به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۱۱۶۲۲
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۰

طالقانی: مشکل اینترنت غدیر بررسی می‌شود

طالقانی: مشکل اینترنت ورزشگاه غدیر بررسی می‌شود

خوزستان اسپورت- رئیس هیأت فوتبال استان خوزستان گفت: اینکه گفته می‌شود اینترنت ورزشگاه مشکل داشته و افراد متفرقه در میکسدزون حضور داشتند را بررسی می‌کنیم تا در آینده این مشکل وجود نداشته باشد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، درمورد وضعیت چمن ورزشگاه غدیر اهواز گفت: با توجه به تلاش‌هایی که صورت گرفته و پیمانکاری که کار فراهم کردن وضعیت مناسب چمن را برعهده گرفته اکنون زمین کیفیت بسیار خوبی دارد و ورزشگاه غدیر کاملا آماده برگزاری مسابقات لیگ برتر است.

وی در مورد حضور افراد متفرقه بعد از اتمام بازی استقلال و استقلال خوزستان در میکسدزون اظهار داشت: مورد خاصی ندیده‌ام در دیدارهای قبلی به هیچ وجه این مشکل وجود ندارد اما شاید در این مسابقه به دلیل ازدحام بیش از حد برخی از افراد متفرقه هم به آنجا وارد شده باشند که 100 درصد این مساله را پیگیری می‌کنیم تا در دیدارهای آینده چنین مشکلی نباشد. این مسائل معمولا در دیدارهای استقلال و پرسپولیس به وجود می‌آید که هواداران بیشتری به ورزشگاه می‌آیند.

رئیس هیات فوتبال خوزستان در رابطه با مشکل اینترنت ورزشگاه غدیر عنوان کرد: ما هزینه اینترنت را پرداخت کردیم اما اکنون گفته می‌شود شرایط استفاده از اینترنت وجود ندارد باید کارشناسی را به ورزشگاه بیاوریم تا بررسی شود مشکل از کجاست چرا که ما هزینه‌های اینترنت را داده‌ایم و باید از خدمات آن هم استفاده کنیم.

خبرهای مرتبط
پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها