به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۱۱۷۵۸
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۱
تعداد نظرات: ۳ نظر

دست‌نشان: امیدهای ما برای صعود بیشتر شد

دست‌نشان: امیدهای ما برای صعود بیشتر شد

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال نفت‌آبادان گفت: با برد مقابل تیم پیکان، امیدهای‌مان برای به صعود به لیگ برتر بیشتر شده است

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، نادر دست‌نشان در خصوص برد تیمش مقابل پیکان تهران، اظهارکرد: واقعا بازی برای‌مان بسیار مهم بود و با توجه به وضعیت جدولی‌مان، سرنوشت ما را تقریبا مشخص می‌کرد و اگر در این بازی مساوی می‌کردیم، دیدارهای آینده‌مان آن‌چنان اهمیتی نداشتند و تکلیف‌مان تقریبا مشخص بود.

وی گفت: با پیروزی در این دیدار توانستیم تمام امیدها را برای صعود به لیگ برتر باور کنیم. بازیکنانم توانستند تیم بسیار مهره، قوی و غنی پیکان را هم از نظر فنی و کیفیت بازی و هم از نظر نتیجه شکست دهند که این برای ما خیلی مهم است.

سرمربی تیم فوتبال نفت‌آبادان بیان‌کرد: بازیکنانم در زمین حریف یک لحظه هم پا پس نکشیدند و به جز یک صحنه در نیمه دوم که پیکان صاحب موقعیت شد و گلر ما آن توپ را دفع و برگشت داد، حریف دیگر موقعیتی در محوطه جریمه ما نداشت و این ما بودیم که موقعیت‌هایی داشتیم که البته برخی از آن‌ها را از دست دادیم.

وی افزود: موقعیت‌های ما بسیار بیشتر از پیکان بود، البته آن‌ها هم خوب بازی کردند ولی خط دفاعی و میانی ما، حریف را خیلی خوب کنترل کرد. اگر کمی در موقعیت‌های به دست آمده و ضدحملات‌مان دقت می‌کردیم می‌توانستیم به گل‌های بیشتری برسیم. بازیکنانم در نیمه اول خودشان را باور نداشتند ولی در نیمه دوم خیلی خوب کار کردند و دو گل هم زدیم. بازیکنانم انگیزه داشتند و تا پایان مسابقه از گل‌زنی سیر نشده بودند. آنها خیلی عالی بازی کردند.

دست‌نشان گفت: با این برد امیدهای ما برای به صعود به لیگ برتر بیشتر شده است؛ ‌اکنون در جایگاه هفتم قرار جدول داریم ولی فاصله تیم‌ها خیلی کم است و تمام تیم‌ها بازی‌های سنگینی چه با تیم‌های بالایی جدول و چه تیم‌های پایین جدولی دارند و همین باعث می‌شود هیچ تیمی حاشیه امنیت نداشته باشد. آنچه برای ما مهم است، این است که بازی رو به رشدمان را که هفت هفته بدون شکست هستیم را ادامه دهیم.

وی خاطرنشان‌کرد: اکنون امیدواری ما بیشتر شده است ولی نیاز به حمایت و کمک داریم که تنهایی پیش نرویم. تماشاگران باید ترغیب شوند و به سمت ورزشگاه بیایند و از تیم حمایت کنند تا بازیکنان با انرژی بیشتری به تلاش ادامه دهند و به پیروزی دست پیدا کنند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
ابادانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۵
0
4
تماشاگران چه جوری ترغیب بشوند اقای دست نشان؟ تیمی که از مدیرش گرفته تا بازیکنش ابادانی نیستند چرا باید تشویق بشه؟ به هر حال متاسفانه صنعت نفت نام ابادان رو یدک می کشه و ای کاش بره لیگ برتر.اما بدونید برای ما ابادانیها صنعت نفت تموم شده س. تازه به فرض بردی لیگ برتر .میخواهید چه کار کنید؟ شما که به بازیکنان بومی اعتقاد ندارید.بازهم مازاد تیمهای دیگه رو جذب می کنید و بازهم سقوط!!!!
Jasem
|
France
|
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۵
0
0
ما هواداران خواهان صعود تیم محبوب شهرمون آبادان به لیگ برتر فصل آینده هستیم، اصلاً تفاوتی نداره که بازیکنان بومی باشند یا غیر از آن، مهم صعود به لیگ برتر هست نه قومیت و نژاد بازیکنان، فراموش نکنیم هر بازیکنی که پیراهن صنعت نفت آبادان رو به تن میکنه در حال خدمت به فوتبال آبادان هست و باید حمایت بشه، همچنین مربیان و... آفرین به نادر دست‌نشان که نتایج خوبی گرفته.
کرم رضا زوشنی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۵
0
0
ای کسی که میگی ابادانی هستی حالا وقت انتقاد نیست بیا ورزشگاه تیم تشویق کن وقت برای انتقاد هست تورا به خدا کدام تیمهای ایران همه بومی هستند
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها