به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۱۱۷۳۲
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۲
تعداد نظرات: ۳ نظر

بیت‌سعید: دربی مساوی شود ما قهرمانیم

بیت‌سعید: دربی مساوی شود ما قهرمانیم

سمیرا شیرمردی
خوزستان اسپورت- حدود 10 هفته بود که حسن بیت‌سعید گل نمی‌زد. بازیکنی که در صدر جدول گلزنان قرار گرفته بود و خیلی‌ها او را شانس کسب عنوان آقای گلی می‌دانستند، بعد از مصدومیت مهدی زبیدی، نتوانست گل بزند تا جای خود را به مهدی طارمی بدهد و حتی شانس خود را کم ببیند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایران ورزشی، این مساله ظاهرا باعث شد مسوولان باشگاه بیت‌سعید و چند بازیکن دیگر را ممنوع‌المصاحبه کنند تا تمرکز آنها برگردد. این اتفاق برای مدتی طولانی ادامه داشت تا اینکه بیت‌سعید در بازی با استقلال اهواز توانست طلسم را بشکند و نهمین گل خود را به ثمر برساند. گلی که ظاهرا به نام مهدی اسلامی مدافع استقلال اهواز ثبت شده است.

حسن بیت‌سعید که حالا با این گل و البته صدرنشینی استقلال خوزستان مجوز مصاحبه کردن پیدا کرده، در مورد بازی با استقلال اهواز، رقبای استقلال خوزستان برای قهرمانی و ... صحبت می‌کند.
 
خیلی‌ها فکر می‌کردند استقلال خوزستان با چند گل استقلال اهواز را شکست می‌دهد اما انگار به زور توانستید یک گل بزنید و 3 امتیاز را بگیرید.
 دقیقا همینطور است. همه فکر می‌کردند می‌توانستیم به راحتی با 3، 4 گل استقلال اهواز را شکست دهیم. شاید دلیلش این بود که احتمال می‌دادند استقلال اهواز به خاطر اینکه به سقوط خیلی نزدیک است، انگیزه‌ای ندارد اما این تیم واقعا در نیم فصل دوم متحول شده و بازی‌های خوبی انجام می‌دهد. استقلال اهواز ذوب آهن را متوقف کرد و استقلال تهران را واقعا شکست داد. درست است که نتیجه مساوی ثبت شد اما همه می‌دانیم که این تیم، استقلال تهران را شکست داد. دلیل این بازی‌های خوب جوانگرایی است که انجام شده. ما قبل از بازی می‌دانستیم کار سختی داریم و حتی آقای ویسی به این مساله اشاره کرد. به خاطر همین هم برای ما مهم نبود که چند تا گل بزنیم چون فقط 3 امتیاز را می‌خواستیم که خدا را شکر توانستیم به آن برسیم. مهم پیروزی و کسب 3 امتیاز بود که با توجه به اینکه بازی استقلال 2 روز دیرتر برگزار شد، توانستیم به صدر جدول برسیم.

در این بازی، بالاخره بعد از هفته‌ها هم توانستی گل بزنی. آن هم یک گل 3 امتیازی هر چند که ظاهرا به نام اسلامی ثبت شده است. چرا در 10 هفته اخیر در گل زدن ناکام بودی؟
 خیلی از خبرنگاران این سوال را از من می‌پرسند که چرا چند هفته گل نزدم. دلیلش را خودم هم نمی‌دانم اما می‌دانم که اگرچه گل نزدم اما خیلی تلاش کردم. شاید یکی از دلایلش این بود که در این هفته‌ها موقعیت‌های خوبی نصیبم نشد. در واقع موقعیت‌های خوبی نداشتم که بگویم آنها را خراب کردم. البته در کنار اینها قبول دارم که کمی افت داشتم اما خیلی خوشحالم که تیم روند صعودی‌اش را ادامه داد و توانست به صدر جدول برسد.

به هر حال این طلسم شکست تا استقلال خوزستان به صدر برسد.
 خیلی خوشحالم. خدا را شکر. واقعا مهم نیست چه بازیکنی گل بزند و صدرنشینی تیم اهمیت دارد. در تیم ما مساله خیلی خوبی که وجود دارد اتحاد و همدلی تیم است. همه با هم خوب و صمیمی هستیم. شاید یکی از دلایلش هم این است که اکثرا جوان و جویای نام هستیم که با اتحاد و صداقت می‌خواهیم به خودمان و تیم کمک کنیم.

ظاهرا گل به اسم مهدی اسلامی ثبت شده است؟
 من پریدم هوا توپ را زدم که توپ به سر اسلامی هم برخورد کرد و توی گل رفت. بعد شنیدم گل به اسم اسلامی ثبت شده که برایم عجیب بود. البته فرقی ندارد چه کسی گل زده باشد. مهم 3 امتیازی است که گرفتیم.

نبود مهدی زبیدی چقدر در ناکامی‌ات در گل زدن تاثیر داشت؟
 بدون تاثیر نبود. به هر حال مهدی همیشه کار من را در گل زدن راحت‌تر می‌کند چون شناخت خوبی از هم داشتیم. ما 5، 6 سال است که با هم هستیم و مهدی می‌داند من در چه فضاهایی می‌توانم بهتر کار کنم. نبود او واقعا تاثیر داشت و دعا می‌کنم مهدی زودتر برگردد تا باز هم کنار هم بازی‌های خوبی انجام دهیم.

اما به هر حال این گل نزدن‌ها باعث شد از آقای گلی دور شوی. الان دیگر به نظر نمی‌رسد امیدی برای کسب این عنوان داشته باشی.
 خب فوتبال است و غیرقابل پیش‌بینی. من تمام تلاشم را می‌کنم که به تعداد گل‌هایم اضافه کنم اما برای من این عنوان الان چندان اهمیت ندارد. من این فصل آمدم تا خودم را ثابت کنم. به خاطر اینکه فصل گذشته بهترین بازیکن لیگ یک شناخته شدم باید ثابت کنم که حرف‌هایی برای گفتن داشتم که این عنوان را به دست آوردم. به خاطر همین هم تلاش می‌کنم که باز هم برای تیمم مثمرثمر باشم. غیر از گل‎هایی که زده‎ام، دو پنالتی منجر به گل گرفته‎ام. سعی می‌کنم این روند را ادامه دهم تا باز هم بهترین باشم.

الان خیلی از تیم‌ها مشکل مالی دارند، استقلال خوزستان که اینطور نیست.
 نه خدا را شکر ما از نظر مالی مشکلی نداریم و همه پرداخت‌ها به موقع انجام شد. فقط 30 درصد از قراردادهایمان مانده که آن هم به آخر فصل مربوط است.

فکر می‌کنی چه تیمی رقیب اصلی استقلال خوزستان برای رسیدن به قهرمانی است؟
 به نظر من پرسپولیس رقیب اصلی ماست اما چون این تیم یک بازی مهم با استقلال دارد می‌تواند همه چیز را به سود ما رقم بزند. البته به جز پرسپولیس، استقلال هم شانس خوبی دارد. به هر حال این تیم یکی از تیم‌های بزرگ ایران است و می‌تواند مدعی باشد.

در واقع اگر دربی مساوی شود، همه چیز به سود استقلال خوزستان رقم می‌خورد.
 بله، دربی می‌تواند مشخص کند چه تیمی قهرمان است. برنده آن بازی می‌تواند شانس اصلی باشد اما اگر بازی مساوی شد این شانس به تیم ما می‌رسد. کلا بازی تیم‌های بالا جدولی با هم سرنوشت‌ساز است.

در این مدت وقتی کارشناسان از شانس‌های قهرمانی صحبت می‌کردند نامی از استقلال خوزستان نمی‌بردند و استقلال و پرسپولیس را شانس‌های اصلی می‌دانستند. فکر می‌کنی دلیل این مساله چه چیزی است؟
 خب با توجه به اینکه 70 درصد فوتبالی‌ها یا استقلالی هستند یا پرسپولیسی، به خاطر همین هم نظرات به این صورت است. الان اکثر کارشناسان یا پرسپولیسی هستند یا استقلالی. به همین دلیل هم فکر می‌کنند تیمی که دوست دارند قهرمان می‌شود. در حالی که الان نام‌ها دیگر تعیین تکلیف نمی‌کنند و انگیزه و جوانی حرف اول را می‌زند. مساله‌ای که در استقلال خوزستان به خوبی دیده می‌شود.

این هفته با نفت تهران بازی دارید. این تیم هم خیلی خوب نتیجه گرفته. بازی با نفتی‌ها را چطور می‌بینی؟
 نفت واقعا خیلی خوب نتیجه گرفته و از 6 بازی اخیر خود 15 امتیاز گرفته تا وارد مربع قهرمانی شود. این بازی برای ما حکم فینال را دارد و یک بازی 6 امتیازی است. ما اگر در این بازی ببریم هم شانس قهرمانی‌مان بیشتر می‌شود و هم اینکه نفت را از مربع قهرمانی خارج کنیم. پس تمام تلاشمان را می‌کنیم که برنده از میدان خارج شویم.
 
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
فولاد
|
United States of America
|
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۳
1
9
خوزستان به شما افتخار میکنه . اسکوچیچ الان نگاه کن ببین استقلال خوزستان کجاست ؟ اسکوچیچ فولاد کجاست ؟ نکنه طبق جدول وارونه الان صدر جدوله؟ بالاتر از همه تیم ها !امثال اسکوچیچ که هیچ تناسب اخلاقی با فرهنگ ما ندارن و دست به هر کاری برای منفعت طلبی زدن نباید تو فوتبال ما باشن .برای پول فولاد رو ته جدول انداختن
maje m6
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۳
1
6
حالم از اسكوچيچ بهم ميخوره. ايكاش این اجنبى نبود. فقط فركى .
خدا ازت نگذره اسكو.
انشالله استقلال خوزستان قهرمان ميشه.
maje m6
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۴
0
2
استقلال خوزستان ؟
سر كيسه هاى اس تهران و پرسپوليس رو مى بنده مطئمنم.
دربى لنگيايى .
استقلال شعبه ى ديگرى غير از اهواز ندارد.
كيسه هاى مافيايى
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها