به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۰۲ خرداد ۱۴۰۳ May 2024 22
کد خبر: ۱۱۵۳۸
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۷
تعداد نظرات: ۳ نظر

نیکولیچ: نگران لیست 18 نفره فولاد هستیم

نیکولیچ: نگران لیست 18 نفره فولاد هستیم

خوزستان اسپورت- مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: تیم برای دیدار فردا برابر صبا آماده است و تنها نگرانی شیرین ما این است که نمی‎دانیم چه کسانی را جزو لیست 18 نفره تیم بگذاریم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، نناد نیکولیچ در نشست خبری پیش از بازی با صبا قم با تبریک سال نو، اظهارکرد: تیم واقعا آماده است و بیشتر بازیکنان مان را در اختیار داریم. برای بازی فردا فقط سلیمی را به دلیل سه اخطاره بودن، در اختیار نداریم و تنها نگرانی ما که البته شیرین هم است، این می‎باشد که نمی‎دانیم چه کسانی را در لیست 18 نفره بگذاریم، چرا که تمام تیم خوب کار می‎کند.

وی گفت:  امیدوارم روند خوبی را که در نیم فصل دوم آغاز کرده‎ایم، بتوانیم ادامه دهیم. بازیکنان ما به ویژه جوان‎های تیم، با انگیزه هستند و می‎خواهند خود را ثابت کنند. بازیکنان‎مان اشتیاق قلبی دارند تا به جایگاهی که حق‎شان است، برسند.

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در ارزیابی از تیم صبا، عنوان کرد:  این تیم را آنالیز کرده‎ایم و روی نقاط ضعف و قوت آن کار کرده‎ایم.

وی گفت: تفاوتی که بین تیم ما و صبا وجود دارد این است که حریف  با آسودگی خاطر بیشتر می‎آید، علیرغم ما که نیاز به سه امتیاز بازی داریم. هر بازی برای ما سخت است، نه این که حریف را سخت بدانیم، بلکه از نظر فشار روانی که بر ما وارد است. ان شاءالله بتوانیم دل هواداران و دل هم استانی‎ها را شاد کنیم.

نیکولیچ در پاسخ به این سوال که نبود اسکوچیچ و بختیاری‎زاده دربازی فردا چقدر می‎تواند تاثیرگذار باشد؟ گفت: ما یک کادر حرفه‎ای هستیم و از قبل هماهنگی‎های لازم را با اسکوچیچ انجام می‎دهیم. او همیشه با ما خواهد بود. قبل از آغاز بازی نیز سعی می‎کنیم، تفکرات او را داشته باشیم و از آن‎ها استقاده کنیم، ضمن این که در بین دو نیمه نیز از او بهره خواهیم برد. هر چند که داشتن او در بازی و بودن او در کنار خط بسیار خوب است. البته اولین بار هم نیست که او در کنار خط نداریم و در این زمینه تجربه داریم.

وی در خصوص مساریچ هم عنوان کرد: او از سوم فروردین ماه تمرینان خود را آغاز کرده است و در دو تمرین اخیر تیم نیز با توان بسیار تمرین داشته است ولی نمی‎دانم برای بازی فردا جزو 18 نفر است یا خیر.

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره آمادگی مهرداد طهماسبی در غیاب سلیمی نیز گفت: آقای داراب‎پور، مربی دروازه بانان ما بپسیار خوب است و با کیفیت بسیار بالایی تمام دروازه بانان تیم را تمرین می دهد. به نظر من هیچ تفاوتی بین سلیمی و طهماسبی نیست و فردا در این زمینه هیچ نگرانی‎ای نداریم، چرا که طهماسبی با تجربه و مدبر است.

وی در خصوص یوسف وکیا نیز خاطر نشان کرد: او هم تمرینات انفرادی خود را زیر نظر کادر پزشکی تیم آغاز کرده است.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۳
0
2
خدا کنه همین جور باشه که میگه
امید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۴
0
1
آقای داراب پور مربی با کیفیتیه ؟؟؟ پس چطوره بعد از سالها که مربی سلیمیه این دروزاه بان هنوز ضعف داره و اشتباهات فاحش انجام میده ؟؟؟
محمد
|
Germany
|
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۹
0
0
چرا از سینا مریدی ک همه جونیش رو ب پای فولاد گذاشته چرا بازی نمیده از هفت سالگی تو این تیمه
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها