به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 19
کد خبر: ۱۱۶۴۱
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۳
تعداد نظرات: ۱ نظر

طالقانی: ورزشگاه تختی نور کافی ندارد

طالقانی: ورزشگاه تختی نور کافی ندارد

خوزستان اسپورت- رئیس هیأت فوتبال خوزستان گفت: مسئولان استقلال اهواز اگر به تغییر زمان و مکان بازی اعتراضی دارند این مسئله را باید به سازمان لیگ اعلام کنند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، عبدالکاظم طالقانی  چیز خاصی در این مورد اعلام نکردیم. با توجه به گزارش‌های قبلی سازمان لیگ پیشنهاد این است که به دلیل مشکل نور ورزشگاه تختی بازی در زمانی برگزار شود که نیاز به نورافکن نباشد.

وی در پاسخ به این سؤال که مسئولان استقلال اهواز و هر گونه تغییر مکان بازی انتقاد دارند، تاکید کرد: آنها اگر انتقادی دارند باید این مسئله را به سازمان لیگ اعلام کنند. ما یکی دو بار نورافکن ورزشگاه تختی را درست کردیم اما هر بار دچار اشکال شده است. دیگر مقصر این موضوع ما نیستیم. اگر وضعیت نورافکن درست نشود در دو سه بازی پایانی لیگ بازی باید در زمانی غیر از زمانی که نیاز به نور است، برگزار شود.

رئیس هیأت فوتبال خوزستان در مورد اینکه چه زمانی مناسب برگزاری بازی است، عنوان کرد: اکنون زمان بازی 19 است ولی اگر بازی ساعت 17 و 30 دقیقه برگزار شود دیگر نیازی به نور نیست.

طالقانی در رابطه با اینکه زمان برگزاری بازی و محل آن چه زمانی به طور قطعی اعلام می‌شود، گفت: ما به سازمان لیگ نامه نوشتیم که وضعیت نور ورزشگاه آمادگی برگزاری بازی در هنگام شب را ندارد. حالا مسئولان سازمان لیگ به زودی در این مورد تصمیم می‌گیرند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
استقلال اهوازی
|
Germany
|
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۸
0
3
آقای طالقانی پس شما چکار میکنی؟ یعنی تو این یک سال نتونستی مشکل نور ورزشگاه رو حل کنی تازه برجهای جدید هم که راه افتاده؟!
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها