به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 17
کد خبر: ۱۱۸۲۸
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۵
تعداد نظرات: ۳ نظر

ملکی: مقابل پرسپولیس قوی ظاهر خواهیم شد

ملکی: مقابل پرسپولیس قوی ظاهر خواهیم شد

خوزستان اسپورت- مالک باشگاه استقلال اهواز گفت: پرسپولیس در دیدار مقابل تیم ما کار راحتی ندارد و تمام تلاشمان را در این مسابقه می‌کنیم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، محمد ملکی در مورد شکست تیمش مقابل سپاهان در هفته بیست‎وششم لیگ برتر فوتبال، گفت:  مقابل سپاهان بازی خوبی انجام دادیم. بچه‌ها زحمت کشیدند فکر می‌کنم گلی که سپاهان به ثمر رساند خطا بود و از این بابت متضرر شدیم.

وی افزود:  متاسفانه امسال از جانب داوری خیلی متضرر شدیم. در بازی با استقلال خوزستان گل صحیح ما مردود شد. در 2 دیدار مقابل استقلال 4 امتیاز با اشتباه داوران به این تیم رسید. در خیلی از مسابقات دیگر هم این شرایط اتفاق افتاد.

مالک استقلال اهواز در مورد رویارویی تیمش با پرسپولیس که توانست در هفته بیست‎وششم 4 گل به رقیب سنتی‌اش بزند، عنوان کرد: عملکرد پرسپولیس را دیدم و این تیم خیلی خوب بازی کرد.  متاسفانه ما هم مقابل استقلال بسیار خوب بودیم ولی 4 امتیاز با اشتباه داوران به این تیم رسید.

وی تأکید کرد: بدون شک مقابل این تیم قوی ظاهر خواهیم شد. همچنان شانس بقا داریم و تا آخرین لحظه از تلاش دست برنمی‌داریم. بازی بسیار سخت است اما خواهان کسب 3 امتیاز هستیم.

ملکی در مورد اینکه بازی با پرسپولیس در کدام ورزشگاه برگزار می‌شود، تصریح کرد: بازی در ورزشگاه تختی برگزار می‌شود. بازی ما مقابل استقلال هم بی دلیل به ورزشگاه غدیر منتقل شد. متاسفانه از تیم ما خیلی کم حمایت می‌شود. حتی در این شرایط که داوری‌ها علیه تیم ما بود از سوی مسئولان به سازمان لیگ یا فدراسیون نامه اعتراض هم نزدند. با تمام این مشکلات ما کارمان را پیش می‌بریم و امیدواریم که بتوانیم هواداران پر تعداد استقلال اهواز را خوشحال کنیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
استقلال اهوازی
|
Germany
|
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۹
0
7
تنها کمکی که تو به هواداران پر تعداد استقلال اهواز میتوانی بکنی رفتن تو از تیمه.تیمه70 ساله ای که بی عزتش کردی ولی خدا کمک کرد و دوباره عزت داد.تویی که امسال این فاجعه را با ندانم کاری به بار آورده و تازه سال دیگه میخوای تیم را منحل کنی.امیدوارم مسولین بجای انحلال استقلال اهواز بابت بدهی تو اموالت رو توقیف کنند چون اولا که استقلال اهواز متعلق به مردم خوزستانه و دوما تو اصلا هزینه ای برای این تیم نکردی فقط مجانی معروف شدی!
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۹
0
7
از سایت وزین ورزش خوزستان استدعا دارم که نام این شخص را روی صفحات پر مخاطب درج نکنند. مگه جنابعالی برای استقلال اهواز چکار کردی که حالا حرف از بازی مقابل پیروزی میزنی. کمی هم خجالت بکش و این تیم را بحال خود رها کن. التماس دارم و دستان را می بوسم. این تیم متعلق به خوزستان و فرزندان غیور آن است و هیچگونه ربطی به شما نداشته و ندارد.
استقلال اهوازی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۹
0
5
از خوزستان اسپورت عزیز مثل علی آقا خواهش میکنم از این شخص مطلبی کار نکنید مگر در نقدش و به نفع سرمایه معنوی استان استقلال اهواز.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها