به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 11
کد خبر: ۱۱۸۶۴
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۵
تعداد نظرات: ۵ نظر

حافظی: متأسفم که اسم کرمانشاهی داور است

حافظی: متأسفم که اسم کرمانشاهی داور است

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال نفت‌مسجدسلیمان با گله‌مندی از قضاوت داور دیدار تیمش برابر مس‌رفسنجان گفت: من واقعا برای رضا کرمانشاهی متاسفم که اسم داور را به یدک می‌کشد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، فرزاد حافظی اظهارکرد: بازی با مس رفسنجان دیدار خوبی بود و به خوبی بازی کردیم. 20 دقیقه نیمه اول به خاطر این‌که زمین مسابقه، چمن مصنوعی بود نتوانستیم بازی همیشگی‌مان را انجام دهیم ولی بعد از 20، 25 دقیقه به بازی برگشتیم و دو موقعیت صد درصد گل هم داشتیم که از دست دادیم.

وی بیان‌ کرد: نیمه دوم واقعا همه چیز تغییر کرد و سوار بر بازی شدیم و حتی توانستیم گل خورده‌مان را هم جبران کنیم و خیلی خوب بازی کردیم. حتی در صحنه‌ای هم که ارسال مستقیم به سمت دروازه حریف داشتیم، توپ به دست دفاع مس خورد که به طور حتم پنالتی بود ولی داور پنالتی نگرفت.

سرمربی تیم فوتبال نفت‌مسجدسلیمان افزود: در دقیقه 90 نیز دفاع حریف پشت محوطه جریمه ما، توپ را نگه داشت و بعد سُر خورد و به زمین افتاد و بعد هم زمانی که مهاجم ما توپ را برد، داور در حالی که واقعا در این صحنه خطایی رخ نداد، خطا گرفت و ما در دقیقه 90 گل دوم را دریافت کردیم.

وی بیان ‌کرد: واقعا داوری این بازی بد بود و رضا کرمانشاهی، داور این دیدار به ویژه در 20 دقیقه پایانی، واقعا بد سوت زد. من در کل دنیا ندیده‌ام که بازیکن در زمان مسابقه، داور را با اسم کوچک صدا بزند. در این مسابقه بازیکن مس، با صدا زدن اسم کوچک داور، دائما از دقیقه یک تا 90 می‌گفت "آقا رضا" این صحنه خطا بود!

حافظی افزود: من از این ناراحتم که حریف اصلا توان بردن ما را نداشت و من هیچ تاکتیکی از آن‌ها ندیدم و فقط ارسال بلند روی دروازه ما داشتند در حالی که بازیکنان من فوتبال خوبی به نمایش گذاشتند.

وی با بیان این‌که به نظرم باید نوشت "رضا کرمانشاهی 2 - نفت‌مسجدسلیمان یک" افزود: من شش سال در لیگ مربیگری می‌کنم و تاکنون یک تذکر هم از سوی داوران نداشته‌ام ولی داور در این بازی من را اخراج کرد و وقتی به او گفتم روی چه حسابی من را اخراج کردید، گفت که پایت روی خط بود. خدا شاهد است که در حین بازی، دو بازیکن حریف به هم برخورد کردند و بعد داور خطای بازیکن ما را گرفت. اگر ناظر بازی در پایان مسابقه نمره خوبی به این داور داده باشد، من دیگر مربیگری نخواهم کرد.

سرمربی تیم فوتبال نفت‌مسجدسلیمان خاطرنشان‌کرد: ما بازی را به داوری باختیم و داوری واقعا فاجعه بود و داور به صورت علنی بازی را برای مس درآورد. ما بر بازی سوار بودیم و کار خودمان را انجام می‌دادیم ولی داور با سوت‌های بی‌جا، روی بازی تاثیر گذاشت. من واقعا به این نوع داوری معترض هستم.

وی با اشاره به صحبت‌های ناشایست داور این بازی به پزشک تیمش، گفت: زمانی که بازیکن ما در زمین مصدوم شد و پزشک تیم‌مان قصد ورود به زمین را داشت، رضا کرمانشاهی با جمله زشتی، مانع از ورود او به زمین شد و گویا در چاله‌میدان صحبت می‌کرد و این نحوه صحبت کردن او به نظرم سه ماه محرومیت دارد. ناظر هم گفت که من حرف‌های او را شنیده‌ام.

حافظی عنوان ‌کرد: داور در این دیدار به دنبال بهانه بود و از قبل هم توجیه شده بود و نسبت به تیم ما ذهنیت داشت و من واقعا متاسفم که این داور در لیگ برتر سوت می‌زند. باید کمی از غرور این داوران کم شود و با غرور در لیگ یک سوت نزنند. آقای کرمانشاهی نسبت به بازیکنان و کادر ما بد ذهن بود.

وی بیان ‌کرد: داوری که در لیگ برتر سوت می‌زند، باید همان برخوردی که در لیگ برتر دارد، در لیگ یک هم داشته باشد، نه این‌که با گفتن حرف‌های زشت، با بازیکن و کادر تیم صحبت کند. من واقعا برای رضا کرمانشاهی متاسفم که اسم داور را به یدک می‌کشد. ما داوران خوب بسیاری داریم ولی کرمانشاهی مثل این‌که در چاله میدان بود.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۵
کرم رضا زوشنی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۳۱
0
3
اقای حافظی حق باشماست اگر قانون وجود داشته باشد بااین داور بی انصاف واز خدا بیخبر باید برخورد جدی شود.
اسماعیل خلیلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۱
0
2
باید با این داور برخورد قانونی شود.این داور نمیاد برا روستا های دور از پا افتاده داوری کنه.
reza
|
United States of America
|
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۲
0
0
اگه قانون بود که تا الان اخراج میشدی اینقد خون ما به جوش نمیاوردی جناب عالی میخوام بدون بعد سپری کردن بیش 30 بازی یک ترکیب ثابت سه بازی نداشتی اسم خودت مربی هیچ کس دفاع وسط نمیزاره دفاع راست بعد بازیکن پست تخصیص بزار رو نمیکت اگه بخوام کارت بگم خیلی زشت میشه ولی حیا کن خودت که میدونم همچین چیزی نداری متوجه نمیشی لطفا مدیریت سایت دقیق نظر من چاپ کنید
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
0
0
اصلا من نمیدونم چرا این داور رو برای این بازی مهم انتخاب کرده بودند.

حتما به دلیل استفاده از ضعف او در مقابل تماشاگران برای برد پیروزی حساب باز شده بود.

وگرنه این داور کجا و این مسابقه مهم کجا
آویـن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۰
0
0
حق با کرمانشاهیه
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها