهواز - پرسپولس رخ داد، تأیید نمی‌کنم اما چرا باید حق میزبانی خود را نادیده گرفته و بازی‌مان را به‌جای ورزشگاه تختی در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار می‌کردیم؟ از کجا معلوم که احتمال وقوع این اتفاقات در ورزشگاه غدیراهواز وجود نداشت؟ باید آنهایی که مسئولیت تأمین امنیت ورزشگاه تختی را داشتند پاسخگو باشند نه ما. من نمی‌دانم چرا ما باید از حق میزبانی خود محروم شویم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
بهبهانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
1
8
باعث و بانی تمام بدبختی های تیم اس اهواز این آقای به اصطلاح مالک است خدا ازت نگذره ملکی
سینا شریفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
9
1
اقای بختیاری زاده کجای این فوتبال که میاید و مربیگری این تیم به ایشون میسپارید با کدام کارنامه درخشان ؟
استقلال اهوازی
|
Germany
|
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
0
7
اولا که سینا شریفی شما درباره آقای بختیاری زاده اظهار نظر نکنید چون پرسپولیسی هستی. دوما آقای ملکی به اصطلاح مالک باشگاه از آب گل آلود ماهی نگیر. بدبختیهای امسال ما همه از صدقه سر شماست.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها