به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 17
کد خبر: ۱۱۷۲۳
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۵
تعداد نظرات: ۱۰ نظر

ملکی: شاید امتیاز استقلال با فولادنوین معاوضه شود

ملکی: شاید امتیاز استقلال با فولادنوین معاوضه شود

خوزستان اسپورت- مالک باشگاه استقلال اهواز گفت: برای سازمان لیگ به خاطر این انتخاب‌ها متاسفم. از مهدی تاج انتظار داریم داوران با تجربه را برای این مسابقات حساس انتخاب کنند تا حقی از تیمی ضایع نشود.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، محمد ملکی در مورد وضعیت استقلال اهواز و مشکلات این تیم، گفت: متاسفانه همه از مشکلات تیم ما با خبر هستند ولی هیچ کدام از مسئولین استان این مسئله برایشان مهم نیست و وضعیت استقلال اهواز بسیار بغرنج است.

وی در مورد دیدار تیمش مقابل استقلال خوزستان و مشکلات داوری عنوان کرد: نمی‌دانم چرا داوری برای ما گذاشته می‌شود که شهامت سوت زدن ندارد. شما اگر دیدارهای استقلال اهواز را بررسی کنید می‌بینید که ما در بسیاری از مسابقات نتیجه را به خاطر اشتباهات داوری واگذار کردیم. در فصل جاری فقط چهار امتیاز از تیم ما تقدیم به استقلال تهران شده است.

مالک باشگاه استقلال اهواز تاکید کرد: متاسفانه یک داور ناشناس را برای بازی ما انتخاب کردند. برای سازمان لیگ به خاطر این انتخاب‌ها متاسفم. از مهدی تاج انتظار داریم داوران با تجربه را برای این مسابقات حساس انتخاب کنند تا حقی از تیمی ضایع نشود. اگر می‌توانستیم به خاطر اشتباهات داوری و این مشکلات از لیگ انصراف می‌دادیم.

وی در مورد اینکه آیا مسئولان استان برای حل مشکلات مالی به آنها کمک کرده‌اند، اظهار داشت: متاسفانه ما نه از ابتدای فصل اسپانسری داشتیم و نه کسی به یاری‌مان آمد. تنهایی و با مشکلات فراوان کار را پیش می‌بریم و این وضعیت سخت را داریم.

ملکی در پاسخ به این سوال که شایعه شده احتمال دارد امتیاز استقلال اهواز در صورت سقوط به لیگ یک در عوض بخشی از بدهی‌های این تیم به فولاد خوزستان به تیم فولاد نوین واگذار شود عنوان کرد: دراین موارد در حال مذاکره هستیم تا این بدهی‌ها را به شکلی حل کنیم. واقعا بگویم اگر می‌دانستم فوتبال این وضعیت را دارد پا پیش نمی‌گذاشتم. با صداقت برای کمک کردن به فوتبال جلو آمدیم اما مسئولان استان و هیچ کس دیگری به ما کمک نکرد.

وی در مورد اینکه احتمال این واگذاری چقدر است، عنوان کرد: هفته آینده به خوزستان می‌روم تا در مورد این بدهی‌ها مذاکره کنیم.

مالک باشگاه استقلال اهواز در ادامه یادآور شد: به ما قول حمایت دادند و در حالی که تنها 8 روز به شروع مسابقه باقی مانده بود امتیاز فولاد نوین را گرفتیم تا استقلال اهواز پس از سال‌ها به رده اول فوتبال ایران بیاید و باعث شادی دل هواداران شود اما ما را با مشکلاتمان تنها گذاشتند.

وی در مورد اینکه آیا قصد اعتراض به سازمان لیگ جهت مشکلات داوری را دارند، عنوان کرد: در گذشته بارها اعتراض کردیم و در این مورد مصاحبه انجام دادیم اما هیچ تاثیری در وضعیت ما نداشت. فقط در صحبت‌هایی که با ما می‌کنند می‌گویند حق باش ما است. تا به الان 12 امتیاز از ما گرفته‌اند. شما فکر می‌کنید یک تیم چطور سقوط می‌ کند. سر تیم ما را بریدند و انتظار دارید مردم بدانند که چطور علیه استقلال اهواز ناداوری شد. واقعا گله‌مند هستیم و از این مشکلات ناراحتیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۰
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
2
7
اقای ملکی چرا اینطوری حرف میزنی هر اتفاقی که به سر این بدبختا و فوتبال استان امد از حضرتعالی است . ایا تا حالا شما فوتبال بازی کرده ای . که حالا داری تیمداری میکنی.
امیدوارم خدااز سر تقصیرات شما نگذرد.
بهبهانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
2
7
واسه خودت متاسف باش از اون موقعی هم که اومدی یه ریال پول ندادی تو که نمی خواستی خرج کنی چرا اومدی تیم داری کنی هم آبروی فوتبال خوزستان رو بردی وهم پولی که فولاد می تونست با فروش فولاد نوین به تیم های دیگه به دست بیاره رو ازش گرفتی فقط میتونم بگم خدا ازت نگذره
فوتبالی
|
United Arab Emirates
|
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
1
5
با سلام از اول کار هم امدن شما به لیگ برتر ان هم در فاصله سه هفته مانده به شروع لیگ کار اشتباه و عاقلانه نبود به هر حال وقتی در مقابل تیم های از بن و دندان مسلح که زمین وزمان انها را حمایت می کند این طور جلو امدن نتیجه اش همین بلای هست که به سرتان امده ..به قول معروف از هول حلیم توی دیگ افتادن می باشد.که جزو سوختن چیزی عاید نمی شود بهترین وعاقل ترین کار ممکنه این است که تیم را به صاحب اصلی ان بدهید
dante
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
0
5
الان دوباره فولاد نوین بیاد تو دسته یک بازی کنه دوباره همون آش و همون کاسه با توجه به استعدادهای استثنایی خوزستان احتمال صعود دوباره به لیگ برتر هست دوباره بیان بالا برای هیچ و پوچ ؟! امتیاز دوباره فروخته بشه ؟! بازیکنای جوون و آینده دار تقسیم بشن بین بقیه تیم ها یا برن لیگ های پایینتر ؟ جدا انتظار داریم یکم کارشناسی تر به قضیه نگاه بشه
hasan63
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
1
3
باسلام خدمت فوتبالدوستان
همه ما از اومدن استقلال اهواز به لیگ برتر خوشحال شدیم.حداقل دربین تعدادی از دوستان امید زنده شد که پس از سالها تیم به لیگ برتر اومد.حالا هم که همه ناراحتیم از وضعیتی که بوجود آمد.وضعیت بسیار بدی داشتیم.غرورمان شکست.تحقیرشدیم.و.....
اما ما چه کردیم؟؟؟؟؟ما که ادعامون میشه طرفدار تیم هستیم.آیا نمیتونستیم حداقل باحضورمون در ورزشگاه هم روحیه تیمی رابالا ببریم وهم بخشی از هزینه های تیم را جبران کنیم.اگه توهر بازی 10هزارنفر از ماها که ادعامون میشه میلیونی هستیم میرفتیم ورزشگاه شاید الان تیم تو لیگ میموند.خیلی از دوستان میشناسن کسایی رو که میلیونها تومن واریز میکنن به حساب تیمای تهرانی.و.....
اونم از نماینده مجلسمون که دیگه پیداش نشد
اونم از استاندار گلمون که جلسه گذاشت و گفت که نمیذاریم اینطوری تیم به کارش ادامه بده و مسولاش باید پاسخگو باشن.
خیلیا مقصرن دوستان خیلیا.همش آقای ملکی نیس
دستشم درد نکنه.خسته نباشن.
فولاد خورشید جنوب
|
United States of America
|
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
3
5
ملکی اسم فولاد رو هم به زبون نیار
امتیازی که سی میلیارد ارزش داشت رو مفتی دادن به جناب عالی تا بیای این مسخره بازی رو راه بندازی
البته تقصیر یه عده ادم احساسی و اژدری بی لیاقت بود که این انتقال انجام شد
حاصل زحمات بچه های فولاد نوین و چند سال سرمایه گذاری باشگاه فولاد رو به باد دادید
خدا ازتون نگذره
استقلال اهوازی
|
Germany
|
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
1
6
ملکی ابرو اعتبار استقلال اهواز و ما هواداران رو نابود کردی.امیدوارم خدا ازت نگذره و تقاص پس بدی.
reza
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
1
4
جناب ملکی آیا معنی خصوصی را متوجه می شوی؟
تو که نه پول داشتی و نه تخصص فقط با یه دسته چک آومدی جلو الان که آبروی استقلال رو بردی حرف نزن و منت سر هوادار نگذار اگر تیم همان دسته دو می ماند حداقل نام بزرگ تیم به افتضاح کشیده نمی شد.
استقلال اهوازی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۳
0
1
ظاهرا ملکی دست بردار نیست و میخواد استقلال اهواز رو منحل کنه! یعنی واقعا تو استان خوزستان یه مسول شجاع پیدا نمیشه جلوی این اقایون را بگیره؟ کجاست سید شریف ها کجایید اقایونی که مرتب در رسانه ها شعار میدادند؟؟؟
سعیدکعب عمیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۳
0
1
سلام ودرودخدمت مسئولین بلندپایه استان همیشه قهرمان خوزستان
دررأس آنها جناب آقای دکتر مقتدایی استاندار محترم استان خوزستان
ازمسولین محترم استان بلخص جناب دکتر مقتدایی عزیز خواهش میکنم جلوی فاجعه ی بزرگ استقلال اهواز که قرارست نابودبشه جلوگیری کنن استقلال اهواز عزت و افتخار ورزش خوزستانه تیمی که هفتادساله سابقه و قدمت داره استقلال اهواز نمادورزش خوزستانه
کجارفتن برادران شفیعی زاده که استقلال اهواز روقهرمان لیگ برترکردن شفیعی زاده ای که استقلال اهواز روبه اوج قدرت وافتخار رسوند امیدواریم دوباره شاهدحضور استقلال اهواز روباشیم که بااسپانسرومالکیت معلوم وباقدرت هرچه تمامتربرگرده نه باوعدهای توخالی که فقط موجب خوشحالی مردم فقیرخوزستان درچندروزی بشه استقلال اهواز بایدباجدیت و حمایت کامل چهره محبوب استان خوزستان شخص مبارک جناب دکتر مقتدایی عزیز باشیم
نه مالکی که وعده‌های توخالی و پوچ به مردم بده وتنهادلخوشی روکه به مردم میده بدهیهای سنگینی که اشک هرخوزستانی باتعصبی رودرمیاره
این حق مردم خوزستان نیست که محبوبترین وپرطرفدارترین تیم استان خوزستان اینقدرخاروذلیل بشه که مقابل هر تیمی زانوبزنه
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها