به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 08
کد خبر: ۱۱۶۶۴
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۵

یعقوبی: با کارمندان خاطی باشگاه برخورد می‎کنیم

یعقوبی: با کارمندان خاطی باشگاه برخورد می‎کنیم

خوزستان اسپورت- مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز گفت: فقط مصاحبه‎های مالک، مدیرعامل و سرمربی استقلال اهواز اعتبار دارد و اظهارنظر سایر افراد شاغل در این باشگاه موضع رسمی باشگاه استقلال اهواز نیست.

به گزارش خوزستان اسپورت، کارون یعقوبی در خصوص آخرین وضعیت تیم استقلال اهواز گفت: خدا را شکر تمامی بازیکنان تیم در تمرینات حضور داشته‎اند و مشکلی برای دیدار با استقلال خوزستان نداریم. امیدوارم تماشاگرانی که به ورزشگاه تختی می‎آیند، شاهد یک بازی زیبا از سوی هر دوتیم باشند و راضی به خانه برگردند.

یعقوبی ادامه داد: درست است که شانس بسیار اندکی برای ماندن در لیگ برتر داریم اما این دلیل نمی‎شود که در شش بازی باقی‎مانده تلاش نکنیم. اتفاقا بازیکنان جوان استقلال اهواز انگیزه زیادی دارند تا توانایی خود را در لیگ برتر به نمایش بگذارند. در بازی مقابل استقلال خوزستان هم با تمام توان به میدان خواهیم رفت.

مدیرعامل استقلال اهواز در رابطه با تیم استقلال خوزستان اظهار داشت: استقلال خوزستان یک تیم متشکل از مربیان و بازیکنان اکثرا خوزستانی است که در این فصل عملکرد بسیار خوبی داشته و توانسته رضایت هواداران خوزستانی را جلب کند. به‎عنوان یک خوزستانی آرزو می‎کنم تیم استقلال خوزستان در پایان لیگ جام قهرمانی را کسب کند تا مردم استان شاد شوند.

کارون یعقوبی در خصوص برخی اظهارات منتسب به افراد زیرمجموعه باشگاه استقلال اهواز علیه باشگاه استقلال خوزستان گفت: یک مطلب را قبلاً گفته‎ام و لازم است بار دیگر متذکر شوم که در باشگاه استقلال اهواز، فقط محمد ملکی به‎عنوان مالک باشگاه، بنده به‎عنوان مدیرعامل و سیاوش بختیاری‎زاده به‎عنوان سرمربی تیم حق اظهارنظر در رابطه با مسائل کلان باشگاه را داریم. اما اظهارنظر شخصی کارمندان و افراد زیرمجموعه باشگاه استقلال اهواز که برخی از آن‎ها ممکن است هیچ سابقه ورزشی هم نداشته باشند و فقط برای انجام امور اداری به استخدام باشگاه در آمده باشند، به‎هیچ عنوان موضع رسمی باشگاه استقلال اهواز محسوب نمی‎شود. شمن اینکه با این افراد برخورد لازم را انجام خواهیم داد تا خارج از حیطه وظایف عمل نکنند.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها