به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 13
کد خبر: ۱۱۸۲۶
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۱

مساریچ: صددرصد در لیگ ماندگار شدیم

مساریچ: صددرصد در لیگ ماندگار شدیم

خوزستان اسپورت- مدافع تیم فوتبال فولاد خوزستان می‎گوید این تیم با برد مقابل ملوان دیگر صددرصد در لیگ ماندگار شده است و در بازی‎های باقی مانده فقط برای کسب رتبه بهتر در جدول خواهد جنگید.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، لئونارد مساریچ در خصوص پیروزی فولاد برابر ملوان، اظهار کرد: در این بازی کمی عصبی بودیم، چراکه می‎دانستیم برای این که در ادامه بازی‎ها بتوانیم در شرایط راحت‎تری قرار بگیریم به دست آوردن سه امتیاز بازی با ملوان برای‎مان مهم است.

وی با بیان این‎که در این دیدار فولاد بازی بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشت، عنوان کرد: این سه امتیاز بسیار برای ما حیاتی بود زیرا با بردی که کسب کردیم به اعتقاد من الان دیگر صددرصد در لیگ ماندگار شدیم و در بازی‎های آینده با خیال آسوده فقط برای کسب جایگاه‎ بالاتر در جدول خواهیم جنگید.

مدافع کروات قرمزپوشان در پاسخ به این سوال که چرا تیم کمی عصبی بود؟ گفت: ما برای بقا باید این بازی را می‎بردیم، این خود فشاری روی بازیکنان ایجاد می‎کند و وقتی چنین فشاری رو ذهن باشد کار کمی سخت می‎شود ولی در مجموع مشکلی نبود و ما توانستیم موقعیت‎های خوبی در بازی خلق کنیم و در نهایت هم گلی بزنیم که برای برد و بدست آوردن سه امتیازکافی بود، گرچه می‎توانستیم گل‎های بیشتری نیز بزنیم.

وی در ارزیابی‎اش از چهار بازی باقیمانده تیمش نیز گفت: ما در هر بازی برای برد به زمین خواهیم رفت و دوست داریم که برای برد بجنگیم؛ در حال حاضر هم که می‎دانیم در لیگ ماندگاریم، کارمان در بازی‎های آینده ساده‎تر خواهد بود و راحت تر نیز بازی خواهیم کرد.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها