به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 17
کد خبر: ۱۱۸۱۲
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۹
تعداد نظرات: ۶ نظر

اعتراض باشگاه فولاد به برنامه سازمان لیگ

اعتراض باشگاه فولاد به تبعیض سازمان لیگ

خوزستان اسپورت- سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: انتظار داریم سازمان لیگ زمان بازی با استقلال را تغییر دهد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، علیرضا کاهکش در مورد درخواست باشگاه فولاد خوزستان برای تغییر زمان دیدار استقلال و فولاد در هفته بیست و هفتم لیگ برتر گفت: بازی ما با استقلال ساعت 20:15 روز جمعه سوم اردیبهشت در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود و اگر در سریع‌ترین زمان ممکن بخواهیم به پرواز برسیم، ساعت  23 خواهد شد که در آن ساعت پروازی برای اهواز وجود ندارد و ما مجبوریم حدود 12 تا 15 میلیون تومان هزینه کنیم تا یک شب بیشتر در تهران بمانیم. در شرایط اقتصاد مقاومتی چه کسی پاسخگوی این هزینه اضافی خواهد بود؟ بنابراین انتظار تعامل سازمان لیگ برای تغییر زمان بازی با استقلال را داریم.

وی افزود: مگر ما با سازمان لیگ و باشگاه ملوان برای تعویق سه روزه بازی با این تیم در هفته بیست و ششم لیگ برتر تعامل و همکاری نداشتیم؟ حالا هم انتظار داریم که این تعامل از سوی سازمان لیگ با ما هم وجود داشته باشد ضمن اینکه آیا سازمان لیگ در برنامه‌ریزی‌های خود مسائل و مشکلات تیم‌‌های شهرستانی از جمله مشکلات پروازی آنها را در نظر می‌گیرد؟ تا سوم اردیبهشت فرصت وجود دارد و سازمان لیگ می‌تواند به این درخواست ما ترتیب اثر دهد.

به گزارش خوزستان اسپورت، باشگاه‎های خوزستانی طی هفته‎های اخیر نهایت همکاری با سازمان لیگ درخصوص تغییر زمان مسابقات به درخواست تیم‎های مقابل را داشته‎اند اما در هفته‎ای که دو نماینده فوتبال خوزستان باید به مصاف سرخابی‎های پایتخت بروند، سازمان لیگ تاکنون به درخواست باشگاه فولاد خوزستان مبنی بر تغییر ساعت بازی با استقلال تهران ترتیب اثر نداده است.

از سوی دیگر، زمان دیدار استقلال اهواز و پرسپولیس تهران نیز ساعت 18:10 روز جمعه آینده اعلام شده که با توجه به مشکل نور استادیوم تختی اهواز امکان برگزاری بازی در ساعت اعلام شده وجود ندارد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۶
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۸
0
10
سازمان لیگ میخاد هرطوری شده پرسپولیسو قهرمان کنه و استقلال تهرانم دوم بشه اصلا دوس ندارن اس خوزستان مقام بیاره ولی انشالا به هدفشون نمیرسن
پاسخ ها
عشق یک کلام فقط فولاد
| Germany |
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۸
اینطور نیست دوست عزیز! پرسپولیس با شایستگی در صدر جدوله. خواهشا منصف باشیم. استقلال صنعتی در بازی خانگی اصلا ژست یک قهرمان رو نداشت این قدر راحت از 3امتیاز این بازی گذشتند مثل اینکه به یقین رسیده بودند که بازی دربی بازهم مساوی میشه و در صدر میمونند. تازه اگر هم این فکر رو کرده بودند یک تیم که برای قهرمانی میجنگنده بایستی بیشترازاینها حمله وهجوم بیاره. متاسفانه این نوع بازی در تیمای خوزستانی کاملا مدشده وحتی وقتی بایک گل جلو میفتند ،میل به هجوم وگلهای بیشتر ندارندوبسیار بی انگیزه بازی میکنند.
عشق یک کلام فقط فولاد
| Germany |
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۸
نکته دیگری که لازم دیدم بگم ،اینکه خوب توجه کنید لیست 11نفره فولاد درتمامیه بازیها حتی بازیهای خانگی دیرتر از حریف اعلام میشه. مطمئن باشید که این موضوع جز اینکه فولاد همیشه ارنج خودش رو براساس حریف چیدمان میکنه و این جز ترسو و تدافعی بودن فولاد نمیتونه باشه. درپایان بایستی فقط این رو بگم این مدیریت و سرمربی جز بی آبرویی هیچی برا فوتبال خوزستان نگذاشتند.
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۸
2
0
خواهش داریم بازی الغدیر باشد و استادیوم یکپارچه حامی خوزستان بشن و تیم استقلال اهواز را حمایت کنند .
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۹
0
0
خواهش داریم بازی الغدیر باشد و استادیوم یکپارچه حامی خوزستان بشن و تیم استقلال اهواز را حمایت کنند .
حسن از اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۱
0
0
سلام و خسته نباشید ب تمام مردم عزیز دوست داشتنی خوزستان من عاشق خوزستان. .الخصوص اهواز هستم و تعصب ورزش استان الخصوص فوتبال هستم دوست عزیزم درست گفتن ک میخوان پیروزی رو قهرمان کنن و استقلال تهران رو دوم ولی کور خوندن "ما همه حمایت میکنیم چون تعصب تیم ها ی خوزستانی رو داریم ب اومید برد استقلال اهواز ومقابل پیروزی ب اومید بر فولاد خوزستان مقابل استقلال تهران ""همه از اهوازتعصب خوزستان
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها