به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۱۱۷۱۰
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۰
تعداد نظرات: ۱۶ نظر

انتقاد شدید سرمربی استقلال اهواز از صداوسیما

بختیاری‌زاده: شخصی که پول‎ها را برد کارشناس شد

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: گل استقلال خوزستان را مهدی اسلامی وارد دروازه خودمان کرد و حسن بیت‌سعید روی آن نقش سایه را هم نداشت.

به گزارش خوزستان اسپورت، سیاوش بختیاری‌زاده در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، در مورد شکست یک بر صفر تیمش مقابل استقلال خوزستان گفت: بازی بسیار خوبی را روز گذشته مشاهده کردیم. استقلال خوزستان را به خوبی آنالیز کردیم و می‌دانستیم ان‌ها تیمی هستند که شانس اول رسیدن به مقام قهرمانی را دارند. دیروز در نشست خبری هم به عنوان اولین نفر پیشاپیش قهرمانی این تیم را تبریک گفتم ولی شما دیدید در بازی دیروز آن‌ها تحت تاثیر عملکرد ما بودند.

وی افزود: ما در جریان مسابقه حتی گلزنی هم کردیم ولی داور جوانی که اسمش را هم نمی‌دانم در اعلام گل و خطا مردد بود که در نهایت هم گل سالم ما را مردود اعلام کرد.

سرمربی استقلال اهواز در پاسخ به این سوال که آیا در صحنه مشکوکی که می‌گوید بازیکن این تیم گلر استقلال خوزستان را هل نداد عنوان کرد: هر کسی که فوتبال دیده و فوتبال بازی کرده می‌داند وقتی دو بازیکن برای زدن ضربه گل بلند می‌شوند هیچ کدام نمی‌توانند دیگران را هل بدهد. شما اگر صحنه را ببینید متوجه خواهید شد که در آن صحنه گلر استقلال خوزستان در حال عقب رفتن بارها شنیدیم که در این صحنه‌های مشکوک طبق قوانین فیفا داور باید دستور به ادامه بازی بدهد ولی او کار آسان را انتخاب کرد و گل صحیح ما مردود اعلام شد.

بختیاری‌زاده در پاسخ به این سوال که آیا گل حریف توسط حسن بیت‌سعید به ثمر رسید اظهار داشت: خیر، او گل نزد. سه بار فیلم بازی را دیدم و 20 بار صحنه گل را مشاهده کردم. این توپ توسط مهدی اسلامی وارد دروازه ما شد و حتی بیت‌سعید نقش سایه را هم نداشت.

وی در مورد اینکه به نظر می‌رسید دیروز به هیچ وجه دوست ندارد بازنده بازی باشد گفت: دوست نداشتم دیروز بازنده شوم. اصلا بازگشتم به لیگ برتر دو دلیل داشت اول اینکه من این تیم را در 8 روز تحویل گرفتم که شاید این فرصت برای بستن یک تیم محلی هم کافی نباشد. اما به خاطر نام و اعتبار خوزستان این کار را کردم. بعد از اینکه در 5-6 هفته ما مقابل تیم‌هایی مثل ذوب آهن، به تساوی رسیدیم. سیاه جامگان را شکست دادیم و به ناحق با اشتباه داور برد مقابل استقلال را با شکست عوض کردیم من را برکنار کردند.

بختیاری‌زاده یادآور شد: بعد از من مربی آمد که طی 8 هفته یک امتیاز گرفت که اگر او می‌توانست 4 امتیاز بگیرد اکنون ما رقابت نزدیک‌تری با حریفان داشتیم من به تیم آمدم تا بار دیگر با استفاده از جوان‌ها به فوتبال استان کمک کنم.دلیل دیگر هم همین مسابقه دیروز بود که برای آن انگیزه زیادی داشتم و می‌توانستیم در آن نتیجه بگیریم تا هواداران قدیمی استقلال اهواز خوشحال شوند. واقعا دلم سوخت که این اتفاقات برای ما رقم خورد. اینکه ما گل زدیم و آن را مردود اعلام می‌کنند و در نهایت می‌بازیم فشار زیادی به ما وارد می‌کند.

وی افزود: از سازمان لیگ و فدراسیون گله دارم که در یک بازی سرنوشت ساز که در آینده استقلال خوزستان، استقلال، پرسپولیس ، ذوب آهن و ... تاثیر دارد داوری را انتخاب می‌کند که تجربه چندانی ندارد باید یکی از قوی‌ترین داورها برای ما انتخاب می‌شد تا این مشکلات به وجود نیاید.

سرمربی استقلال اهواز در پاسخ به این سوال که آیا سقوط را پذیرفته است تصریح کرد: خیر، هنوز این مسئله را قبول نکردم. 5 بازی تا پایان لیگ برتر زمان باقی مانده و ما با کسب 5 پیروزی می‌توانیم در لیگ برتر بمانیم. ما در همین بازی دیروز هم برنده بودیم. شما به عملکرد تیم ما نگاه کنید جزو معدود مربیان فوتبال ایران هستم که تیمم شکست می‌خورد اما تا 20 دقیقه پس از پایان مسابقه مورد تشویق هواداران قرار می‌گیرد.

بختیاری‌زاده در مورد انتقاداتی که روز گذشته در شبکه خوزستان از سوی کارشناس برنامه نسبت به تیمش بیان شد عنوان کرد: سیمای خوزستان و کشوری حرمت و قداست بالایی دارد و نباید در اختیار هر کسی قرار بگیرد. یکی از مربیان کشوری که غیر بومی هم هست، در ادوار گذشته مربی فولاد خوزستان بود و با قراردادی بالای 2 میلیارد و هزینه‌ای بیش از 15 میلیارد تیم را در رده ششم تحویل گرفت و در رده‌های پایین لیگ تیم را تحویل داد که اگر لیگ برتر دو هفته ادامه می‌داشت، حتما سقوط می‌کردند اما حالا این فرد راجع به من و استقلال اهواز این حرفها را می‌زند. او در آن مقطع کنار آن مربی غیربومی کمترین نقش را داشت. سوال من این است که شما آن زمان چند بازیکن بومی را تحویل فولاد دادی؟ شما که سال‌ها در تیم‌های پایه فولاد و استقلال با میلیاردها تومان پول بیت المال بازی می‌کردید چند بازیکن به فوتبال خوزستان تحویل دادی که حالا از تیم جوان و کم امکانات استقلال اهواز در مقابل استقلال خوزستان مدعی عنوان قهرمانی انتظار دارید؟ آیا انتظار دارید تیم ما 5 بر صفر پیروز شود؟

وی در پایان صبحت‌های خود تأکید کرد:‌ قصد دارم خاطره‌ای از گذشته بیان کنیم و در آن گله‌ام را از سیمای خوزستان بگویم. چند سال پیش یکی از تیم‌های خوزستانی برای حضور در لیگ کشوری به مسافرت می‌رود. کل هزینه و موجودی این تیم 5 میلیون تومان بود که این پول هزینه ایاب ذهاب و سفر را تشکیل می‌داد. زمانی که سرمربی و مدیر عامل آن تیم در هتل برای استراحت به خواب می روند کمک مربی آن تیم در کاری بسیار ناجوانمردانه به سمت کیف مدیر باشگاه می‌رود و کل مبلغ موجودی تیم را برداشته و از اردو متواری می‌شود. اما بعدها دیدیم این شخص به عنوان کارشناس به صداوسیما رفته و نظر کارشناسی می‌دهد. مسئولان صدا و سیمای استان این اندوخته ملی را پاس بدارند و هر کسی را به عنوان کارشناس دعوت نکنند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۶
rama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۱
12
9
صحبت های آقای بختیاری زاده نشون میده از نزدیک شدن استقلال خوزستان به قهرمانی حسابی دلخور شده
من نمیدونم چرا بازیای دیگه اینقدر براش مهم نبود که تو این بازی اتوبوسی تو نیمه دوم دفاع کرد
این تیم فقط 2 برد با 12 امتیاز و تفاضل -33
با منطقه امن 11 امتیاز اختلاف داره با 5 بازی باقیمانده اگه 15 امتیاز بگیره اختلافش با ملوان 23 امتیازی 4 امتیاز میشه
چطوری حساب کرده که تو لیگ میمونه یعنی استقلال اهواز تو 5 تا بازی 15 امتیاز میگیره و ملوان 4 امتیاز هم نمیتونه بگیره؟
پاسخ ها
الموج الازرق
| Iraq |
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۱
یادت نره ما یعنی اس اهواز تیمی ریشه دار هستیم و با یه قهرمانی خودمون رو گم نمیکنیم...ما هر سال بازیکن تحویل میدیم...ما اصلا راضی به شکست نیستیم و همیشه و در همه حال حتی اگه با دست خالی هم باشه باید ببریم.....زنده باد نام بزرگ استقلال قدیمی شهر اهواز
عليرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
آقاي رما شما مشكلت با اس اهواز چيه اتفاقا شمايي كه با اعتبار و اصالت فوتبال خوزستان دلخوري داري از اول فصل تا به امروز هر چي دوست داشتي نوشتي...
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۱
1
14
متاسفانه صداوسیمای خوزستان ملاک درستی در انتخاب کارشناساش نداره و معلوم نیست مربیایی که چندساله توی لیگ سه هم تیم بهشون نمیدن از چه کانالی میان داخل تلویزیون
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۱
0
14
بازی خوبی بود استقلال اهوازم جوانمردانه بازی کرد با این بازی دهن شایعه سازا هم بسته شد
مسعود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۱
1
12
با خسته نباشید به اقا سیاوش و بچه های اس اهواز که با دست خالی دارن تلاش میکنن واقعا سخته با این شرایط تیمداری کردن. کاش بشه اس اهواز بمونه تو لیگ برتر و اس خوزستانم قهرمان بشه.
نیما
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۱
2
6
آقای رام با این حساب دقیق نکنه بقول معروف شریک آقا دزد باشی
پاسخ ها
rama
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
همین دزدیا و بازیکنای تحمیلی و دلال بازی و ضعف مدیریت تو فوتبال خوزستان ریشه تیم های این استان رو خشک کرده
استقلال اهواز که یه زمانی بازیکن پرورش میداد الان بازیکنای ذخیره اش رو هم داره از تیم های دیگه میگیره همینطور فولاد و نفت آبادان
اونایی که دارن دزدی میکنن من و شما رو شریک نمیکنن خیالت راحت
تا این مدیرعاملا سر کار هستن دزدی و دلالی خیلی طبیعیه
فقط کافیه یه سر به صنعت نفت آبادان بزنی ببینی چه خبره اونجا
داود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۱
0
9
کار ندارم که چرا این بازی برای اقای بختیاری زاده مهم شده فقط این می دونم که انصافا تیمش از خیلی از تیم های لیگ برتری بهتر و سرحال تر، ولی متاسفانه شانس نداره، از بازی مقابل استقلال تهران تا همین بازی دیروزش، این تیم رو مقایسه کنید با تیم دوست عزیزمون آقای حنطه، خداوکیلی بازیکنایی که می ذاشت تو زمین نا نداشتن راه برن، اصلا فکر کنم کلا تمرینات تعطیل بود، هر چند برای این تیم لیگ امسال تموم شده ولی خداکنه بمونه بالا سر تیم و تو دسته اول سال بعد یه تیم درست و حسابی آماده کنه و استقلال به روزهای خوبش برگرده.
rama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
3
4
از نظرات دوستان استفاده کردیم من و همه خوزستانیا دوست ندارن هیچ کدوم از تیمای خوزستانی جلو تیم های دیگه شکست بخورن
ولی استقلال اهواز قبل از شروع لیگ معلوم بود در حد لیگ برتر نیست
یارگیری رو هم همون طور که میدونین آقای بختیاری زاده انجام داد یعنی نمیتونست با برنامعه تر یارگیری کنه؟
جواب من منفیه ؟ چون این مربی هیچ سابقه لیگ برتری نداشت
دیدید که بعد از اینکه دوباره برگشت تونست تا حدودی تصمیمات اشتباه اول فصلش رو جبران کنه
امیدوارم تو 5 بازی آخر موفق باشه و اگه پرسپولیس رو شکست بده من برای همیشه طرفدار آقای بختیاری زاده خواهم بود ولی آیا تو اون بازی هم با تمام توان دفاع میکنه مثل بازی با استقلال خوزستان؟
رضا
|
Germany
|
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
4
4
جناب آقای بختیاری زاده چرا همه چیز رو با هم قاطی می کنید آیا تابحال فکر کرده ای از زمان رفتن حنطه که نمی دانم با چه نیت و تفکری مربی تیم شد و تیم را به قهقرا برد تا الان چند بازی بر روی نیمکت نشسته اید باید قبول کرد با اشتباهی که در ابتدای فصل درخصوص انتقال امتیاز به فردی . . . شد توان تیم متاسفانه در همین حد است پس دست از مصاحبه ها در خصوص فوتبال استان دست بردارید مطمئن باشید ماندن احتمالی استقلال اهواز در لیگ برتر برای مردم خوزستان ( به شرطی که دیگر اسم ملکی بر روی این تیم نباشد ) به اندازه قهرمانی استقلال خوزستان ارزش دارد
پس لطفا جهت توجیه و شاید مسائل دیگر بردهای استقلال خوزستان را زیر سوال نبرید و خودزنی نکنید
زنده باد فوتبال خوزستان
احمد
|
France
|
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
0
7
شبکه خوزستان ضعیف ترین شبکه استانی
مرکز پارتی بازی
تیم نفت مسجدسلیمان تو دسته یکه یکبار شده این شبکه پارتی بازی پوشش بده؟ شبکه تبریز و فارس و غیره رو ببینید؟ خوشبختانه مسابقات لیگ برتر و دسته یک هم تداخلی نداره
البته اینا مقصر نیستن مقصر نماینده مسجدسلیمان که هیچ کاری نمیتونه بکنه حق مردم شهر رو بگیره
خسرج
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
2
5
آقای رام برای برنامه ریزی یه نیم ۳ ماه وقت لازمه،همه ما میدونیم سیاوش شجاع فقط ۸روز وقت داشت برادر ،،درود به اس اهواز سیاوش خان
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
دوست عزیز حرف شما درست در شروع فصل با عجله تیم را بست اما بعد چی ؟
آیا درتعطیلی های مکرر نمی شد کاری کرد
درضمن مگر در ابتدای فصل یا در دور دوم مربیگری آقای بختباری زاده عزیز شرایط را نمی دید
فوتبالی
|
United Arab Emirates
|
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
3
5
لطفا در بازی مقابل پیروزی با توجه به اظهار نظرات بیشماری که در خصوص شر ایط تیم وداوریها و زمین وزمان میکنید الخصوص این بازی اخری مقابل استقلال خوزستان به همه نشان بدهید که حق با شما بوده
حسن از اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۲
0
4
من عاشق خوزستان هستم وتمام تیم های خوزستانی رو هم دوست دارم دم همتون گرم "انشالله ک استقلال خوزستان قهرمان بشه '"البته اگر داور ها کمک ب تیم های استقلال تهران و پیروزی نکنن ""یادمه اون سالی ک حق استقلال اهواز بود قهرمان بشه نگذاشتن سایپا رو قهرمان کردن بعد هم از اون ب بعد استقلال اهواز رفت دسته ی یک و بعد هم لیگ دو ""خداکنه ک حق کسی ضایع نشه ..از اهواز
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها