به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۱۱۸۳۶
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۲
تعداد نظرات: ۱ نظر

دست‎نشان: همه بازی‌ها حکم فینال را دارد

دست‎نشان: همه بازی‌ها حکم فینال را دارد

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت: همه بازی‌های ما باید با برد همراه باشد، از این رو همه مسابقات آینده ما حکم فینال را دارد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، نادر دست‎نشان ر رابطه با دیدار روز دوشنبه تیم نفت آبادان مقابل پاس همدان در چارچوب هفته سی و چهارم لیگ دسته اول اظهار کرد: بازی بسیار مهم و حساسی را در پیش داریم، چراکه در دور رفت شرایط خوبی را نداشتیم و امتیازات زیادی را از دست داده‌ایم.

وی ادامه داد: همه بازی‌های ما باید با برد همراه باشد، از این رو همه مسابقات آینده ما حکم فینال را دارد.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان تصریح کرد: تا زمان هماهنگ شدن من با تیم صنعت نفت امتیازات زیادی را از دست داده‌ایم و باید تلاش مضاعفی برای جبران امتیازات از دست رفته نشان دهیم.

دست‌نشان افزود: تیم پاس همدان تیم سرسخت و خطرناکی است و آنالیزی را که درباره این تیم به انجام رساندیم گواه این موضوع است که یک روز سختی در پیش داریم.

وی عنوان کرد: از هواداران نیز می‌خواهم که در این روز تیم خود را تنها نگذارند و به حمایت از نفت آبادان بپردازند تا امیدهای برای صعود زنده باقی بماند.

سرمربی تیم نفت آبادان در رابطه با سایر مدعیان و بازی‌های پیش روی آنها گفت: هیچ نگاهی به سایر بازی‌ها ندارم و فقط به نتیجه تیم خود چشم دوخته‌ایم و مطمئن هستیم که تیم‌های مدعی نیز امتیاز از دست خواهند داد.

دست‌نشان در پایان خاطرنشان کرد: همه تیم‌هایی که برای صعود و سقوط رقابت می‌کنند با یکدیگر بازی دارند و این یک امتیاز مثبت برای ما محسوب می‌شود و تنها باید به فکر بازی خود باشیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
حسی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۳۰
0
1
میخواستم بگم من طرفدار صنعت نفتم باز ی برد هست. خوب بازی نمیکنید ولی بخاطر هوادارا خوشحال کنید و محمکم بازی کنید تا تماشاگر از شما راضی باشند من خودم فوتبالیسم خودم دارم زمین فوتبال بازی میکنم.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها