به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 11
کد خبر: ۱۱۸۹۰
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۵
تعداد نظرات: ۱ نظر

فوتبال خوزستان در انتظار اولین قهرمانی سال 95

خوزستان در انتظار اولین قهرمانی سال 95

خوزستان اسپورت- تیم فوتبال نوجوانان فولاد خوزستان در صورت شکست دادن پدیده ساری اولین جام قهرمانی سال 95 فوتبال ایران را برای خوزستانی‎ها به ارمغان خواهد آورد.

به گزارش خوزستان اسپورت، مسابقات مرحله نهایی لیگ فوتبال نوجوانان ایران بعدازظهر فردا (پنجشنبه) در اهواز پایان می‎یابد تا چهره قهرمان این مسابقات مشخص شود.

تیم‏‎های نوجوانان فولاد خوزستان، ملوان انزلی، پدیده ساری و مقاومت تهران که با عبور از حریفان به مرحله نهایی لیگ فوتبال نوجوانان ایران در فصل ورزشی 94-95 راه یافته‎اند، از روز دوشنبه هفته جاری در استادیوم صنایع فولاد اهواز روبروی هم به میدان رفتند و پس از انجام مسابقات دو روز نخست، امروز را به استراحت پرداختند تا آماده دیدارهای مهم فردا شوند.

نوجوانان فولادی در روز اول موفق شدند تیم مقاومت تهران را با نتیجه سه بر صفر شکست دهند و در بازی دوم برابر تیم ملوان انزلی به تساوی صفر بر صفر رضایت دادند تا به رکورد 47 بازی متوالی بدون باخت در سه فصل اخیر فوتبال نوجوانان ایران برسند.

فولادی‎های صدرنشین عصر فردا در آخرین روز مسابقات به دیدار پدیده ساری خواهند رفت و در صورت پیروزی مقابل این حریف شمالی می‎توانند اولین جام قهرمانی فوتبال ایران در سال 95 را در خوزستان حفظ کنند.

برنامه مسابقات روز پایانی مرحله نهایی لیگ فوتبال نوجوانان ایران و جدول رده‎بندی مسابقات بدین ترتیب است:

پنج‎شنبه 2 اردیبهشت 95
* مقاومت تهران - ملوان انزلی (ساعت 15:30)
* فولاد خوزستان - پدیده ساری (ساعت 17:30)

خوزستان در انتظار اولین قهرمانی سال 95

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
فولادی 65
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۲
0
2
انشاالاه به امید پیروزی.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها