به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 17
کد خبر: ۱۱۶۱۶
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۶
تعداد نظرات: ۳ نظر

پارسه 0 - ‌نفت 0؛ پرحادثه و بدون‌ گل

پارسه 0 - ‌نفت 0؛ پرحادثه و بدون‌ گل

خوزستان اسپورت:
هفته سی‌ودوم لیگ یک – استادیوم صنایع‌دفاع تهران
دوشنبه 16 فروردین 95 – ساعت 16:30
پارسه تهران 0 – نفت مسجدسلیمان 0
داور: تورج حق‌وردی
کمک‌داوران: حسن انتظاری و محمد پورمتقی
اخطار: سجاد آشوری (پارسه) – فرشید علیزاده (نفت)
تماشاگر: هزار نفر

پارسه تهران: مهرداد بشاگردی، حسن جوادی، رامین عباسی، میلاد خدایی‌اصل، محسن ارزانی، محمدابراهیم رضازاده، امیرحسین موسی‌زاده، حجت اسلامی (85- یاسر رستمیان)، اردلان کلوانی (69- سعید مرادی)، سیدمحمد مهری (54- حسن شوشتری) و سجاد آشوری
سرمربی: هاملت میختاریان

نفت مسجدسلیمان: یوسف بهزادی، محمد خان‌احمدی، اتابک نمازی، ابراهیم فلاح، شایان کارگر، فرشید علیزاده، بهرام احمدی (63- مصطفی شکری)، امین مردانی، مصطفی نوروزی، محسن آذرباد (88- امین شهیدزاده) و مجتبی زارعی (70- احمد داودی)
سرمربی: فرزاد حافظی

خلاصه بازی
دیدار تیم‌های فوتبال پارسه تهران و نفت مسجدسلیمان با نتیجه مساوی بدون گل خاتمه یافت.

نیمه اول دیدار تیم‌های پارسه و نفت، بازی جذاب و پرحادثه‌ای بود که بازیکنان هر دوتیم، فرصت‌هایی برای گلزنی داشتند. پارسه برای فرار از منطقه سقوط و نفت برای رسیدن به رده‌های بالاتر نیاز به کسب سه امتیاز این دیدار داشتند و همین امر موجب شده بود تا برای کسب پیروزی تلاش زیادی داشته باشند.

نفت مسجدسلیمان در این دیدار با چند تغییر نسبت به دیدارهای قبلی که ناشی از مصدومیت بازیکنان یا تغییرات تاکتیکی بود، گام به میدان گذاشته بود و حمزه حدادی، کیومرث چراغی، احمد داودی و احسان علوان‌زاده در ترکیب این تیم قرار نداشتند. در تیم پارسه تهران نیز، سعید مرادی هافبک چپ‌پای خوزستانی این تیم به‌دلیل ادامه مصدومیت روی نیمکت قرار داشت.

سجاد آشوری مهاجم سرعتی تیم پارسه، اولین خطرات بازی را در نیمه اول رقم زد و دوبار در دقایق 2 و 6 دروازه نفت را تهدید کرد که یک بار یوسف بهزادی دروازه‌بان نفت ضربه آشوری را دفع کرد و در بار دوم توپ به مدافعان تیم میهمان برخورد کرد.

بازیکنان نفت این حملات را در دقیقه 8 پاسخ دادند و در یک رفت و برگشت با ضربات فرشید علیزاده و مصطفی نوروزی در آستانمه زدن گل بودند که ابتدا مهرداد بشاگردی دروازه‌بان خوزستانی تیم پارسه ضربه علیزاده را دفع کرد و در برگشت ضربه نوروزی به خارج رفت.

خطر بعدی را تیم پارسه در دقیقه 24 ایجاد کرد که حرکت دیدنی حجت اسلامی در بین مدافعان نفت و ضربه این بازیکن را یوسف بهزادی مهار کرد. آخرین و جدی‌ترین موقعیت گلزنی نیمه نخست در دقیقه 38 خلق شد که ضربه ایستگاهی فرشید علیزاده به تیر افقی دروازه پارسه برخورد کرد و راهی به درون دروازه نیافت تا این نیمه جذاب و دیدنی با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه پیدا کند.

در نیمه دوم نیز بازیکنان دوتیم پابه‌پای هم در زمین تلاش می‌کردند اما با توجه به حساسیت امتیازات مسابقه، احتیاط نیز در این نیمه چاشنی کار بازیکنان پارسه و نفت شده بود تا بدون امتیاز از میدان خارج نشوند.

پس از سپری شدن بیست دقیقه از این نیمه، بازی سرعت بیشتری پیدا کرد و با تعویض‌هایی که مربیان دوتیم انجام دادند، از احتیاط دقایق ابتدایی این نیمه کاسته شد تا چند صحنه جدی روی دروازه‌ها خلق شود. اولین فرصت را تیم نفت در این نیمه ایجاد کرد که ضربه مصطفی نوروزی در پی پاس فرشید علیزاده توسط بشاگردی دروازه‌بان پارسه مهار شد. هشت دقیقه بعد، ضربه راه دور امیرحسین موسی‌زاده هافبک پارسه در دقیقه 73 از کنار دروازه نفت عبور کرد و شوت راه دور مصطفی شکری بازیکن تعویضی نفت هم راهی به دروازه پارسه پیدا نکرد.

این دیدار حساس و پرافت‌وخیز در نهایت با نتیجه مساوی بدون گل خاتمه پیدا کرد تا هیچ‌کدام از دوتیم به سه امتیاز نرسند.

بهزاد غلامپور دروازه‌بان اسبق تیم ملی فوتبال و علی اسیوند هنرمند خوزستانی که اهل مسجدسلیمان هستند، با حضور در استادیوم صنایع‌دفاع تهران نظاره‌گر بازی نماینده فوتبال خوزستان بودند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
976
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۶
0
2
اشکالی نداره بقیه هم مساوی کردن ، هفته بعد فینال با ماشین سازی رو باس ببریم
reza
|
United States of America
|
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۶
0
0
یعنی ترکیب بازی ثابت نزاری ها یه وقت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۸
0
0
گفتم لیگ برتر دیگه تو خواب می بینیم. تا زمانی که حافظی سرمربی تیم نفت است این تیم بالا نمیاد.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها