به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 06
کد خبر: ۱۱۹۰۶
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۸
تعداد نظرات: ۱ نظر

زاگرس قهرمان فوتبال مسجدسلیمان شد

زاگرس قهرمان فوتبال مسجدسلیمان شد

یوسف خدامرادی
خوزستان اسپورت- فصل 94-95 فوتبال مسجدسلیمان با قهرمانی تیم جوان وخوش‌ترکیب زاگرس به پایان رسید.

مسابقات قهرمانی فوتبال مسجدسلیمان در فصل ورزشی 94-95 پس از برگزاری 62 مسابقه و عبور 214 توپ از خط دروازه‌های تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها با قهرمانی تیم زاگرس به پایان رسید و تیم‌های نفتون ب و نفت‌خیز در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

بازیکنان تیم زاگرس علاوه بر کسب عنوان قهرمانی، با 31 گل زده دارای بهترین خط مسابقات بودند و ارسلان نبیانی مهاجم این تیم با زدن 10 گل عنوان آقای گل فوتبال مسجدسلیمان در فصل مذکور را به‌خود اختصاص داد.

قبل از شروع آخرین بازی این دوره بین تیم‌های زاگرس و نفتون ب، شرایط جدول به‌شکلی رقم خورده بود که تیم نفتون برای رسیدن به قهرمانی نیاز به کسب تساوی داشته باشد اما زاگرسی‌ها که یک کاپیتان باتجربه به‌نام داریوش حاتمی را در ترکیب خود می‌دیدند، با برتری در اغلب اوقات بازی مقابل نفتون، نشان از برتری جوانی بر تجربه در این مسابقه دادند.

در تیم زاگرس جوانی لاغراندام در مرکز میدان همه کاره بود. محمدامین اردشیری نامی است که می‌تواند مدارج عالی فوتبال را طی کند. در کنار او جوانان خوب دیگری مثل علی قلی‌پور می‌توانند آینده فوتبال مسجدسلیمان را بیمه کنند.

حرکت جالب کادر فنی زاگرس که نشان از نظم مداری آن‌ها داشت، عدم استفاده از بهترین گلزن مسابقات در ترکیب اصلی در پی حضور با تاخیر در ورزشگاه بی‌ببان بود.

اما نام بزرگ نفتون مسجدسلیمان نشان داد که می‌توان در یک روز دو تیم فوتبال را روانه میدان مسابقه نماید. یکی در لیگ دسته سوم کشور در بندرعباس و یکی در بازی فینال‌گونه باشگاه‌های مسجدسلیمان.

زاگرس از محله چهاربیشه و نفتون از محله‌ای با همین نام و با داشتن دو زمین چمن و عاشقانی چون مهندس بختیاری، آرش مرادی، مهندس ستار بهوند، احسان قاضی و ... باید که نقش موثرتری را در رشد فوتبال شهر اولین‌ها ایفا نمایند و این مهم همراهی و حمایت مسئولان را می‌طلبد.

شایان ذکر است که مهندس سلطان‌علی حموله رئیس امور ورزش، مهندس مجتبی حیدری مدیر خدمات، مهندس ابراهیم پیرامون مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت‌وگاز مسجدسلیمان، فرماندهی و پرسنل ناحیه انتظامی، ریاست و پرسنل اورژانس 115، ریاست و پرسنل هلال‌احمر، استاد غلامعلی قاسمی ریاست سابق هیئت فوتبال و کادر هیئت قبلی، اعضای پرتلاش کادر فعلی آقایان بهرام شهبازی، مجیدرستمی، عبدالحسین قلی‌گله، احمد فارسونی،سرهنگ کوروش شلاهی، داود افراء و نادر جعفری در راه برگزاری این دوره از مسابقات همکاری زیادی داشتند.

خلاصه‌ آمار دیدار پایانی فوتبال باشگاه‌های مسجدسلیمان در فصل 94-95 که بین تیم‌های زاگرس و نفتون برگزار شد را به همراه تصاویری از این دیدار مرور کنید:

روز پایانی لیگ مسجدسلیمان - استادیوم بی‌بیان
زاگرس 2 – نفتون ب 0
گل‌ها: اصغرطهماسبی(31) و علی قلی پور (70)
داوران: مهدی قاسمی گماری، امیر ناصری، آرش کلاوند
اخراج: رضا مرادی (70- از نفتون)

ترکیب زاگرس: رضا صالحی، سعید آتشین، محسن سلحشور، بهزاد فرهادی، احمدرضا حموله محمدی، داریوش حاتمی (کاپیتان)، محمدامین اردشیری، علی قلی پور (میلاد اردشیری 75)، عزت اله حیدری (ابراهیم ظاهری80)، اصغرطهماسبی، امیرشیروانی (ارسلان نبیانی77)
سرمربی: نورعلی امیدبختیاری

ترکیب نفتون ب: محمدبهمنی‌نژاد، ابراهیم گودرزی، علی موسوی، رضامرادی، علی‌محمد حبیبی، ابراهیم الهی‌فرد (سالار علیجانی85)، رضاجلیلی (رضامحمدی70)، عیسی شهبازی، محمد نظرپور، علی خیرالله‌پور، سالار ویسی (حسین شهبازی90)
سرمربی:مهرداد عبداللهی

زاگرس قهرمان فوتبال مسجدسلیمان شد


زاگرس قهرمان فوتبال مسجدسلیمان شد


زاگرس قهرمان فوتبال مسجدسلیمان شد


زاگرس قهرمان فوتبال مسجدسلیمان شد


زاگرس قهرمان فوتبال مسجدسلیمان شد


زاگرس قهرمان فوتبال مسجدسلیمان شد

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
رحیم داودی
|
United States of America
|
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
0
0
تبریک به امیرقاسمی.جوان مسجدسلیمانی بابت گرفتن سهمیه المپیک
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها