به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 04
کد خبر: ۱۱۵۶۸
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۵
تعداد نظرات: ۲ نظر

بختیاری‌زاده: این مدل سفر را ندیده بودم

بختیاری‌زاده: این مدل سفر را ندیده بودم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز گفت: متاسفانه بدشانسی دست از سر ما برنمی‌دارد و هر بار مشکل جدیدی برای ما به وجود می‌آید.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، سیاوش بختیاری‌زاده در مورد سفر چند پارچه استقلال اهواز به مشهد گفت: واقعا اتفاق عجیبی افتاد و چنین مسافرتی را با این کیفیت ندیده بودم. دیروز ساعت 11 صبح به ما گفتند در فرودگاه حاضر شوید و سپس پرواز را به 17 و 30 موکول کردند. در آن زمان 12 نفر از ما به مشهد رفتند و قرار شد بقیه نفرات ساعت 20 سفر کنند.

وی افزود: سپس پرواز ساعت 20 به 22 موکول شد که ما ساعت 23 هم سایر بازیکنانمان را ندیدیم. در نهایت تیم ما ساعت 9 صبح امروز با حضور سایر نفرات تکمیل شد تا امروز به مصاف پدیده برود.

سرمربی استقلال اهواز در رابطه با اینکه آیا در این شرایط می‌توانند بازی خوبی ارائه دهند خاطرنشان کرد: سایر نفرات فکر می‌کنم بی دلیل به مشهد آمدند و ما اگر از همان نفراتی که دیروز به مشهد آمده‌اند استفاده کنیم بیشتر سود می‌بریم. واقعا از این همه مشکلات و بدشانسی‌ها تعجب می‌کنم. متاسفانه مشکلات دست از سر ما بر نمی‌دارد. در حالی که از سوم فروردین تمرین می‌کنیم و در خیلی از روزها دو جلسه کار کردیم این مشکل به وجود آمد تا کار ما بار دیگر با چالش روبرو شوند.

بختیاری‌زاده در مورد اینکه آیا از سوی باشگاه کم کاری صورت گرفته است عنوان کرد: این مشکل دفتر هواپیمایی بوده که باید بلیت‌ها را به درستی تهیه می‌کرد. این مسئله ربطی به تعطیلات نوروز هم ندارد. دیروز تعطیلات به اتمام رسیده بود و اگر هم شلوغی در خطوط هواپیمایی بود به خاطر بازگرداندن مسافران از مشهد به اهواز بوده است نه اینکه پرواز اهواز به مشهد شلوغ باشد. متاسفانه این اتفاق باز هم کار ما را با سختی روبرو کرد.

خبرهای مرتبط
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
قاسم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۵
0
0
آقاي بختياري زاده شما چند روز هركه داريد توي يه زمين ميني فوتبال تمرين ميكنيد و بجز مسابقه شوشتر و سه جلسه اخير رنگ زمين بزرگ رو نديديد چرا اينا رو نميگي چرا نميگي اين مشكلات مربوط به مديريته چرا گردن آژانس ميندازي اگه حقيقت داره اسم آژانس رو اعلام كن تا بريم بپرسيم
خسرج
|
United States of America
|
۰۱:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۶
0
0
آژانس هوا پیمایی دروازه است رو به سمت چهارشیر
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها