به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۱۱۵۷۰
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۳
تعداد نظرات: ۷ نظر

اژدری‌زاده: ملکی و جهانداری باید پول فولاد را بدهند

اژدری‌زاده: ملکی و جهانداری باید پول فولاد را بدهند

خوزستان اسپورت- مدیر‌عامل فولاد خوزستان با اشاره به واگذاری امتیاز فولاد نوین به استقلال اهواز در ابتدای فصل اعلام کرد مالکان این باشگاه حتی به یک ریال از تعهدات مالی‌شان عمل نکردند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، علیرضا اژدری زاده درباره تساوی روز گذشته فولاد خوزستان و صبای قم اظها‌ر کرد: بازی روز گذشته (شنبه) با میل ما نبود و به دنبال کیفیتی بهتر از این بودیم اما امیدوارم در بازی‌های پیش‌رو بهتر از این عمل کنیم. تیم ما تا حدودی هم بدشانس بود و می‌توانستیم حتی در اواخر بازی گل برتری را هم به ثمر برسانیم.

مدیر‌عامل فولاد خوزستان با بیان این که انتظار پیروزی مقابل صبا را داشته است نیز افزود: البته این به معنای ضعیف بودن صبای قم نیست. آنها تیم استخوانداری هستند و در بخش دفاعی بسیار خوب عمل کردند. به‌ هر‌ حال دو امتیاز این بازی را از دست دادیم اما باید در 6 دیدار آینده حداکثر امتیازات را بدست بیاوریم.

او درباره نخستین جلسه محرومیت دراگان اسکوچیچ، سرمربی فولاد و این که آیا امکان تغییر رای پیش از مسابقه وجود داشت نیز تاکید کرد: این رای قطعی بود و ما نمی توانستیم آن را را تغییر دهیم. حضور اسکوچیچ می‌توانست وضعیت را به سود ما تغییر دهد. شاید می‌توانستند جریمه مناسب‌تری را برای اسکوچیچ در نظر بگیرند. مسابقات نیم فصل دوم حساس‌تر و طاقت مربیان هم کمتر شده است. انتظار ما از داور مسابقه هم بالاتر بود. داور می‌توانست سطح کیفی بالاتری داشته باشد. اشتباه‌های جزئی در فو‌تبا‌ل وجود دارد اما آقای سید علی عملکرد خوبی در این بازی نداشت و می‌توانست قضاوت بهتری را در این بازی انجام دهد.

اژدری زاده در ادامه با تاکید بر کیفیت بهتر فولاد در نیم فصل دوم نسبت به نیم فصل اول، ا‌دا‌مه‌ داد: امیدواریم در 6 بازی پیش‌رو حداقل 12 – 14 امتیاز بدست بیاوریم تا صعود خوبی در جدول رده‌بندی داشته باشیم.

مدیر‌عامل این باشگاه در پاسخ به این سوال که آیا باشگاه استقلال اهواز پس از خرید امتیاز لیگ برتری فولاد نوین به تعهدات مالی خود عمل کرده است یا نه نیز عنوان کرد: متاسفانه تاکنون یک ریال از آن پول را دریافت نکردیم. امیدواریم تا قبل از پایان مسابقات بتوانیم پولمان را از مدیران این باشگاه بگیریم. همه باشگاه‌ها در ریاضت مالی هستند و این پول می‌تواند کمک زیادی به ما کند.

او همچنین درباره این که چه کسی باید به عنوان مسئول استقلال اهواز این مطالبات را پرداخت کند نیز گفت: آقایان ملکی و جهانداری به عنوان خریدار و مسئول تیم موظف به پرداخت این پول هستند. چک‌های پرداخت شده به ما به نام آقای ملکی است. تلاش می‌کنیم تا اتمام فصل این پول را مطالبه کنیم.

اژدری زاده همچنین درباره دیگر تیم‌های پایه فولاد خوزستان گفت: تیم فولاد «ب» در مسابقات لیگ دسته دو با رتبه ششمی به کار خود پایان داد. امیدواریم در سال آینده وضعیت بهتری داشته باشیم. تیم امید فولاد هم با اقتدار قهرمان لیگ امید کشور شد. تیم‌های نونهالان و نو‌جو‌ا‌نان ما نیز به جمع چهار تیم برتر کشورمان راه یافتند و به دنبال قهرمانی در این مسابقات هستیم. تیم جوانان هم با رتبه چهارمی به کار خود پایان داد. به‌ هر‌ حال امیدواریم با بهتر شدن شرایط مالی باشگاه، وضعیت تیم‌های پایه هم بهبود ببخشیم. همان طور که می دانید درآمدهای فو‌تبا‌ل حاصل نمی‌شود و همه تیم‌ها با مشکلات مالی مواجه هستند.

خبرهای مرتبط
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۷
نوید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۵
0
2
اقای مدیر عامل با عرض خسته نباشید. دیروز محرومیت اسکوچیچ از طرف کمیته انضباطی نبوده بخاطر اخراجش بازی با تراکتور بوده. محرومیت کمیته انضباطیش از بازی بعدی شروع میشه. ادمین اگر اشتباه گفتم اصلاح کنید.
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۵
0
3
ملکی اگه پول داشت دیروز تیمشو میفرستاد مشهد نه اینکه نصف بازیکناش بمونن اهواز با بدبختی و قرض و قوله برن مشهد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۵
0
5
همون بهتر که استقلال اهواز پول نده. پولی که قراره بدید امثال کوکو ماها و فشنگ چی و ساسان و غیره همون بهتر که داده نشه
قاسم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۵
0
4
آقاي اژدري تموم عالم فهميدن ملكي پول نداره شما هنوز دنبال پولي چكهاشو بزار اجرا تا يادبگيره تو كاري كه تخصص نداره ورود نكنه شايد اين تنها كار مثبتي بشه كه شما براي مردم خوزستان انجام دادي و انشالله مياي ورزشگاه ازت قدر داني بعمل مي آوريم
استقلال اهوازی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۵
0
3
آقای اژدری به عنوان یک هوادار قدیمی استقلال اهواز خواهش میکنم چک آقای ملکی را به اجرا بگذارید تا شاید استقلال اهواز نجات پیدا کند.البته اگر دشمنان دوباره مالک بی عرضه ای را برای ضربه زدن به استقلال اهواز پیدا نکنند
فولاد
|
Germany
|
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۵
0
4
که چی بشه با پول که گیرت میاد بری بازیکنان پرسپولیس بیاری ؟اژدری پرسپولیسی
maje m6
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۶
0
0
حالا استقلالی هم باشه اين چيه بازيكن خارجى رو اورده
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها