به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۱۱۸۹
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۳

بوحمدان: بازیکنان جدید نیاز به فرصت دارند

حمید بوحمدان می گوید اگر پرداخت مطالبات بازیکنان باز هم به تعویق بیفتد، این موضوع روی تیم نفت مسجدسلیمان تأثیر منفی بیشتری خواهد گذاشت.
کاپیتان تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: بازیکنان جدید برای هماهنگ شدن با تیم نیاز به زمان دارند و باید به آن ها فرصت داد.

حمید بوحمدان در کفت و گو با خوزستان اسپورت در خصوص شرایط تیم نفت مسجدسلیمان پس از حضور بازیکنان جدید گفت: بازیکنانی که در نیم فصل به تیم نفت آمده اند، بازیکنان خوبی هستند ولی برای هماهنگ شدن با نفرات قبلی نیاز به زمان بیشتری دارند. حضور در تورنمنت چهارجانبه برای تیم ما مفید بوده و قرار است پس از این تورنمنت دو بازی تدارکاتی دیگر هم برگزار کنیم تا برای دور برگشت آماده شویم.

بوحمدان در خصوص حضور در تورنمنت چهارجانبه فوتبال خوزستان اظهار کرد: پیروزی و شکست در این بازی ها زیاد مهم نیست. برای ما هماهنگ شدن بازیکنان با یکدیگر اهمیت دارد و فکر می کنم که تورنمنت چهارجانبه فرصت خوبی برای تیم نفت مسجدسلیمان بود.

وی در خصوص بازی فینال این مسابقات مقابل فولادنوین اهواز گفت: فولادنوین تیم جوانی است که در لیگ دسته اول خوب ظاهر شده توانست قهرمان نیم فصل شود. به اهواز می رویم تا بازی تماشاگرپسندی را ارائه دهیم و همانطور که گفتم هدف ما بیشتر هاهنگی بازیکنان تیم با یکدیگر است.

حمید بوحمدان در بخش پایانی صحبت هایش درباره وضعیت مالی تیم نفت مسجدسلیمان به خوزستان اسپورت کفت: تا این لحظه پولی به بازیکنان پرداخت نشده ولی مسئولان قول مساعد داده اند که در روزهای آینده بخشی از مطالبات بچه ها را پرداخت کنند. امیدوارم این اتفاق زودتر بیفتد تا بازیکنان باانگیزه بالاتری در تمرینات و مسابقات شرکت کنند. در صورتی که خدای ناکرده باز هم پرداخت پول را به تعویق بیندازند، این کار روی تیم اثر منفی خواهد گذاشت.

بوحمدان: بازیکنان جدید نیاز به فرصت دارند


پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها