به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۱۱۶۲۵
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۲
تعداد نظرات: ۵ نظر

دست‌نشان: مردم از کیفیت تیم رضایت دارند

دست‌نشان: مردم از کیفیت تیم رضایت دارند

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت: کارمان برای صعود خیلی سخت است و تا این جا نشده است که شرایط صعود را پیدا کنیم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، نادر دست‌نشان در خصوص دیدار روز گذشته تیمش برابر خونه‌به‌خونه بابل از سری رقابت‌های لیگ دسته یک کشور، اظهار کرد: بازی خیلی سنگینی بود و خونه‌به‌خونه از تیم‌های بسیار خوب و باتجربه است که بازیکنان کاملی را از لیگ برتر جمع‌آوری کرده است و می‌دانستیم کارمان سخت است.

وی افزود: به هر حال شرایط ما به صورتی بود که باید بازی را می‌بردیم و بازی را هم خوب شروع کردیم و در کل به جز دو صحنه پنالتی که نصیب حریف شد و البته به گل هم تبدیل نشدند، به نظرم ما حتی در یک مورد هم به حریف اجازه ایجاد موقعیت ندادیم و این نشان از باهوش بودن بازیکنانم و کارهای تاکتیکی آن‌ها بود.

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان افزود: در خصوص این دو صحنه پنالتی نیز باید کارشناسی صورت بگیرد، چرا که پنالتی اول از دید من اصلا پنالتی نبود و در مورد دومی هم با توجه به دور بودنم از صحنه نمی‌توانم اظهارنظر کنم.

وی خاطرنشان‌کرد: تیم ما در فاز حمله شرایط خیلی خوبی داشت ولی متاسفانه فکر می‌کنم بازیکنانم در این بخش از انسجام و اعتماد به نفس کافی برخوردار نبودند وگرنه می‌توانستیم بازی را با نتیجه مطلوب و پیروزی به پایان برسانیم که به این صورت نشد و بازی درنهایت بدون گل به پایان رسید.

دست‌نشان در ادامه در پاسخ به این سوال که نظر باشگاه در خصوص نتایج اخیر تیم چه بوده و آیا هنگام پذیرفتن هدایت تیم قولی مبنی بر صعود به لیگ برتر به آن‌ها داده‌اید؟ گفت: صحبت خاصی نداشتم اما طبیعتا مسایل باشگاه بر پایه این است که تیم نتیجه بگیرد و موفق شود و آمدن من هم این بوده است که به تیم کمک کنم. کار خیلی سخت است و تا این جا نشده است که ما شرایط صعود را پیدا کنیم. البته هنوز امید و فرصت داریم.

وی ادامه داد: شرایط تیم نسبت به نیم‌فصل اول بهتر شده است و این‌که مردم از کیفیت تیم راضی هستند، جای شکر دارد و مهم نیز همین است. در کل هنوز هیچ صحبتی با باشگاه نشده است ولی تاحدودی رضایت آن‌ها وجود دارد اما خود من راضی نیستم و انتظارم با توجه به زحمت و تلاشی که می‌کشیم، بیشتر از این است. به هر حال وقتی خوب فوتبال بازی کنی و نتیجه نگیری، کمی دلسرد می‌شوی ولی من سعی می‌کنم این موضوع را به بازیکنانم انتقال ندهم و آن‌ها را برای مبارزه با تیم‌های دیگر و موفقیت، تشویق کنم.

خبرهای مرتبط
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۵
فوتبال
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۷
1
3
آقای دست نشان خواهشا لطف کنید شما از طرف مردم نظر ندین کی گفته مردم راضی هستن اینهمه بازیکنای خوب و گرون قیمت تو تیم هست و بنظر من مهره های صنعت به مراتب بهتر از بابل هستن ولی ...... تیم قبل از شما فجر و توی اوجش به راحتی تو شیراز شکست داد پس منم منم نکنید
عبدالقهار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۷
1
2
آقای دست نشان چرا دروغ تحویل ملت میدی!!
کی راضیه!؟ چی راضیه!!؟ از چی باید راضی باشیم!؟
از رتبه ی هشتمی تو لیگ یک!؟
از نداشتن زوره بردن تیم رده هفدهمی جدول!
یا نبردن تیمی که اولین ساله با خرید امتیاز اومده لیگ یک و دیروز تو آبادان جلو چشم هزاران هوادار خفه کرده مارو
تو اگر مربی باسواد و با علمی بودی با مدیر عاملی مثل عیسی زاده همکاری نمیکردی...
دست بردار آقای دست نشان و به شعور مردم آبادان و هوادارا صنعت نفت توهین نکن!!!
یه خوزستانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۸
0
0
این صنعت نفت آبادانی نیست...
(آبادانی که چه عرض کنم ، خوزستانی هم نیست)
Jasem
|
Canada
|
۲۰:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۸
0
0
وزارت نفت نمیخواهد صنعت نفت آبادان در لیگ برتر بازی کند، سیاست فعلی وزارت بر نگه داشتن نفت آبادان در لیگ دسته اول و در نهایت انحلال تیم هست، این نقشه شوم دو سال است کلید خورده و احتمالاً با شکست مواجه خواهد شد، زیرا تا آبادان باشد صنعت نفت آبادان نیز خواهد بود، امان از دست بدخواهان آبادان.
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۰
0
0
آقای دست نشان نظر از طرف مردم نده
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها