به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۱۱۶۳۲
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۳
تعداد نظرات: ۲ نظر

محرومیت مدافع استقلال خوزستان از دربی آبی‎ها

محرومیت مدافع استقلال خوزستان از دربی آبی‎ها

خوزستان اسپورت- مدافع میانی تیم فوتبال استقلال خوزستان از حضور در بازی مقابل استقلال اهواز محروم شد.

به گزارش خوزستان اسپورت، استادیوم تختی اهواز روز جمعه بیستم فروردین میزبان دیدار دوتیم همشهری استقلال اهواز و استقلال خوزستان خواهد بود. این دیدار در حالی به انجام می‎رسد که یک بازیکن محروم در فهرست تیم میهمان مسابقه قرار دارد.

موسی کولی‎بالی مدافع میانی تیم استقلال خوزستان که از بهترین بازیکنان این تیم طی فصل جاری بوده، با توجه به دریافت پنجمین کارت زرد، از حضور در دیدار با استقلال اهواز محروم شده و نمی‎تواند تیمش را در بازی روز جمعه همراهی کند.

کولی‎بالی که یک بار به‎دلیل سه‎اخطاره شدن از بازی مقابل گسترش‎فولاد تبریز محروم شده بود، این بار دواخطاره شد و دیدار با تیم همنان اهوازی را از دست داد.

طبق آئین نامه مسابقات لیگ برتر، بازیکنان در نوبت اول با دریافت سه کارت زرد از حضور در یک بازی رسمی محروم می‎شوند اما در نوبت دوم، با دریافت دو کارت زرد محروم خواهند شد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
ابادانی
|
Germany
|
۲۱:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۷
0
6
بهتر.خوب موقعی محروم شد.توبازیهای سخت بعدی دراختیارتیم هست.خوزستا ن اسپورت عزیز وضعیت ارش افشین و مهدی زبیدی و خنیفرچی شد.از کی بازی میکنند؟ممنون.
پاسخ ها
فرد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۸
همان اندازه که مصدومیت زبیدی به تیم ضربه زد و ناگوار بود مصدومیت خنیفر یک توفیق اجباری برای تیم ویسی بود چون بسیار ضعیف کار می کرد..
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها