به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۱۱۹۰
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۲

انتقاد سرمربی حفاری از برنامه لیگ


سرمربی تیم فوتسال ملی حفاری با انتقاد از برنامه لیگ برتر فوتسال گفت: تیم ما هنوز در مشهد است ولی روز شنبه برای ما بازی گذاشته‌اند. نمی‌دانم چرا بازی ما را روز یکشنبه نینداخته‌اند.

به گزارش خوزستان اسپورت، محمد ناظم الشریعه در گفتگو با مهر، درباره تساوی تیم ملی حفاری با فرش آرای مشهد در هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال، اظهار کرد: اول از همه باید به مشکلات تیم برای پرواز به مشهد اشاره کنم. بازیکنان ما به خاطر لغو و تاخیر پرواز آبادان حدود 10 ساعت در فرودگاه معطل شدند. هیچ کدام از بازیکنان ما نتوانستند بخوابند و همین مسئله باعث شد تا از لحاظ بدنی در بازی با فرش آرا تحلیل بروند.

وی افزود: به دلیل همین مشکل، اشتباهات فردی بازیکنان ما در بازی با فرش آرا زیاد بود. با این حال بازیکنانم همه تلاششان را انجام دادند و از عملکردشان راضی هستم.

سرمربی تیم ملی حفاری، درباره ضربه شوت بازیکنان فرش آرا که معتقد بودند توپ وارد دروازه شده است، گفت: ما چندبار آن صحنه را دیدیدم ولی توپ از خط رد نشده بود. داور در آن صحنه اشتباه نکرد ولی انصافا یک پنالتی برای ما نگرفت. ضمن اینکه بازیکن فرش آرا باید از زمین اخراج می‌شد ولی داور چنین نظری نداشت.

ناظم الشریعه با اشاره به بازی هفته آینده تیم حفاری برابر مس سونگون، تصریح کرد: تیم ما هنوز در مشهد است ولی روز شنبه برای ما بازی گذاشته‌اند. نمی‌دانم چرا بازی ما را روز یکشنبه نینداخته‌اند. متاسفانه برنامه هفته هجدهم برای ما مناسب نیست چون بازیکنان ما امروز به اهواز برمی‌گردند و فرصت کافی برای ریکاوری و تمرین نداریم.

سرمربی حفاری در پایان درباره محرومیت این تیم از تماشاگر تا اطلاع ثانوی هم گفت: ما هم این خبر را شنیده‌ام. مدیرعامل باشگاه خیلی شفاف در این باره صحبت کرد. واقعا بامحروم کردن تماشاگران چیزی درست نمی‌شود. راحت می‌شود تماشاگرنماها و افرادی که ایجاد مزاحمت کرده‌اند را پیدا کرد. من اهانت‌ها و حاشیه‌هایی که روی سکوها مطرح می‌شود را نمی‌پسندم ولی موافق محروم کردن تماشاگران هم نیستم. امیدوارم برای این مشکل یک راهکار خوب پیدا کنند.


پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها