به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۱۱۶۶۸
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

پیشکسوت فوتبال خوزستان به خاک سپرده شد

خوزستان اسپورت- پیکر بازیکن اسبق فوتبال خوزستان پیش از ظهر امروز (جمعه) تشییع و خاک‌سپاری شد.

به گزارش خوزستان اسپورت، مراسم تشییع و خاک‌سپاری محمود بقال‌زاده بازیکن اسبق فوتبال خوزستان که روز چهارشنبه گذشته در حین انجام بازی فوتبال دچار حمله قلبی شده و دار فانی را وداع گفته بود، امروز (جمعه) با حضور جمع کثیری از اعضای جامعه ورزش خوزستان تشییع و در قطعه ورزشکاران بهشت‌آباد اهواز به خاک سپرده شد.

محمود بقال‎زاده با پیراهن تیم گمرک اهواز که مربیگری آن را سیف‎الله دهکردی به‎عهده داشت، در سطح اول فوتبال خوزستان مطرح شد و به پیراهن تیم منتخب خوزستان در لیگ سراسری قدس رسید. بقال‎زاده همچنین در سال 63 شمسی توسط محمود یاوری سرمربی وقت تیم ملی ایران به تیم ملی دعوت شد.

به گزارش خوزستان اسپورت، این مدافع میانی محکم و چپ‎پای فوتبال خوزستان، پس از راه‎اندازی مجدد استقلال اهواز در اواخر دهه 60 به این تیم پیوست و تا اوایل دهه 70 برای آبی‎پوشان اهواز در لیگ خوزستان و ایران به میدان رفت و در مقطعی بازوبند کاپیتانی این تیم را هم به بازو داشت.

بقال‎زاده طی سال‎های اخیر به‎عنوان بازیکن تیم منتخب پیشکسوتان فوتبال خوزستان در تمرینات و مسابقات این تیم شرکت می‎کرد که متأسفانه عصر روز چهارشنبه 18 فروردین‌ماه جاری در حین انجام یک بازی تدارکاتی و در زمین فوتبال دچار حمله قلبی شد و در سن 57 سالگی درگذشت. روحش شاد و یادش گرامی باد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
پیشکسوتان فوتبال دورود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۰
0
0
با سلام . درگذشت پیشکسوت عزیز اقای بقال زاده را به جامعه ورزشی خوزستان و خانواده محترم بقال زاده تسلیت عرض میکنیم و از خدا وند برای ایشان رحمت و مغفرت را خواستاریم و امیدواریم بقیه پیشکسوتان عزیز در پناه الطاف خداوند سالم و تندرست باشند .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها