به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 06
کد خبر: ۱۱۷۴۲
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۲
تعداد نظرات: ۱ نظر

پیکان 1 – نفت 2؛ پیروزی آبادان در خانه صدرنشین

پیکان 1 – نفت 2؛ پیروزی آبادان در خانه صدرنشین

خوزستان اسپورت:
هفته سی‌وسوم لیگ یک – استادیوم شهدای شهر قدس
دوشنبه 23  فروردین 95 – ساعت 16:30
پیکان تهران 1 – صنعت‌نفت آبادان 2
گل: وحید فارغ (79- گل به خودی) برای پیکان - محسن ربیع‌خواه (73- پنالتی) و حسین بغلانی (90- پنالتی) برای صنعت‌نفت
داور: بیژن حیدری
کمک‌داوران: آرمان اسعدی و علی اکبر نوری
اخراج: عرفان پورافراز (90- پیکان)
اخطار:  حسین مالکی، سیدپیام نیازمند، شهریار مقانلو (پیکان) - محمد پورمحمد، محمود داری‌زاده (نفت)
تماشاگر: پانصد نفر

پیکان تهران: سید پیام نیازمند، سیاوش یزدانی، مهدی رستمی، آرمان قاسمی، سیامک نعمتی، عباس محمدرضایی (69- عرفان پورافراز)، محمدصادق بارانی، مجتبی شیری، میلاد سلیمان‌فلاح، حسین مالکی  (76- سعید قزلگچلی) و مرتضی آقاخان (65- شهریار مغانلو)
سرمربی: علیرضا مرزبان

صنعت‌نفت آبادان: حسن هوری، علی عبدالله‌زاده، وحید فارغ، حسین بغلانی، مجتبی ممشلی، محمدزبیر نیک‌نفس (67- رضا یزدان‌دوست)، محسن ربیع‌خواه، محمد پورمحمد، محمود داری‌زاده (71- سیدفاخر تهامی)، امیر ذلیکانی (86- عباس مرداسی) و محمد شادکام
سرمربی: نادر دست‌نشان

خلاصه بازی
دیدار تیم‌های فوتبال پیکان تهران و صنعت‌نفت آبادان با نتیجه دو بر یک به‌سود نماینده فوتبال خوزستان خاتمه یافت.

به گزارش خوزستان اسپورت، صنعت‌نفت آبادان که برای باقی ماندن در جمع مدعیان صعود به لیگ برتر نیاز به کسب سه امتیاز داشت، یک نیمه را در مقابل تیم صدرنشین با نتیجه مساوی بدون گل تمام کرد. بازی کم حادثه دوتیم در نیمه نخست باعث شد تا یاران پیکان و صنعت‌نفت با تساوی صفر بر صفر راهی رختکن شوند.

نیمه دوم با حملات تیم پیکان همراه بود و فشار زیادی به خط دفاعی نفتی‌ها وارد شد اما یاران صنعت‌نفت پس از دفع حملات تیم پیکان در دقیقه 73 با خطای سید پیام نیازمند دروازه‌بان پیکان روی محمد شادکام صاحب یک ضربه پنالتی شدند. پنالتی نفت با ضربه زمینی محسن ربیع‌خواه تبدیل به گل شد تا آبادانی‌ها در تهران از تیم صدرنشین پیش بیفتند. پیکان که در آستانه شکست قرار گرفته بود، پس از دریافت گل باز هم به بازی تهاجمی روی آورد و روی ارسال ضربه کرنر توسط مجتبی شیری، تیم پیکان با گل به خودی وحید فارغ مدافع صنعت‌نفت به گل تساوی رسید.

آبادانی‌ها که در صورت تساوی در این مسابقه شانس صعود به لیگ برتر را از دست می‌دادند، پس از دریافت گل مساوی دست از بازی احتیاط‌آمیز برداشتند و تیم پیکان را تحت فشار قرار دادند که در دقیقه 90 و در پی برخورد ضربه حسین بغلانی مدافع صنعت‌نفت به دست عرفان پورافراز مدافع پیکان، داور برای دومین بار اعلام پنالتی کرد که این ضربه پنالتی را حسین بغلانی به تور دروازه تیم تهرانی دوخت تا یک پیروزی ارزشمند در زمین پیکان صدرنشین نصیب زردپوشان آبادانی شود.

صنعت‌نفت آبادان با این نتیجه از 33 مسابقه دارای 49 امتیاز شد و در فاصله پنج هفته مانده به خاتمه مسابقات لیگ دسته اول کماکان شانس صعود به لیگ برتر را خواهد داشت.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
mohammad27
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۳
0
7
پیش به سوی لیگ برتر
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها